Zeph Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Spania har bytta ut heile førsteelvaren frå tidlegare kampar, den nye troppen er: Canizares - Michel Salgado, Juanito, Marchena, Antonio López - Cesc Fábregas, Albelda, Iniesta - Joaquín, Raúl og Reyes. Blir artig å sjå korleis dei klarar seg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Er det han som er på den NRK-jukeboxen, og blir omtalt som norges ubeskrevene målkonge eller noe sånt? 6367230[/snapback] Blir vel omtalt som norges beste spiller gjennom tidene. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Lasse, LarsP: Det var Zidane som var involvert i det meste i første kampen for Frankrike. Han har fortsatt sine passninger og finter, men farten har degradert betraktelig. I den andre kampen var han ikke fullt så bra. Men Lasse, hvem andre kan gjøre en bedre jobb enn det Zidane egentlig gjør for Frankrike? Det blir vanskelig å finne en erstatter. I sine glansdager var han bedre enn det Ronaldinho er i dag. Endret 23. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Nåja, jeg som den fanboy'en jeg er mener at Cantona var bedre enn Zidane. Zidane slår jo stort sett enkle støttepasninger og tar overstegsfinter når han er helt alene. Han var veldig god i Juve, men etter det syns jeg bare det har gått nedover. Vieira og Cantona er/var etter min mening mye bedre enn Zidane. Offensivt er nok Zidane bedre enn Vieira, men i det hele og store så er Vieira bedre. Cantona er bare Cantona, husker jeg var i syden når nyheten om at han la opp kom. Første gang jeg skrek over noe fotball relatert. Synd jeg aldri fikk se han live. flame on. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hyrlen, kan anbefalle deg 2 filmer: "Zinedine Zidane - Comme dans un reve" og en som blir kalt "zidane vs ronaldhinio" på torrenttrackere Lenke til kommentar
CSM Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Lite tvil om at zizou er en av de beste spillerne gjennom tidene. Men akkurat nå er han godt over the top, og lurer på om Frankrike ikke ville vært bedre kjent med en yngre og mer sugen spiller enn Zidane. Vet ikke hvem det skulle være, men må vel være noen som burde fått sjansen? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Kan ikke si at Cantona heller Vieira er bedre Zidane. Zidane gjør ting, han avgjør kamper og en fenomenal dyktig spiller. Her har du et par filmer om legenden. Endret 23. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kan ikke si at Cantona heller Vieira er bedre Zidane. Zidane gjør ting, han avgjør kamper og en fenomenal dyktig spiller.6367688[/snapback] Skal man forstå dette dit hen at Cantona ikke «gjorde ting» (hva nå enn det skal bety), avgjorde kamper og var en fenomenalt dyktig spiller? I 1995/96-sesongen vant han «the double» for United omtrent på egen hånd, så å si at han ikke avgjorde kamper, er helt på jordet. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger United vant 1-0 og Cantona skåret målet den sesongen. FA-cup-finalen er bare ett eksempel. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 I mine øyne er Claude Makelele trollmannen på midtbanen til Frankrike. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kan ikke si at Cantona heller Vieira er bedre Zidane. Zidane gjør ting, han avgjør kamper og en fenomenal dyktig spiller.6367688[/snapback] Skal man forstå dette dit hen at Cantona ikke «gjorde ting» (hva nå enn det skal bety), avgjorde kamper og var en fenomenalt dyktig spiller? I 1995/96-sesongen vant han «the double» for United omtrent på egen hånd, så å si at han ikke avgjorde kamper, er helt på jordet. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger United vant 1-0 og Cantona skåret målet den sesongen. FA-cup-finalen er bare ett eksempel. 6368120[/snapback] Har jeg sagt at han ikke gjorde noe? Igjen så var han god for Manchester, men hva med landslaget? Hva med internasjonalt? Det er da spilleren først viser hva han kan. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Men Lasse, hvem andre kan gjøre en bedre jobb enn det Zidane egentlig gjør for Frankrike? 6367316[/snapback] I mine øyne er Claude Makelele trollmannen på midtbanen til Frankrike. 6368156[/snapback] Claude Makelele kan definitivt ta over etter Zidane. Man så hvordan Real Madrid kolapset etter at han gikk til Chelsea, og nå er han Chelseas beste spiller. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Claude Makelele kan definitivt ta over etter Zidane. Man så hvordan Real Madrid kolapset etter at han gikk til Chelsea, og nå er han Chelseas beste spiller. 6368233[/snapback] Vel, kanskje ikke -den- beste, men definitivt uhyre viktig. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ikke offensivt. Det må mere til. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ikke offensivt. Det må mere til. 6368248[/snapback] Det er derfor man har spillere som Alou Diarra og Franck Ribéry. Makélélé og Viera har stålkontroll på alt det andre. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ikke offensivt. Det må mere til. 6368248[/snapback] Det er derfor man har spillere som Alou Diarra og Franck Ribéry. Makélélé og Viera har stålkontroll på alt det andre. 6368265[/snapback] Synes ikke Ribéry har utrettet så mye for Frankrike i årets vm, han jobber godt, men jeg synes ikke han har utrettet mye, men det har vel ingen på Frankrike, untatt Zidane i første kampen. Pasninger i bakrom og overblikk var så og si på høyde med gamledagene. Til tider fintene og. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 FY FAEN. Tunisia blir snytt for straffe, og noen minutter senere for Ukraina straffe, som de selvfølgelig scorer på. Helt ufattelig dårlig dømming i dette VM. Hadde jeg møtt denne dommern i en mørk bakgate hadde jeg vel fått 21 år.... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 GO ukraina!! så har vi noen som kan tape mot de lagene jeg vil skal gå videre fra 8delsfinalen... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 GO ukraina!! så har vi noen som kan tape mot de lagene jeg vil skal gå videre fra 8delsfinalen... 6368621[/snapback] Selvom stygge kødden Shevchenko faller lett? Hadde det vært rettferdighet hadde Tunisia vært videre. Snytt for hands først, og så få straffe mot seg etterpå. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg hadde nesten glemt det. Siden vi har snakket om Zidane, han fyller 34 år i dag. Håper han få en fin kveld i kveld ved at Frankrike avanserer videre. Det hadde vært morsomt for Zidane. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg hadde nesten glemt det. Siden vi har snakket om Zidane, han fyller 34 år i dag. Håper han få en fin kveld i kveld ved at Frankrike avanserer videre. Det hadde vært morsomt for Zidane. 6368643[/snapback] Selvom han ikke spiller Men satser på at Frankrike tar seg videre uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg