GBD Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Argentina og Spania er VMs beste lag. Ingen tvil. Du sier at Brasil har full pott. Vel, så har de jo møtt lag som Japan, Kroatia og Australia da. Argentina hadde Nederland, Elfenbenskysten og Serbia, som alle er meget gode lag. I alle kampene har Argentina vært flere hakk bedre enn motstanderen. Den eneste kampen hvor Brasil var merkbart bedre var i dag. Så forløpig er Argentina best, med et fantastisk Spania på 2. Dette kan selvsagt endres på, men slik er det nå. Men det skal også sies at hvis Brasil fortsetter den fine trenden fra i dag kan de fort ende opp i finalen... Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hahaha, jeg ler meg skakk. Argentina og Spania er VM's to desidert beste lag så langt. Le deg skakk du. Brasil er verdens beste lag. Argentina sleit mot Elfenbenkysten. Serbia stod å så på i 70 min. Spania spillte mot Ukrania. Ukraina kan faktisk noe, med gikk på en smell mot Spania. Så, Brasil er med i kampen om den tredje desidert beste laget i VM hittil. Den latteren kan du spare inni deg. Edit: Og en ting ting, Brasil har full pott. Det er noe Argentina og Spania ikke har. 6364063[/snapback] Kan ikke si at Japan var en særlig sterk motstander idag, siden du nå først klager på at Serbia var svake mot Argentina. Selv om Brasil var gode idag så må jeg si meg enig i at Argentina og Spania har imponert mest så langt. Grunnlaget for dette kommer i prestasjonene deres i de viktige kampene. Både Spania og Argentina imponerte voldsomt i de 2 første kampene som faktisk var viktige fordi de ikke var sikret avansement da. At Argentina slår av i kampen mot Nederland (hvor de faktisk var best) og at Spania mest sannsynlig gjør det imorgen er forståelig. Men Brasil har fortsatt gjort jobben og i så måte levert, men hvis man skal se på det spillemessige har fortsatt Argentina og Spania vært bedre. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Fanboy. Objektiviteten fløy deg hus forbi. Korrekt. Holder man med et lag, holder man med et lag. Hyrlen, det har ikke noe med fanboy å gjøre. Brasil er gode, ferdig med saken. Du liker kanskje ikke å inrømme det. Vi får se 9. Juli om hvilket lag som raker høyest. Kan ikke si at Japan var en særlig sterk motstander idag, siden du nå først klager på at Serbia var svake mot Argentina. Selv om Brasil var gode idag så må jeg si meg enig i at Argentina og Spania har imponert mest så langt. Grunnlaget for dette kommer i prestasjonene deres i de viktige kampene. Både Spania og Argentina imponerte voldsomt i de 2 første kampene som faktisk var viktige fordi de ikke var sikret avansement da. At Argentina slår av i kampen mot Nederland (hvor de faktisk var best) og at Spania mest sannsynlig gjør det imorgen er forståelig. Men Brasil har fortsatt gjort jobben og i så måte levert, men hvis man skal se på det spillemessige har fortsatt Argentina og Spania vært bedre. Som sagt, Brasil er minst like gode som Argentina og Spania. Desverre for Spania sin del så har de ikke tradisjon til å vinne VM og har aldri gjort det før. Bare Brasil fungerer nå som de gjorde i dag så kommer de langt. Juan er ikke så kjapp, jeg synes Luisao skal spille. Endret 23. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg føler nesten at Brazil blir avstemplet som vm favoritt ifølge "ekspertene" som poster her, vis vi sammenligner mot Argentina. Vent til sluttspillet, ingenting vil komme i veien dems da! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Fanboy. Objektiviteten fløy deg hus forbi. Korrekt. Holder man med et lag, holder man med et lag. Hyrlen, det har ikke noe med fanboy å gjøre. Brasil er gode, ferdig med saken. Du liker kanskje ikke å inrømme det. Vi får se 9. Juli om hvilket lag som raker høyest. 6365053[/snapback] Jeg innrømmer gjerne at Brazil er et godt lag, men til nå er jeg ikke særlig begeistret over dem. Å ja du er en fanboy, i det henseende at du ikke klarer å være objektiv Ja kan godt hende at Brazil vinner, de bruker å skjerpe seg i delfinalene. Endret 23. juni 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Argentina og Spania er VM's to desidert beste lag så langt. 6363995[/snapback] For en gangs skyld helt enig. De to presterer virkelig... hittil. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hm, glemmer alle Tyskland? De har ikke spilt mot favorittnasjoner de heller, men likevel synes jeg de har spilt bedre enn lag somNederland. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg innrømmer gjerne at Brazil er et godt lag, men til nå er jeg ikke særlig begeistret over dem. Å ja du er en fanboy, i det henseende at du ikke klarer å være objektiv Ja kan godt hende at Brazil vinner, de bruker å skjerpe seg i delfinalene. 6365173[/snapback] Jeg har sagt før at jeg ikke var fornøyd med Brasil etter første kampen og at de skuffet veldig. Se lengere bak. Jeg tror nok du hadde forsvart noe du liker, ingen tvil om det. Hva hvis Spania og Argentina ikke holder mål og de ryker ut? Det er lagets helhet som teller, om de presterer godt gjennom et helt mesterskap. Nytter ikke å vinne med store summer for så å rakne på slutten som 82'-laget til Brasil gjorde den gang. Tiden vil fortelle. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg holder verken med Argentina eller Spania, jeg holder med England og Nederland. Men for fotballens del håper jeg Argentina vinner, fantastisk fotball! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 ''3-gule-kort''-hendelsen var et faktum, ja. Se VG. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Dommaren mista litt kontrollen i slutten av kampen, var kaos ute på banan Trur ikkje han får dømme fleire kampar. Når det gjelder kven som har spelt best så vil eg ikkje trekke noko konklusjon, Brasil viste i går at dei har veldig mykje å gå på, dei to første kampane kan ikkje seiast å være representative for Brasil sin styrke. I går skifta dei ut 5 spelarar og laget vart iallefall ikkje dårlegare av den grunn, ein fantastisk stall. Argentina har imponert med godt spel, viste også tidvis god angrepsfotball mot Nederland som var heilt på tur utan Robben. Spania har også overbevist, eit ungt lag som det blir spanande å følge vidare. Ser ikkje poenget med å diskutere kven som har spelt best, Brasil har 9 poeng, dei gjorde jobben sin og har mykje å gå på, men at Argentina og Spania har spelt betre totalt sett er det ikkje tvil i, sjølv om samtlige tre lag ikkje har møtt den store motstanden. Nederland er vel den sterkaste, men som ikkje var skyggen av seg sjølv ein gang mot Argentina. Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Frankrike har press på seg i dag. Dei må vinne med minst to mål, eller så er dei ikkje sikra videre spel i turneringa. Eg håper på Sør - korea og Frankrike Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Om Frankrike ikkje hever seg kan dei ryke ja, trur Togo skal slite med eit Frankrike som har mykje å bevise, men dei må klare seg utan Zidane. Trur dei kjem til å slå Togo i dag med minst to mål, det er vinn eller kanskje forsvinn, med eit så sterkt lag må dei få det til å fungere igjen. Spania slår Saudi-Arabia, sistnevnte spela ein elendig kamp mot Ukrania og mot eit spansk lag som er i medgang vil dei få store problemer. Trur Ukraina tar andreplassen, så det vil være viktig for dei i Gruppe G (Frankrike osv..) å vinne gruppa så dei unngår å møte Spania. Frankrike kan vinne gruppa med uavgjort i den andre kampen og sett at dei får eit par mål. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Om Frankrike ikkje hever seg kan dei ryke ja, trur Togo skal slite med eit Frankrike som har mykje å bevise, men dei må klare seg utan Zidane. 6365784[/snapback] BRA!! Jeg og de fleste jeg kjenner mener at Zidane ødelegger for laget.. Holder ball for lenge, altfor ego og har dårlig lagånd.. Vekk med ham! Men han neger som pleier å overta hans plass er ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Zidane har faktisk vært ein av dei betre på dette franske laget. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Om Frankrike ikkje hever seg kan dei ryke ja, trur Togo skal slite med eit Frankrike som har mykje å bevise, men dei må klare seg utan Zidane. 6365784[/snapback] BRA!! Jeg og de fleste jeg kjenner mener at Zidane ødelegger for laget.. Holder ball for lenge, altfor ego og har dårlig lagånd.. Vekk med ham! Men han neger som pleier å overta hans plass er ikke noe bedre. 6366081[/snapback] Litt enig der, han holder for mye på ballen og bremser/stopper opp spillet for Frankrike. Tror han har bevisst sitt beste i forrige VM, nå er han litt overflødig synes jeg. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Zidane har faktisk vært ein av dei betre på dette franske laget. 6366261[/snapback] Det er han som styrer offensiven i laget. Uten han, har Frankrike problemer. Det blir vanskelig å erstatte et slikt fenomen i midtbanen. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Synes vel det ser ut som Frankrike har problemer med han også. Men har har ikke vært kåret til verdens beste fotballspiller for ingen ting. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Zidane var knallgod i sine glansdager, men nå er de over og det er bra at dette blir hans siste VM. Hvis Zidane hadde fortsatt så hadde det blitt like dumt som at Sverre Brandhaug skulle gjort comeback på RBK. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Er det han som er på den NRK-jukeboxen, og blir omtalt som norges ubeskrevene målkonge eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg