Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Australia er videre. Noen andre enn meg som synest Simunic fekk tre gule kort, og kvifor dømte Poll kast til Australia isdenfor Kroatia på slutten?. Fotball er rart på slutten

Endret av brd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble en rar slutt der ja. Og hvorfor fikk ikke Australia målet sitt?

Fikk han 3 gule? Jeg syntes også å huske at han fikk 3, ett i første og 2 i andre. Det er jo en historisk prestasjon i så fall :D

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
Australia er videre. Noen andre enn meg som synest Simunic fekk tre gule kort, og kvifor dømte Poll kast til Australia isdenfor Kroatia på slutten?. Fotball er rart på slutten

6363381[/snapback]

Det er ny rekord for antall gule kort i en kamp, jeg og vennegjengen diskuterte hva som hadde sjedd om han hadde scoret etter det andre gule kortet :p

Lenke til kommentar

6363381[/snapback]

Det er ny rekord for antall gule kort i en kamp, jeg og vennegjengen diskuterte hva som hadde sjedd om han hadde scoret etter det andre gule kortet :p

6363584[/snapback]

Kva er saken her? Såg ikkje denne kampen eg, 3 gule kort til ein spelar? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg er en stolt Brasil-fan nå! Endelig er Ronaldo i form og gjorde syke prestasjoner i dag. Min favoritt-spiller Ronaldinho gjorde en utmerket kamp og regiserte to mål! Det sånn jeg liker. Juninho fikk en bra suser, men jeg synes stor synd på Robinho som var rett og slett genial i kveld med sine bevegelser!

Kampens best høydepunkt:

- Flikk-flakk spillet med Ronaldinho og Ronaldo. Ronaldinho løper mot 16-meter, sentrer til Luiz Nasario de Lima, beholder ballen, snur, sentrer til Ronaldinho og Ronaldinho flikker den med innsiden av foten bak til Luiz (ikke hel-spark) og Luiz skyter utenfor.

Brasil viste sin Samba i dag. dette var den 10. VM-kampen uten tap og viser at de er verdens beste lag i dag!!

Lenke til kommentar
og viser at de er verdens beste lag i dag!!

Vel, det skal mer motstand til enn et et tafatt japansk lag før jeg slenger meg på den der. Verdens beste lag blir kåret etter finalen, nuff said.

Det blir de skal du se. De er i alle fall verdens beste nasjon innen fotball, med 5 VM-pokaler hittil.

Lenke til kommentar
og viser at de er verdens beste lag i dag!!

Vel, det skal mer motstand til enn et et tafatt japansk lag før jeg slenger meg på den der. Verdens beste lag blir kåret etter finalen, nuff said.

Det blir de skal du se. De er i alle fall verdens beste nasjon innen fotball, med 5 VM-pokaler hittil.

6363722[/snapback]

Snøen som falt ifjor er totalt uintresant.

Argentina har til nå spilt den beste fotballen, Nederland og Tyskland har til nå også vært bedre enn Brazil.

Lenke til kommentar

Argentina har til nå spilt den beste fotballen, Nederland og Tyskland har til nå også vært bedre enn Brazil.

Snøen er uinteresant, men ikke Brasil. Hva er det du prater om? Serbia stod å så på Argentina i 70 min. Brasil spillte godt i kveld og jeg synes de hadde bedre prestasjoner enn Argentina. Nå må du virkelig gi deg, Nederland spiller overhodet ikke bedre enn Nederland. Få på deg briller og sett deg inn i kampen.

Skal vi se da. Møter Brasil Nederland blir det strandsand av Nederland.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Snøen er uinteresant, men ikke Brasil. Hva er det du prater om? Serbia stod å så på Argentina i 70 min. Brasil spillte godt i kveld og jeg synes de hadde bedre prestasjoner enn Argentina. Nå må du virkelig gi deg, Nederland spiller overhodet ikke bedre enn Nederland. Få på deg briller og sett deg inn i kampen.

6363940[/snapback]

Hahaha, jeg ler meg skakk. :D

Argentina og Spania er VM's to desidert beste lag så langt.

Lenke til kommentar

dømmingen i kampen (kroatia-australia) var visst nok latterlig, dommeren mistet totalt kontrollen til slutt. Australia ble snytt for 2 soleklare straffer osv. Utlikningsmålet var offside og ballen var kanskje i mål (mulig scoring til australia) når keeperen lå oppå ballen "inne i målet".

edit: oops, så mange innlegg siden donald duck postet :roll:

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
Hahaha, jeg ler meg skakk. :D

Argentina og Spania er VM's to desidert beste lag så langt.

Le deg skakk du. Brasil er verdens beste lag. Argentina sleit mot Elfenbenkysten. Serbia stod å så på i 70 min. Spania spillte mot Ukrania. Ukraina kan faktisk noe, med gikk på en smell mot Spania.

Så, Brasil er med i kampen om den tredje desidert beste laget i VM hittil. Den latteren kan du spare inni deg.

Edit: Og en ting ting, Brasil har full pott. Det er noe Argentina og Spania ikke har.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

6363940[/snapback]

herre....

Fanboy. Objektiviteten fløy deg hus forbi.

Lenke til kommentar

For å slenge meg med på denne lille diskusjonen, så syns jeg at Argentina, Spania og Brasil står relativt likt i kampen om hittil beste nasjon i VM.

Argentina spilte greit mot Elfenbenkysten, og lekte seg med et stillestående lag fra Serbia & Montenegro. Kampen mot Nederland var ikke noen kjempeoppvisning fra Argentina, kun en greit gjennomført kamp.

Spania har gjort to gode kamper, dog mot meget svak motstand. Spiller sin tredje kamp i dag, denne gangen med "2. laget". Har aldri vært et mesterskapslag, og får vel heller ikke vist hvorvidt de er det før i mellomspillet.

Brasil var skyhøye favoritter hos mange før VM, og har ikke innfridd helt. Allikevel har de scoret 7 mål, og kun sluppet inn ett på de tre gruppespillkampene. Heller ikke Brasil har hatt nevneverdig god motstand, og har vist solide takter. Med Ronaldo og Robinho på topp mot Japan, viste de offensive kvaliteter av høy klasse.

Kort fortalt: Da alle disse tre lagene har møtt svak motstand (med unntak av Argentina i én kamp), er ikke grunnlaget det beste å vurdere hvem som er i best form. Vent til delfinalene, og vi vil se hvem som virkelig er det beste laget i FIFA World Cup 2006 :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...