Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Har forventinger til Argentina - Nederland i dag. To gode offansive lag som vil vise seg framover. Argentina er klare favoriter. Lurer på om Pekerman lar Tevez og Aimar prøve seg idag :hmm:

Endret av brd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Argentina klare favorite.

6352980[/snapback]

det må være det dummeste jeg har hørt!

jeg vil si at nederland er faktisk mer favoritt en argentina.

men det er nå min mening :)

6353000[/snapback]

Ifølge oddsen er argentina favoritter

Utennavn.jpg

Endret av azzman
Lenke til kommentar
hva tror dere om S-M mot Elfenben?

6353092[/snapback]

Elfenbenkysten vinner over eit S&M som trenger å vise kva dei er god får. To lag som vil vise at dei kan spele fotball og vil gjerne vise det i denne siste kampen i VM. Håper ein på underhaldane kamp.

Lenke til kommentar

Sitter og ser Mexcio-Portugal, og er ikke videre imponert over dommern..

Det skal ikke mye til før han gir gult kort ass... Det har jeg merka i flere kamper i dette VM.. Fler som har merka detta?

Eksempler fra denne kampen:

#1 Mexicos Perez får sitt andre gule, og dermed rødt, for noe dommern mener er filming.. Jeg er ikke enig... Greit at det ikke er straffe, men han kunne godt vinka det videre, for filming var det ikke.

#2 Maniche får ballen skutt opp i hånda, som han holder nesten rett ut.. Ok, han skal ikke ha armen der, men når ballen kommer i 80 km/t fra tre meter og treffer hånda di, er det ikke lett å fjerne den. Dette fikk Maniche gult kort for...

Lenke til kommentar
Har tro på England.

Men hadde vært litt gøy hvis noen andre lag enn "favorittene" viste seg fram, og vant hele skiten.

-- :) --

6354229[/snapback]

EM 2004. Hellas kom ut av ingenting av og vann EM pga sine dødballer, Norge kunne vunnet EM 2004. Faen :D

Endret av brd
Lenke til kommentar

Huff, ja, EM var ein kjedelig affære, vinnaren vant på å forsvare seg i 90 minuttar og score eitt mål på dødball. All honør til Hellas altså, dei slo jo fleir av europas beste lag, men dei andre laga, spesielt Frankrike var ein gedigen skuffelse.

Mexico kom seg vidare takket være Iran som ikkje lot Angola vinne med to mål, men imponerte på ingen måte sjølv.

Så langt har Argentina - Nederland gått litt på 3. gir, ingen av laga som har den store viljen til å angripe, men Argentina har vært det beste laget, manglar litt i avslutningsfasen. Nederland manglar ein del sentrale spelarar, inkludert Robben og sliter tydeligvis av dette. Uavgjort gjev gruppeseier til Argentina og vil då møte Mexico, mens andreplassen må spele mot Portugal, det er med andre ord ein stor fordel å vinne denne gruppa.

Elfenbenskysten har ikkje klart det så langt i dag heller, 2-1 til S&M, dei hadde fortent ein seier no etter kvart.

Ein ting til, Nederlands Dirk Kuyt, uttales navnet Kaut som Semb\Alsaker seier? Hadde eg ikkje høyrt det før ville eg sagt Kåyt. Du har jo Nederlands Johan Cruijff, som uttales Kråyf, ikkje Krauf.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Ein ting til, Nederlands Dirk Kuyt, uttales navnet Kaut som Semb\Alsaker seier? Hadde eg ikkje høyrt det før ville eg sagt Kåyt. Du har jo Nederlands Johan Cruijff, som uttales Kråyf, ikkje Krauf.

6356196[/snapback]

Ja det trodde jeg å.. Har alltid trodd det var Kåyt.. Vært litt spent på å se ham spille, da han kanskje skal til Liverpool. .Har ikke imponert i det hele tatt til nå i kampen, men mye skyldes vel at han fikk plassen på kanten i stedet for midten som er hans greie.

Edit: Ser ut til at Elfenbenkysten vinner også! Fortjent! (selv om jeg ikke ser kampen :p )

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

6356196[/snapback]

Ja det trodde jeg å.. Har alltid trodd det var Kåyt.. Vært litt spent på å se ham spille, da han kanskje skal til Liverpool. .Har ikke imponert i det hele tatt til nå i kampen, men mye skyldes vel at han fikk plassen på kanten i stedet for midten som er hans greie.

Edit: Ser ut til at Elfenbenkysten vinner også! Fortjent! (selv om jeg ikke ser kampen :p )

6356402[/snapback]

Fortjent, det siste målet var ufortjent:

Dudic handser igjen, denne gang uforskyldt. Nytt straffespark for Elfenbenskysten.

Så jaja...

:wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...