D4NY Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 ahh, **** :!: *tenker hardt* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Tenke ikke fullt så hardt og stenge. Bruk den andre tråden. *stenges* Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Bratwurst, dessverre møter england tannløse equador Endret 20. juni 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Fuck swidn.. Ålreit at tyskland og sverige møter hverandre, for da blir vi kvitt et av landende:) Men irriterende at de skulle få lirka inn den siste scoringen.... Noen andre enn meg som reagerte på den subjektive kommenteringa til alsaker og semb (spesielt sistnevnte).. Det var ikke noe problem å høre hvem de holdt med i hvert fall..... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) england skulle ha møtt tyskland i 8.dels slik at man slapp å se det tullelaget videre i turneringen rooney eller ronny oppfører seg forøvrig som en idiot Endret 20. juni 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Fuck swidn.. Ålreit at tyskland og sverige møter hverandre, for da blir vi kvitt et av landende:)Men irriterende at de skulle få lirka inn den siste scoringen.... Noen andre enn meg som reagerte på den subjektive kommenteringa til alsaker og semb (spesielt sistnevnte).. Det var ikke noe problem å høre hvem de holdt med i hvert fall..... 6348688[/snapback] Syns ikke det var noe særlig værre en det som bruker å være på TV3 når engelske lag spiller i Champions League, bortsett fra at idag gikk det mot England Ser egentlig ikke problemet med at kommentatorene holder med naboen idag, men nordmenn er jo gjerne mer engelsk enn engelskmenn når England spiller i VM/EM. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hvorfor skal vi på død og liv heie på sverige da? De er våre naboer, rivaler og vi vil dem ikke noe godt! (hehe, litt fleip men). MGP steming i bua til Alsaker og Semb, her skal svenskene få poeng uansett hvor håpløse de er :!: Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Var et veldig tafatt engelsk lag i 2. omgang. 1 sjanse, 1 mål, greit nok, men de kjører ikke på som i 1. Imponert over at Sverige hever seg såpass og eier England i 2. omgang. Er selvfølgelig glad over at Sverige klarer uavgjort! Nå skal vertsnasjonen få smake på et digert tap! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Nå skal vertsnasjonen få smake på et digert tap! 6348983[/snapback] Nevvah. Tyskland kommer til å gruse Sverige. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 england skulle ha møtt tyskland i 8.dels slik at man slapp å se det tullelaget videre i turneringen rooney eller ronny oppfører seg forøvrig som en idiot 6348737[/snapback] Og du har drukket hva? Hvorfor oppfører Rooney seg som en idiot? Vil gjerne ha en grunn for at du sier det... Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Eneste gangen idag Rooney oppførte seg som en "idiot" var når han ble satt på benken, men alle som har spilt fotball vet hvor kjedelig det er å bli byttet ut skjønner. Selv om Rooney reagerte med å slå litt i taket og kaste skoene i bakken vil jeg ikke påstå at han oppførte seg som en idiot. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Nå skal vertsnasjonen få smake på et digert tap! 6348983[/snapback] Nevvah. Tyskland kommer til å gruse Sverige. 6348993[/snapback] Det tror jeg også. Tyskland kommer nok til finalen. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Eneste gangen idag Rooney oppførte seg som en "idiot" var når han ble satt på benken, men alle som har spilt fotball vet hvor kjedelig det er å bli byttet ut skjønner. Selv om Rooney reagerte med å slå litt i taket og kaste skoene i bakken vil jeg ikke påstå at han oppførte seg som en idiot. 6349368[/snapback] der har du svaret azzman, i første setningen. Ikke alle som har spilt fotball har spilt på et landslag. Eksempel: Jeg lå på gressvollen bak benken og røyka rullings (testa å røyke) en gang (hadde ikke møtt opp på treninger jevnlig så jeg begynte på benken). Når treneren kom til meg og sa "begynn å varme opp!", så svarte jeg "gidder ikke, det er for kaldt å spille" Dette kan skje på junior nivå lokalt, men internasjonalt ser det bare dumt ut. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Syntes godt Rooney kunne spart seg for furtingen etterpå. Må selfølgelig være kjipt for han bli bytta ut i sin første VM-kamp fra start, men jeg mener personlig hadde burde skjult følelsene sine litt. Det var jo uansett ett korrekt bytte, Gerrard reddet på streken og scora ett fint mål. Det måtte en scouser til Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Så han er en idiot fordi han var irritert over å blir bytta ut...? slik han oppførte seg, ja. du ser tydeligvis ikke forskjell mellom 3laget i en lokal serie på bondelandet og det å representere landet ditt. Jeg lar være å kalle deg et eller annet for denne gangen. du er forøvrig rapportert for personangrep av andre forummedlemmer Endret 21. juni 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Hvis Tyskland holder på med slikt de gjør nå, lager de nok bratwürst av alle skal du se. Tysk-maskineri er farlig. Joe Cole sitt mål var litt flaks syns jeg. Han skøyt bra, ja, men for Isakkson så skulle det være barnemat for en keeper på nesten 2 meter. Jeg gleder meg til i kveld, Argetina og Nederland spiller. Skal vi se da, om det var Serbia som gjorde at Argentina vant eller om det var de som spillte bra. Da sier jeg; Håper Nederland lager tresko av Argentinerne. De ble vell oppskrytt etter 6-0-seieren over Serbia. Dagens kamper: - Iran mot Angola - Portugal mot Mexico - Cote mot Serbia - Nederland mot Argentina Endret 21. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Tyskland er gode, men jeg tror de skal få slite mot svenskene, for å være ærlig. Sverige har det med å gjøre gode kamper mot gode lag i mesterskap. Og Tyskland har ikke imponert SÅÅÅ mye... Lenke til kommentar
CSM Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Tyskland er gode, men jeg tror de skal få slite mot svenskene, for å være ærlig. Sverige har det med å gjøre gode kamper mot gode lag i mesterskap. Og Tyskland har ikke imponert SÅÅÅ mye... 6352211[/snapback] men svenskene har jo ikke imponert i det hele tatt. Hvis tyskerne ordner opp i midtforsvaret sitt, blir kampen mot sverige plankekjøring. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Svenskene imponerte da igår mot England? To ganger kom de tilbake etter å ha ligget under og i perioder i 2. omgang kjørte over England og burde avgjort kampen. Så jeg tviler på at det blir noen plankekjøring for Tyskland. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Så han er en idiot fordi han var irritert over å blir bytta ut...? slik han oppførte seg, ja. du ser tydeligvis ikke forskjell mellom 3laget i en lokal serie på bondelandet og det å representere landet ditt. Jeg lar være å kalle deg et eller annet for denne gangen. du er forøvrig rapportert for personangrep av andre forummedlemmer 6351725[/snapback] nommin... Man er ikke idiot selvom man blir litt sinna over å bli tatt av.. Skjønner han godt; han spilte endelig en kamp fra start, for første gang på nesten to måneder, og han gjorde en god figur. Da er det irriterende å bli bytta ut, selvom jeg og skjønner at svennis gjorde det... Men si hva du vil... Jeg gidder ikke bry meg mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg