Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har vel ikke større lår enn Seedorf, men har ihvertfall fotballverdens lengste legger. Utrolig at han kan ha teknikk, men han har faktisk ikke så helt umulig teknikk. Forstå det den som kan.

Lenke til kommentar
Crouch er den styggeste fotballspilleren jeg har sett. Han har de største lårene jeg har sett.

6346190[/snapback]

Han er stygg, dårlig, overvurderet, tynn, kvalm, taper, jukser hele tiden, og FORTJENER IKKE PLASSEN! Vil heller se Defoe og Walcott enn Crouch ARGH!

Lenke til kommentar
*Whine*

6346299[/snapback]

Crouch har vel gjort seg fortjent til plassen, ettersom han har spilt veldig bra i oppkjøringen til VM. Han har ikke prestert like godt i VM, men, det har ikke England generelt heller, så kan ikke kun klage på Crouch.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Han har vel ikke større lår enn Seedorf, men har ihvertfall fotballverdens lengste legger. Utrolig at han kan ha teknikk, men han har faktisk ikke så helt umulig teknikk. Forstå det den som kan.

6346291[/snapback]

Jeg håper du skjønte hva jeg mente :) ! Seedorf, Roberto Carlos og Martins har de største lårene. Du må ikke ta meg feil, jeg mener ikke lengde, men volum. Martins har større enn Seedorf vil jeg tro, men Seedorf har veldig store rumper :)

Lenke til kommentar
*Whine*

6346299[/snapback]

Crouch har vel gjort seg fortjent til plassen, ettersom han har spilt veldig bra i oppkjøringen til VM. Han har ikke prestert like godt i VM, men, det har ikke England generelt heller, så kan ikke kun klage på Crouch.

6346541[/snapback]

HAHA! Han fusker og syter hele tiden, han er ikke god.

Lenke til kommentar
*Whine*

6346299[/snapback]

6346541[/snapback]

Nåja, 3 mål mot Jamaica er ikke grunnlag for å si at han er god nok for England. Selv Paul Ince på krykker ville greid det. At han ble foretrekket foran DeFoe er noe bare Svennis og Liverpool supportere klarer å argumentere for :whistle:

Lenke til kommentar

nå ja, det var ikke bare flaks. Han legger ned ballen, og gjør seg klar til skudd. At den faktisk går inn er en kombinasjon av dyktighet og litt flaks, men at hensikten var skudd, er det vel ikke noe tvil om?

Nydelig var det ihvertfall. Hva har Crouch utrettet i omgangen forresten?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...