Onyx Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hva skjedde egentlig med Zidane på slutten i gårsdagens kamp? Ble han bytta ut? Fulgte ikke helt med. Han ble byttet ut ja, han virket ikke helt fornøyd med det Han kastet også kaptein-båndet ned i bakken og ble sur. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Dagens kamper: Spania - Tunisia 3-1 S.-Arabia - Ukraina 1-2 Togo - Sveits 1-1 6338206[/snapback] En rett i dag også, brd, dette er bra! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Han kastet også kaptein-båndet ned i bakken og ble sur. 6341158[/snapback] Som det ble poengtert før i tråden, hvis jeg ikke husker feil, så ga Zidane pent og høflig kapteinsbindet til Trezeguet, og gikk deretter ut av banen, for så å kaste fra seg svettebåndet. Men jeg skjønner ikke Domenech. Han utelater en klassespiss som Trezeguet i hele første kamp, og han kommer inn på overtid i 2. kamp, for så å motta kapteinsbindet.. Jaja.. Håper på seier i siste kamp, selvom jeg tviler siden Zidane og Abidale er ute. Satser på at hvertfall Trezeguet og Henry spiller sammen på topp da. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 ...for så å kaste fra seg svettebåndet... 6342787[/snapback] Det var det ja Takk! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Håper Frankrike ryker ut av VM, for et kjedelig fotballag. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Håper Frankrike ryker ut av VM, for et kjedelig fotballag. 6343613[/snapback] Og LarsP skal alltid si det motsatte av ekspertene... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Håper Frankrike ryker ut av VM, for et kjedelig fotballag. Enig. Sammen med England og Italia. :!: Pantera Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Håper Frankrike ryker ut av VM, for et kjedelig fotballag. Enig. Sammen med England og Italia. :!: Pantera 6343780[/snapback] England og Frankrike ja, men Italia? De spiller greit, ikke så kjedelig men ikke spennende heller. Vil ha Sveits ut! De sugde mot togo, men rein flaks at de vant Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Håper Frankrike ryker ut av VM, for et kjedelig fotballag. 6343613[/snapback] Frankrike har til gode å spille god fotball i dette VM ja, men de er kapabel til det, hvis Domenech tar til fornuft og lar Trezeguet starte. Synd at Zidane er ute siste kamp, men håper fortsatt på Frankrike-seier og avansement. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Italia er jo det laget som uten tvil spiller værst fotball. Score et mål, legge seg bakpå resten av kampen og filme og dra ut tiden som en gal. Legg til klysete spillere, korrupsjon, voldelige og politiske supportere og du har grunner nok til at Italia ikke bør gå videre. Lenke til kommentar
FM Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Enig. Utrolig mye grining på italienerne. Kan dog spille ball av og til. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Italia er jo det laget som uten tvil spiller værst fotball. Score et mål, legge seg bakpå resten av kampen og filme og dra ut tiden som en gal. Legg til klysete spillere, korrupsjon, voldelige og politiske supportere og du har grunner nok til at Italia ikke bør gå videre. 6344242[/snapback] hehe, endelig ett godt og saklig argument! Ser heller ingen grunn til at de stakkars italienerne skal gå videre. Spillet har ikke vært imponerende heller. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Det er dei afrikanske landa som har spelt den mest underhaldande fotballen, mens favorittane Brasil har spelt den kjedeligaste. Gårsdagens innsats av Saudi-Arabia var ikkje mykje å skryte av, faktisk det dårlegaste eg har sett så langt i VM, hadde dei møtt eit betre lag enn Ukraina som er villig til å kjøre framover, som for eksempel Spania eller Argentina kunne det blitt stygge siffer. Dagens kamp er Sverige - England, to lag som etter min meining ikkje har innfridd. Sverige må ha eitt poeng for å gå vidare, England eitt for å sikre gruppeseieren. England spelar utan dei med gule kort og Sverige vil nok være det laget som presser mest, men fråværet til eit par i førsteelvaren (fint ord?) vil gje sjansen til spelarar på benken som utvilsomt vil ut på banen og vise at dei kan spele fotball. Kan fort bli uavgjort her, eit resultat begge lag er nøgd med. Endret 20. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Da var Ecuador - Tyskland igang, og allerede 0-1, Klose etter 4 min. Hadde håpa på at Ecuador vant, og Tyskland møter Brasil i neste kamp. Endret 20. juni 2006 av TeggY Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg synes at de kunne spart Ballack til neste kamp. Han har jo et gult fra forrige kamp, hvorfor risikere å miste ham? Det kan jo hende at han fikk streng beskjed om å ikke få gult. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Her kommer gulltipset folkens, England-Svergie 2-1 offtopic; Har noen en GIF fil av robotdansen til Crouchinho? :!: Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Da var Ecuador - Tyskland igang, og allerede 0-1, Klose etter 4 min. Hadde håpa på at Ecuador vant, og Tyskland møter Brasil i neste kamp. 6345411[/snapback] Hvordan er det mulig at Tyskland skal møte Brasil i neste kamp? De skal møte toeren i gruppe B hvis de vinner kampen. Det blir som kjent sannsynligvis Sverige eller England som inntar den plassen. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Da var Ecuador - Tyskland igang, og allerede 0-1, Klose etter 4 min. Hadde håpa på at Ecuador vant, og Tyskland møter Brasil i neste kamp. 6345411[/snapback] Hvordan er det mulig at Tyskland skal møte Brasil i neste kamp? De skal møte toeren i gruppe B hvis de vinner kampen. Det blir som kjent sannsynligvis Sverige eller England som inntar den plassen. 6345666[/snapback] Ahh.. min feil Mener å ha lest/hørt at vinneren i Brasils gr. møter toeren i Tysklands gruppe.. Men da er det greit. Ja til England - Tyskland! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 ^^ 6345604[/snapback] takk skal du ha, haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg