Onyx Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Zidane mistet temperamentet sitt, han har slitt siden ung alder med det. Blitt så klart bedre når han først ble profosjonell fotballspiller, når han først blir sur så skulle du aldri likt å kjenne hvem han er, sies det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Haha.. Digga meg at Sør-Korea klarte uavgjort mot arsenal...jeg mener frankrike! 6336831[/snapback] For et teit innlegg.. Arsenal spiller mye spennende og bedre enn Frankrike, dessuten er det kun Henry som spiller for Arsenal.. Så klapp igjen din idiot. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Skuffet til de grader av Frankrike, hvorfor slapp de inn det målet på slutten? Herregud. Og slutt å skryt opp Henry, han er møkk i landslaget. Spar meg. 6334079[/snapback] Ja, det er derfor han er den som har scora nest flest mål på det franske landslaget. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Skuffet til de grader av Frankrike, hvorfor slapp de inn det målet på slutten? Herregud. Og slutt å skryt opp Henry, han er møkk i landslaget. Spar meg. 6334079[/snapback] Ja, det er derfor han er den som har scora nest flest mål på det franske landslaget. 6337308[/snapback] Var Henry helten i 1998, nei. Var Henry helten i 2000, nei. Når har Henry brilliert like mye som Zidane på landslaget? Hvor var Henry da Djorkaeff, Trezeguet og Dugarry spillte i EM2000? Henry kan ikke noe annet enn å spille i Premier League. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Skuffet til de grader av Frankrike, hvorfor slapp de inn det målet på slutten? Herregud. Og slutt å skryt opp Henry, han er møkk i landslaget. Spar meg. 6334079[/snapback] Ja, det er derfor han er den som har scora nest flest mål på det franske landslaget. 6337308[/snapback] Var Henry helten i 1998, nei. Var Henry helten i 2000, nei. Når har Henry brilliert like mye som Zidane på landslaget? Hvor var Henry da Djorkaeff, Trezeguet og Dugarry spillte i EM2000? Henry kan ikke noe annet enn å spille i Premier League. 6337383[/snapback] Nå får du roe deg ned. Henry er stor og scorer i rundt halvparten av kampene han spiller i på landslaget. Å kalle det møkk vitner om at du ikke husker 2002/2003. Hvorfor tror du han kom til Juventus fra Monaco? Fordi han imponerte i VM98 og ble en av toppscorerne for Frankrike. Og da var han bare en liten guttunge At han ikke var den største i 98 og 2000 er ikke noe argument for at han er møkk. Endret 19. juni 2006 av Snillingen Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Haha.. Digga meg at Sør-Korea klarte uavgjort mot arsenal...jeg mener frankrike! 6336831[/snapback] For et teit innlegg.. Arsenal spiller mye spennende og bedre enn Frankrike, dessuten er det kun Henry som spiller for Arsenal.. Så klapp igjen din idiot. 6337066[/snapback] Nommin.. Så sinna da gitt... Om henry er den eneste ass'nal-spillern på gårsdagens frankrike lag, er det mange franskmenn på arsenal, i tillegg til at de har fransk manager... Så har de hatt relativt mange franskmenn før også..(wiltord, vieira, pires osv..) Ikke si noe annet en gang!!! Og bare for å ha gjort det, vil jeg quote noe en annen forumbruker skrev før vm Norge ble ikke kvalifisert til dette mesterskapet, så da må man finne andre lag å holde med. I mitt tilfelle blir det Frankrike (naturlig nok når jeg holder med Arsenal) Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 han er inkomptent? Når han sier at han heier på Frankrike pga Arsenal, da er han dum.. Om du er villig til å følge etter, da er du dum du og Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Poenget er om han i det hele tatt klarer å holde internasjonalt høy standard i fotball, og om han er jvenlig god og brillierer. Hvor lenge var han i Juventus, og hva gjorde han der det året og hvorfor ble han solgt videre? 3 mål på et år og 20 kamper. Når en spiller holder høy standard i både klubb-spill og internasjonalt, så kan vi snakke. Og da kommer du sikkert med et argument om hvorfor ikke Ronaldinho ikke brillierer i VM akkurat nå. Det har jeg et fint svar på: For det første, så spiller han i helt annen rolle i Brazil og for det andre så er han fabelaktig god som playmaker som han er kjent for. Hva gjorde han mot England i 2002? En målgivende passning til Rivaldo og scoret selv. Se hans ellers prestasjoner i PSG og Barcelona. Han storspillte i kvalikkrundene før VM nå for Brazil. At han ikke var den største i 98 og 2000 er ikke noe argument for at han er møkk. Han kunne ikke være den største fordi han ikke var god nok. Det er han heller ikke nå. Endret 19. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Poenget er om han i det hele tatt klarer å holde internasjonalt høy standard i fotball, og om han er jvenlig god og brillierer. Hvor lenge var han i Juventus, og hva gjorde han der det året og hvorfor ble han solgt videre? 3 mål på et år og 20 kamper. 6337774[/snapback] Hva han gjorde i Juventus er uvesentlig. Men som sagt Hva han gjorde i Juventus er uvesentlig. Om han hadde spilt sentral spiss for Juventus så hadde han selvsagt sort flere mål. Påstanden din var at en spiller som har scoret 35 mål på 80 kamper er møkk på landslaget. En spiller som ofte har blitt gitt feil rolle(ikke sentral spiss). At du prøver å ro deg vekk ved å snakke om Ronaldinho er like tåpelig. Han kunne ikke være den største fordi han ikke var god nok. Det er han heller ikke nå. Igjen argumenterer du ikke for at han er møkk, men bare at han ikke er best. Men vi husker alle hva som skjedde da Henry ble utvist i 2002. Endret 19. juni 2006 av Snillingen Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Er det noen som vet hvorfor noen av landa i Avstemningen er skrevet på norsk mens andre er skrevet på engelsk og fransk? Endret 19. juni 2006 av Snillingen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Selve landslaget i 2002 var en fiasko, det hadde ikke noe med om Henry ble utvist. Jeg tenkte du ville spørre om Ronaldinho, derfor svarte jeg deg. Men du gjorde det ikke. Si i fra når du kan sammenligne Henry med en stor spiller. Han kan kun spille i Premie League og ingen andre steder. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Nå har Henry spilt nesten hele sin kariere i Arsenal så at han bare har imponert i Premier League er ikke så rart. Fem mål i Champions League er heller ikke så gale. Jeg har vel egentlig ikke noe behov for å måle opp spillere på dette nivået mot hverandree. Henry kan la beina snakke for seg. Det samme kan selvsagt Ronaldinho også 35 mål på 80 kamper er et bevis i seg selv på at han ikke er møkk Endret 19. juni 2006 av Snillingen Lenke til kommentar
Pølsa123 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Er det noen som vet hvorfor noen av landa i Avstemningen er skrevet på norsk mens andre er skrevet på engelsk og fransk? 6337987[/snapback] Fordi den personen som har laget pollen har copy/paste (kopier/lim inn). Lenke til kommentar
brd Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Er det noen som vet hvorfor noen av landa i Avstemningen er skrevet på norsk mens andre er skrevet på engelsk og fransk? 6337987[/snapback] Bare Englesk og norsk Côte d’Ivoire = Elfenbenkysten på internasjonalt språk! EDIT: Dagens kamper: Spania - Tunisia 3-1 S.-Arabia - Ukraina 1-2 Togo - Sveits 1-1 Endret 19. juni 2006 av brd Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Haha.. Digga meg at Sør-Korea klarte uavgjort mot arsenal...jeg mener frankrike! 6336831[/snapback] For et teit innlegg.. Arsenal spiller mye spennende og bedre enn Frankrike, dessuten er det kun Henry som spiller for Arsenal.. Så klapp igjen din idiot. 6337066[/snapback] Nommin.. Så sinna da gitt... Om henry er den eneste ass'nal-spillern på gårsdagens frankrike lag, er det mange franskmenn på arsenal, i tillegg til at de har fransk manager... Så har de hatt relativt mange franskmenn før også..(wiltord, vieira, pires osv..) Ikke si noe annet en gang! Og bare for å ha gjort det, vil jeg quote noe en annen forumbruker skrev før vm Norge ble ikke kvalifisert til dette mesterskapet, så da må man finne andre lag å holde med. I mitt tilfelle blir det Frankrike (naturlig nok når jeg holder med Arsenal) 6337611[/snapback] Frankrike igår lignet på ingen måte Arsenal spør du meg. Den eneste fellesnevneren for Arsenal og Frankrike igår var Henry. Måten Frankrike lå defensivt på og angrep med få folk i et heller labert tempo er på ingen måte lik Arsenal, som ofte stormer framover med mange spillere. Så selvom Arsenal har hatt noen franske spillere i sin tid, og en fransk manager så er det å kalle Frankrike per dags dato for Arsenal helt borti natta. Endret 19. juni 2006 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Si i fra når du kan sammenligne Henry med en stor spiller. Han kan kun spille i Premie League og ingen andre steder. 6338004[/snapback] Han har brilliert i Champions League, 34 mål på 80 kampar for Frankrike og andreplass i FIFA World Player of the Year i 2003 og 2004 (fjerdeplass i 2005, niande i 2002). Henry er ein stor spelar, både internasjonalt og ikkje minst i Premier League. Og å samanlikne Frankrike med Arsenal blir latterlig. Endret 19. juni 2006 av ptv- Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Nommin.. Så sinna da gitt... Om henry er den eneste ass'nal-spillern på gårsdagens frankrike lag, er det mange franskmenn på arsenal, i tillegg til at de har fransk manager... Så har de hatt relativt mange franskmenn før også..(wiltord, vieira, pires osv..) Ikke si noe annet en gang! Og bare for å ha gjort det, vil jeg quote noe en annen forumbruker skrev før vm Norge ble ikke kvalifisert til dette mesterskapet, så da må man finne andre lag å holde med. I mitt tilfelle blir det Frankrike (naturlig nok når jeg holder med Arsenal) 6337611[/snapback] Frankrike har en Arsenal spiller i troppen og spiller en helt annen fotball, jeg skjønner ikke helt hvordan de to kan sammenlignes. Og kan du nevne de mange Franskmennene på Arsenal? Du er vel klar over at det er fler spanjoler enn franskmenn på Arsenal? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Skuffende av Frankrike, men når dommeren er "imot" dem så kan man ikke gjøre annet enn å håpe på massiv seier i siste kamp uten Zidane Sikter da til straffen i 1. kamp, og målet fra headingen til Vieira som var laaangt inne, uten at det ble godkjent. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hva skjedde egentlig med Zidane på slutten i gårsdagens kamp? Ble han bytta ut? Fulgte ikke helt med. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hva skjedde egentlig med Zidane på slutten i gårsdagens kamp? Ble han bytta ut? Fulgte ikke helt med. 6340358[/snapback] Han ble byttet ut ja, han virket ikke helt fornøyd med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg