ErlendRU Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hahaha.. Jeg har sagt det hele tiden, Brasil kommer ikke til å vinne i år. Detta er skikkelig rævva! Nei, tror hvertfall Argentina går til finalen, håper de møter England der, men tviler litt på det. Spania og Tyskland tror jeg er utfordrere til finaleplass. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jaja. 1-0 Brasil ut av ingenting. Håper vi får en artigere kamp nå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hvis dette er tidenes beste Brasilianske lag lurer jeg på hvordan de har fått seg 5-seire fra før av. Argentina gruser dette laget Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Vel, da la jeg inn en oddslap på Frankrike - Sør Korea og Togo - Sveits tok U på begge to. Tror S-K klarer å holde frankrike i sjakk, mens togo er ikke så dårlig, samtidig som jeg tror at de begge er meget fornøyd med en U for de som lurer ble oddsen 12.7 Endret 18. juni 2006 av alex91 Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Tror det er for tidlig å vurdere lagenes full potensial enda fordi det virker som en del av de store lagene fortsatt kjører på halv maskin. Jeg tror Brasil kommer til å skjerpe seg betydelig før åttendelsfinalen, og da skal vi nok virkelig få se hva de står for. Dette gjelder også andre lag som Italia, England og Frankrike. Endret 18. juni 2006 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Nok ein kamp der Brasil safer inn seieren. I første omgang kjørte dei på første gir heile tida, ganske kjedelig. Kom seg etter at målet var eit faktum, men ikkje noko me ikkje har sett betre før i VM. Trur Brasil har mykje meir inne enn dei viser her, det er ikkje tvil i at dei kan kjøre opp tempoet når det gjelder. Det er ikkje umogleg at dei tar det med ro for ikkje å ta seg ut unødvendig, veldig karakteristisk for dei to kampane, lågt tempo og seier til Brasil. Dei lever riktignok litt på kanten, Australia har fleire gode sjanser til å score i andre omgang. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Brasil har to ufortjente seire. De klarer ikke en gang å dominere mot lilleputtland i fotballsammenheng ala Kroatia (ja, jeg vet at de tok bronsje i 98) og Australia. Bare synd inkompentente spisser som Kewell og Prso ikke klarer å score. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Edit: Dette vart jo heilt feil Endret 18. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Brasil har to ufortjente seire. De klarer ikke en gang å dominere mot lilleputtland i fotballsammenheng ala Kroatia (ja, jeg vet at de tok bronsje i 98) og Australia. Bare synd inkompentente spisser som Kewell og Prso ikke klarer å score. 6332557[/snapback] Ufortjent? Det har jo vært slik i nesten alle kampene til nå, hvor de store lagene bare safer kampen. Greit at Australia har sjangser idag, men tror ikke de var en altfor stor trussel for Brasil, som lett kunne satt opp noen hakk og overkjørt motstanderene, hvis det hadde vært nødvendig^^ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Brasil har to ufortjente seire. De klarer ikke en gang å dominere mot lilleputtland i fotballsammenheng ala Kroatia (ja, jeg vet at de tok bronsje i 98) og Australia. Bare synd inkompentente spisser som Kewell og Prso ikke klarer å score. 6332557[/snapback] Ufortjent? Det har jo vært slik i nesten alle kampene til nå, hvor de store lagene bare safer kampen. Greit at Australia har sjangser idag, men tror ikke de var en altfor stor trussel for Brasil, som lett kunne satt opp noen hakk og overkjørt motstanderene, hvis det hadde vært nødvendig^^ 6332607[/snapback] Så du kampen mot Kroatia? Det var ikke mye safing av Brasil der, de ble _overkjørt_. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Brasil - Ghana i siste kampen, kan bli ein bra match. Ghana har vært eit av dei mest positive, angreps- og løpsvillige laga i VM, Brasil kan gå på ein smell dersom dei held samme nivå som i dag. Men det skal ikkje meir enn ein sjanse og to til for Brasil før dei er der mot eit Ghana-forsvar og ein keeper som ikkje er heilt på nivå. 6332591[/snapback] Ghana er da ikke i samme gruppe som Brasil? Ghana gruppe E, Brasil gruppe F Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Siste kampen som i finalen kanskje? Hm Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Argentina sefet ikke mot Serbia, Frankrike safet ikke mot Sveits, Italia safet ikke mot USA osv og Brasil safet ikke mot Kroatia Endret 18. juni 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Brasil safet ikke mot Kroatia 6332933[/snapback] nei, de ble overkjørt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Brasil - Ghana i siste kampen, kan bli ein bra match. Ghana har vært eit av dei mest positive, angreps- og løpsvillige laga i VM, Brasil kan gå på ein smell dersom dei held samme nivå som i dag. Men det skal ikkje meir enn ein sjanse og to til for Brasil før dei er der mot eit Ghana-forsvar og ein keeper som ikkje er heilt på nivå. 6332591[/snapback] Ghana er da ikke i samme gruppe som Brasil? Ghana gruppe E, Brasil gruppe F 6332684[/snapback] Stemmer, rota veldig der, trur det var ein på TV som sa det og eg tenkte at det ville bli ein fin kamp Mål til Frankrike, fin avslutning av Henry, meir fart i verdsmestarane frå 98 denne kampen. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Jeg holder meg Brasil uansett. Første målet kom av ingenting som dere sier, greit, men det ble i alle fall en kombinasjon av Ronaldinho, Ronaldo og Adriano. Fine finter av Ronaldo der, og han gjorde en MYE bedre kamp denne gangen. El Phenomen er tilbake igjen men ikke i topp form. Forsvaret til Brasil har masse å forbedre seg på, i dag var det rett og slett katastrofalt. Ze Roberto gjorde faktisk den ene feilen, og det var godt for han at han arbeidet opp de feilene sine. Brasil vinner VM, jeg sier det nå og merk mine ord. Argentina vant over Serbia fordi de ikke gadd mere etter 2 mål. Det var det dårligste prestasjonen jeg hadde sett på lenge. Brasil har et giftig lag, dog skjønner jeg ikke hvorfor Cafu spiller isteden for Cicinho og Robinho må da for en gang skyld spille fra start. Denne gutten lager problemer så det ryker og det var hans skudd i stolpe som førte til mål! Skuffet til de grader av Frankrike, hvorfor slapp de inn det målet på slutten? Herregud. Og slutt å skryt opp Henry, han er møkk i landslaget. Spar meg. Edit: Argentina sleit mot Ivorianerne faktisk. Så slutt å skryt opp det laget etter 6-0 seieren over Serbia. Endret 18. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Brasil imponerte heller ikke i dag. Australia kom til alt for mange farlige sjangser som et bedre lag ville scoret på. Men heldigvis for Brasils del så trenger man ikke å imponere i gruppespillet og seier er seier. Hverken Ronaldinho eller Ronaldo imponerte. Adriano er tilgitt fordi han scoret et mål. Frankrikes trener burde piskes til fornuft. Å la Henry være eneste angriper er for dumt, og nei han er selvfølgelig ikke møkk på landslaget. Hvorfor lar han ikke Trezeguet spille fra start? Redigerte grov feil Endret 18. juni 2006 av Snillingen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Edit: Argentina sleit mot Ivorianerne faktisk. Så slutt å skryt opp det laget etter 6-0 seieren over Serbia. 6334079[/snapback] Kanskje ikke så rart at de slet mot Elfenbenkysten siden de har et sinnsykt godt lag. Om Brasil hadde spilt slik de har gjort så langt mot Argentinas motstandere så ville de vært ute av VM. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Alfenbenskysten er eit godt lag ja, Brasil har ikkje akkurat møtt den sterkaste motstanden så langt, trur heller ikkje Japan vil være i stand til å true dei i siste kampen der Brasil heller ikkje vil anstrenge seg så voldsomt, dei er jo vidare uansett. Men frå åttandedelsfinalen og utover, då må Brasil få futt i fisen skal dei vinne. Kroatia gjorde ei grei kamp mot Brasil, spesielt Prso, men dei klarte ikkje å få ballen i mål, syntes synd på dei etter det tapet. Endret 18. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Haha.. Digga meg at Sør-Korea klarte uavgjort mot arsenal...jeg mener frankrike! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg