Vighilicious Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Rødt til USA! Klart, knottene inni bena, kunne satt Pirlo ut av spill lenge der. 6326848[/snapback] Det var maks gult kort. Det er bra av dommeren å se det første røde, men så tett oppi han var i den andre situasjonen burde han tenkt seg litt mer om.. Ellers håper jeg USA vinner. Italia har blitt det laget jeg missliker litt etter det som skjedde tidligere. At de betaler dommerene og slikt. Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Klart rødt kort. kommer inn med strake bein og knottene rett i ankelen. En slik takling kan ødelegge en hel karriere og hvis ikke det er nok skjønner ikke jeg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Rødt til USA! Klart, knottene inni bena, kunne satt Pirlo ut av spill lenge der. 6326848[/snapback] Det var maks gult kort. Det er bra av dommeren å se det første røde, men så tett oppi han var i den andre situasjonen burde han tenkt seg litt mer om.. Ellers håper jeg USA vinner. Italia har blitt det laget jeg missliker litt etter det som skjedde tidligere. At de betaler dommerene og slikt. 6326882[/snapback] Klart rødt. Dommern stod 1m unna og så det. Knottene inn i ankelen, ufattelig stygt. Klart rødt kort, fantastisk dømming. Denne dommern får dømme mer, tro meg! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg liker Italia, det har jeg sagt før. Gilardino er en strålende spiller, og synd for Luca Toni der han bommet på den sjangsen. Han burde sentret til Gilardino i steden. Zambrotta er en god back. Jeg ble glad når Gattuso gikk inn, han ser rødt på andre spillere. Dette er en spiller som spiller med hjertet utenfor dressen. Så dere skuddet? Han scorte på det også, men Toni eller Gila stod i offside. Pirlo derimot har en ekstrem silkefot. Italienere spiller bra fotball og har alltid hatt glimrende spillere! Italia SKAL vinne denne kampen. Bare de får fart igjen på benene sine nå. Håper Camoranesi får litt spilletid. Synd for Totti, han er ikke i form (i alle fall ikke toppform). Forza Italiano! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) USA har jo definitivt det største presset i kampen, Italia er slappe. Fint mål av Italia, men elendig markering i det amerikanske forsvaret. Første situasjonen er klart raudt kort, dette er ein fotballbane, ingen kickboksering. Fortjent mål til USA sjølv om det var sjølvmål. Det andre kortet veit eg ikkje, er utvilsomt veldig stygg takling, for ikkje å snakke om unødvendig. Strake bein med knottane først 30 meter frå Italia sitt mål? Tåpelig. Synest dommaren har lagt lista veldig høgt, kan bli mange kort om han held fram med dette. Er ingen stor fan av Italia, så eg håper på ein amerikansk seier i denne kampen, sjølv om eg trur Italia kjem sterkare tilbake i andre omgang. Endret 17. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg hadde glatt gitt rødt kort til USA i den situasjonen. Seint eller ikke. Det er utrolig stygt. Forøvrig er ALL respekt for De Rossi fjernet etter den albuen samt taklingen hans som førte til gult kort i forrige kamp... Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Rødt til USA! Klart, knottene inni bena, kunne satt Pirlo ut av spill lenge der. 6326848[/snapback] Det var maks gult kort. Det er bra av dommeren å se det første røde, men så tett oppi han var i den andre situasjonen burde han tenkt seg litt mer om.. Ellers håper jeg USA vinner. Italia har blitt det laget jeg missliker litt etter det som skjedde tidligere. At de betaler dommerene og slikt. 6326882[/snapback] Klart rødt. Dommern stod 1m unna og så det. Knottene inn i ankelen, ufattelig stygt. Klart rødt kort, fantastisk dømming. Denne dommern får dømme mer, tro meg! 6326912[/snapback] Helt enig. fantastisk dommer. Han er oppi hver eneste situasjon. Den som løper desidert mest på banen. Og hvis han ikke gjør noen megablemmer får han nok dømme minst en semi Og forresten. Ikke rare "eksperter" når de mener det er langt fra rødt... Endret 17. juni 2006 av Bombefar Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Synest dommaren har lagt lista veldig høgt, kan bli mange kort om han held fram med dette. 6326922[/snapback] Han har i så fall lagt lista lavt, hvis du synes han gir ut mye kort Jeg mener også dommeren har vært outstanding Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Er ingen stor fan av Italia, så eg håper på ein amerikansk seier i denne kampen, sjølv om eg trur Italia kjem sterkare tilbake i andre omgang. 6326922[/snapback] Skal jeg le eller? KNOTT FØRST, så takle etterpå.. Da får man helt klart rødt kort, bare les FIFAs reglene.. Det står tydelig at om man takler med knott først, så takle etterpå får rødt kort Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Er forresten NRK-konkurransen på nett eller Tekst-TV og? Går så fort at eg ikkje får med meg verken spørsmål, alternativer eller korleis eg skal svare. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 For en kamp Kanskje Italia tør å angripe litt nå, for en gangs skyld. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Popes andre gule. Helt korrekt! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Synest dommaren har lagt lista veldig høgt, kan bli mange kort om han held fram med dette. 6326922[/snapback] Han har i så fall lagt lista lavt, hvis du synes han gir ut mye kort Jeg mener også dommeren har vært outstanding 6326943[/snapback] Hehe, ja, meinte lavt. Dei raude korta er greie, men var eit gult tidleg i kampen som var veldig billig. Er ingen stor fan av Italia, så eg håper på ein amerikansk seier i denne kampen, sjølv om eg trur Italia kjem sterkare tilbake i andre omgang. 6326922[/snapback] Skal jeg le eller? KNOTT FØRST, så takle etterpå.. Da får man helt klart rødt kort, bare les FIFAs reglene.. Det står tydelig at om man takler med knott først, så takle etterpå får rødt kort 6326944[/snapback] Jaja, eg er enig. Stiller meg bak alle som synest dommaren gjer ein god jobb. DER for POPE UT! Med ein gang Pope fekk gult var eg sikker på at han ville få raudt i løpet av kampen og der kom det. Taklingen var ikkje så veldig stygg, men greit nok, dommaren har som sagt lagt lista lågt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Dette har utvilsomt vært den mest underhaldande VM-dagen så langt, første kampen var ikkje så veldig god, men Tsjekkia - Ghana og ikkje minst Italia - USA er stor underhaldning. Synd at ikkje USA tok seieren, det hadde ført til ein heilt åpen siste runde. Alt kan framleis skje, men det hadde vært meir morro om samtlige lag hadde hatt 3 poeng. Det var godt å sjå NRK sitt studio tilbake, mykje betre enn TV2 sine reklamepausar. I morgon er det Brasil igjen, mot Australia, håper på litt god fotball der. Endret 17. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Veldig artig kamp ja. Synd at ikke USA vinner, de hadde fortjent det. Italia skuffet. Det har vel ligget litt i kortene at Italia ikke er like gode som før. Dette blir vell en av de mest spennende gruppene når de siste kampene går. Jeg håper Ghana kan komme seg videre fra gruppespillet. Det hadde ikke gjort noe å sett USA videre heller, men det er vell desverre bare mulig at en av dem kan komme seg videre nå. Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Dagens kamper: Portugal - Iran 2-0 rett Tsjekkia - Ghana 2-1 feil Italia - Usa 1-1 rett Mine tips får dagen 6324486[/snapback] Og dere seier eg ikkje har peiling på fotball Endret 17. juni 2006 av brd Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 hehe, brd. Jeg synes nok det var rettferdig med uavgjort mellom Italia og USA, og det overrasker meg ikke at Italia sliter mot lag som løper mye. Det første røde til USA synes jeg var litt på kanten, men når jeg så den situasjonen tidligere da dommeren unnlot å gi Pope rødt, blir det i sum det samme. Den italienske fotballen går jo på å ligge ett mål foran og forsvare seg Tar heller Spania, de spilte festfotball, og ikke minst Argentina, selv om jeg ikke så hele forarbeidet til 2-0. Var det så fantastisk da? Likte virkelig forarbeidet til Puyol foran 4-0. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Italia fikk forresten feilaktig bortdømt mål, det var ikke offside Endret 17. juni 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) 4-0 målet? er det han som tar det raske frisparket til messi som legger inn foran? Italia fikk forresten feilaktig bortdømt mål, det var ikke offside 6327514[/snapback] Mente 4-0 i Spania-kampen. Puyol sitt forarbeid og veggspillet med Torres. EDIT: Fikk Italia annullert mål? Endret 17. juni 2006 av smeboe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Skuddet til Pirlo som gjekk via ein amerikansk spelar og i mål, det vart avblåst for offside tidlegare i angrepet. Veit ikkje om keeperen visste at det var blåst eller ei, han virka ikkje spesielt interessert i å stoppe ballen, noko han ville gjort om det ikkje hadde blitt blåst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg