ugotabanana Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Synes ikke Ronaldo er så fryktelig god som alle skal ha det til.. Som oftest skal han gå ego og drible seg forbi 7stk, men det stopper jo nesten alltid etter 3-4 mann. Selvfølgelig, han er veldig god, men noen ganger blir det litt for mye av det gode.. Men han er fortsatt ung, kommer nok bare til å bli enda bedre med mer erfaring etter som åra går.. Grei kamp, resultatet var vel omtrent som forventet. Veldig pent mål av Deco.. 6325537[/snapback] Ronaldo gjør veldig mye bra selvom han holder mye på ballen til likhet med Arjen Robben. Han setter fart og utfordrer mye noe som alltid blir farlig, Portugal får veldig mange frispark i gunstige posisjoner på grunn av dette. Motstanderne må ofte ty til ulovlige midler for stoppe mannen Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg anbefaler STV2 for de som har den kanalen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Traaen er håplaus, liker heller ikkje Flo, han synest alt er fantastisk. "Fantastisk angrep, fantastisk forsvar, fantastisk tempo, fantastisk skudd, fantastisk innlegg, fantastisk rykk". Eit skudd er ikkje fantastisk om det går 2 meter til side for mål. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Noen som vet hvor jeg kan se _hele_ målet til Cambiasso i 6-0 seieren til Argentina over S&M? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Du kan jo bruke Dagbladets Virtal Replay, men den kan være ganske tvilsom Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Traaen er håplaus, liker heller ikkje Flo, han synest alt er fantastisk. "Fantastisk angrep, fantastisk forsvar, fantastisk tempo, fantastisk skudd, fantastisk innlegg, fantastisk rykk". Eit skudd er ikkje fantastisk om det går 2 meter til side for mål. 6325931[/snapback] Enig... Olav Traaen er FORFERDELIG... Det er helt jævlig.. Og jostein er ingen utprega god kommentator.. Må være VM's dårligste kommentatorpar... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jaaa! Ghana 2 Tsjekkia 0 Da slipper nok Italia å møte Brasil i 8-dels. Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Neeei. Da møter Brasil Tjskkia i åttendelsfinalen Endret 17. juni 2006 av brd Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Kan bli Ghana i åttandedelsfinalen om alt går rett vei. Ein veldig underhaldande kamp i dag, spesielt av Ghana, Tsjekkia fekk aldri i gang eit skikkeleg spel. Synd at Ghana mister 2 spelarar i siste kampen på grunn av unødvendige gule kort, som eg synest det har vært mange av dette VM. Guyan opptrådde uprofesjonelt når han tok straffesparket før dommaren hadde blåst av, ødelagte mykje for seg sjølv der. Ghana imponerte også i kampen mot Italia men var absolutt det beste laget i dag, beste kampen frå eit afrikansk lag så langt. Etter det raude kortet var det slutt for Tsjekkia, dei rakna fullstendig i forsvar og Ghana kunne fort fått både 3 og 4 mål. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ghana spiller den mest underholdene fotballen jeg har sett sa langt i mesterskapet. Skikkelig bra. Synd de vil evt. ryke ut i en attendelsfinale mot Brazil, eller sistnevnte .. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Så ikke kampen Argentina - SM, men etter å ha sett noen repriser ser jeg jo det ikke var så rart Argentina vant. De fikk jo gjøre akkurat som de ville, motstanderne gikk ikke i dem i det hele tatt. Da blir det jo temmlig enkelt Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Vinner Italia mot USA idag så blir det nok vanskelig for Tsjekkia å gå videre fra gruppa. Ghana bør klare å slå USA, og da må Tsjekkia slå Italia i sin neste kamp, for å ikke bli nummer 2. Det er også verdt å merke seg at Italia nok ønsker seg minst et poeng fra den kampen for å være helt sikker på å ikke møte Brasil i åttendelsfinalen, men for å få dette scenarioet må Italia slå USA idag. Forza Italia. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg tilhører de som mener at man ikke skal legge altfor mye vekt på Argentinas 6-0 seier over Serbia. De spilte tidvis svært god fotball, men når motstanderen viser så lite moral som Serbia skal det ikke mye til før målene renner inn. Nederland moste vel samme lag 6-1 i EM i 2000 før de røyk mot Italia i semifinalen. Jeg sier derimot ikke at Argentina ikke kan vinne VM, men at det er for tidlig til å utpeke de som de store favorittene etter en god kamp. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Herlig. 1-0 Gila. Pirlo er den beste spillern i verden, for en silkefot! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 1-1 Zaccardo(sm) og rødt kort på de Rossi. Fy faen, jeg hater italienere! Stygg sak! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 1-1 Zaccardo(sm) og rødt kort på de Rossi. Fy faen, jeg hater italienere! Stygg sak! 6326753[/snapback] Skjær alle over en kam du. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Skjær alle over en kam du. 6326767[/snapback] Stygg sak! 6326753[/snapback] syns så tydelig jeg klargjorde hvilken spiller og hvilken sak jeg rettet dette mot... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Skjær alle over en kam du. 6326767[/snapback] Stygg sak! 6326753[/snapback] syns så tydelig jeg klargjorde hvilken spiller og hvilken sak jeg rettet dette mot... 6326788[/snapback] "Fy faen, jeg hater italienere! " Nei, jeg tror ikke du klargjorde det ordentlig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Rødt til USA! Klart, knottene inni bena, kunne satt Pirlo ut av spill lenge der. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 En liten oppsummering fra min side: - Fint Italia-mål. - Flaks USA-mål, men fortjent. - Utvilsomt rødt kort til Italia. Fortjener lenger enn én kamp karantene. HAr nevnt det tidligere, at jeg har absolutt ingen ting til overs for laget fra pizzalandet. - Korrekt idømt rødt kort til USA. Kunne som sagt satt Pirlo ut av spill lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg