Onyx Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Dagens kamper: - Portugal - Iran 15:00 - Tjekkia - Ghana 18:00 - Italia - USA 21:00 Portugal ligger et hakk foran Iran. Jeg syntes Iran spillte bra mot Mexico, men raknet i andre omgang. Tsjekkia ligger også foran Ghana prestasjonsmessig. Klasse spillere og ikke minst Mozart Rosicky. Beviste i første kamp hvorfor de var 3. beste lag i verden før 2005. Supert lag. Italia har det som skal til. Håper Luca Toni er tilbake (se VG for info eller Fifa.com) slik at han kan vise seg. Forsvaret som jeg har sagt før, er Multo Bene og skikkelig kompakt. Sterke på kontringene. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Har tro på en ørliten bombe i Italia-USA. Tips: 1-2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Gleder meg nesten mest til å se Nedved igjen. Mange fokuserer i overkant på Rosicky etter de to fantastiske målene mot USA, men glemmer at Nedved er hjernen og den kreative drivkraften i Tsjekkias lag. Mot USA var han en gigant på midtbanen og styrte hele kampen fra start til slutt. Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Det som gjere Nedved så god som han er, er at han finner alltid eit rom å springer i. Han går alltid på ballen å vinner 90% av dem. Såg han LIVE mot Hellas i Semien i Portugal og når han blei skada sprang han 50 meter får å rekke den umulige ballen. Han var eit halvt sekund får seint. Endret 17. juni 2006 av brd Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Han ble Europas beste spiller i 2003, det må vi ikke glemme. Det var når Juventus møtte Milan i Champions League Finalen. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg har en plakat på rommet mitt: Euro All Star Team 2003. Der er Nedved godt plassert på midtbanen. Fortsatt er han definitivt en av de bedre midtbanespillerne i verden. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Jeg husker da Veron, Nedved, Lopez med flere Argentiske spillere i Lazio herjet med andre Serie A lag på slutten av 90-tallet. Det var tider i Italiensk fotball. Edit: Jepp, det var da også Lazio vant UEFA Cup 98/99. Fabelaktig lag. Endret 17. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Italiensk serie A har aldri vært særskilt morsomt å se på. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Om USA skal slå Italia i dag må dei heve seg frå sist kamp og etablere eit godt angrep. Tsjekkia kjem nok til å slå Ghana, kan bli ein del mål om Tsjekkia kjem i gang fort. Nedved og Rosicky er fantastiske, synd at Koller vart skada i første kampen, han har 43 mål på 68 kampar for Tsjekkia. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Såå hvor blei det av kommentatorlyden? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Noen som hørte Davy Wathne når Deco scora, eller? Nei, han gjør seg klart best som sportsanker. Så lite innlevelse på et så deilig mål har jeg aldri hørt maken til Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Portugal vinner greit 2-0, ingen stor kamp, men eg forventa ikkje meir av Portugal. Synest det vart i overkant mykje skryt til Ronaldo, greit nok at han kan leike litt med ballen, men å kommentere kvart rykk og kvart mottak blir for dumt. Samme gjelder Semb og Robben, skulle tru Robben var den nye Maradona som han skryter. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 skulle tru Robben var den nye Maradona som han skryter. 6325401[/snapback] Han er jo det. :=) Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Dagens kamper: Portugal - Iran 2-0( Rett ) Tsjekkia - Ghana 2-1 Italia - Usa 1-1 6324486[/snapback] Ein rett! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Synes ikke Ronaldo er så fryktelig god som alle skal ha det til.. Som oftest skal han gå ego og drible seg forbi 7stk, men det stopper jo nesten alltid etter 3-4 mann. Selvfølgelig, han er veldig god, men noen ganger blir det litt for mye av det gode.. Men han er fortsatt ung, kommer nok bare til å bli enda bedre med mer erfaring etter som åra går.. Grei kamp, resultatet var vel omtrent som forventet. Veldig pent mål av Deco.. Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Synes ikke Ronaldo er så fryktelig god som alle skal ha det til.. Som oftest skal han gå ego og drible seg forbi 7stk, men det stopper jo nesten alltid etter 3-4 mann. Selvfølgelig, han er veldig god, men noen ganger blir det litt for mye av det gode.. Men han er fortsatt ung, kommer nok bare til å bli enda bedre med mer erfaring etter som åra går.. Grei kamp, resultatet var vel omtrent som forventet. Veldig pent mål av Deco.. 6325537[/snapback] Trur Ronaldo gjere det bedre no, nå som han scoret. Ronaldo er sånn av og på spelar. Spissene hater han pga han legger aldri inn. Personlig så har eg aldri likt Ronaldo. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det hender at Ronaldo får det til, men han er langt unna kongen Ronaldinho Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Portugal imponerer ingen. De kunne trengt en skikkelig stjernespiss, da hadde laget vært mye mer komplett. Gleder meg til Italia ikveld Azzurri! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 1-0 til Ghana allerede. 70 Sek. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Blir lettere frustrert av høre Traaen kommentere den kampen, for en udugelig fille nisse. Eksempel på idiot kommentar: "Ingen afrikanske lag har vunnet en kamp så langt i VM, Ghana kan bli det første om Tsjekkia ikke utlikner. De har sjangsen nå" Seriøst det hadde gått 15 minutter av kampen, er mannen dum? Tsjekkia har jo et hav av tid å gjøre det på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg