Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Ikkje spesielt imponert over dommaren, kortet til Drogba var veldig unødvendig. Synest det har vært generelt mange gule kort i dette mesterskapet, som kan være ganske avgjerande for spelaren. 2 gule betyr jo at du mister neste kamp, som i Drogba sitt tilfelle.

Håper på ein tidleg utligning til Elfenbenskysten og 3-2 til Elfen i sluttminuttane.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Då var Elfenbenskysten ute av VM, veldig synd, dei har eit bra lag som speler god og underhaldande fotball. Nederland scorer på to av to sjanser i første omgang og har ikkje stort å by på i andre. Elfenbenskysten virka utslitt på slutten av kampen, hadde berre med 3-4 mann i angrep, og når Nederland har 10 mann bak ballen er det ikkje lett. Eit par dumme valg i sluttminuttane av Elfenbenskysten som på corneren, men dei hadde generelt dårlige innlegg, noko det siste frisparket bar preg av.

Lenke til kommentar
Jeg synes synd på elfenbenkysten, som hadde helt klart fortjent poeng og kanskje et avansement.

6321111[/snapback]

greit at de ikke går videre synes jeg når de er så fantasiløse i angrep og i tillegg skyter rett på keeper 70 av 100 ganger, 29 går over og ett blir det mål av
Lenke til kommentar
Jeg synes synd på elfenbenkysten, som hadde helt klart fortjent poeng og kanskje et avansement.

6321111[/snapback]

greit at de ikke går videre synes jeg når de er så fantasiløse i angrep og i tillegg skyter rett på keeper 70 av 100 ganger, 29 går over og ett blir det mål av

6321126[/snapback]

De var de mest tekniske. Eit fortjent resultat ville vært 2-2.

Jaja. De kommer tilbake i hjemlandets VM

Lenke til kommentar

Tja, Angola? Dei har jo framleis ein teoretisk mulighet, men tvilar på dei vil klare det. Kampen i dag var eit stort gjesp, Mexico var veldig tafatte.

Felles for dei fleste afrikanske laga er at dei stort sett skyter frå 30-40 meter i staden for å prøve eit gjennomspel eller få hjelp på kanten. Tyskland hadde også mange skudd, men forskjellen var at Tyskland traff mål, eit par veldig gode treff og faktisk. Enten må dei afrikanske laga jobbe med skuddtrening eller slutte å skyte, for sånn som dei driv på i dag blir jo heilt på trynet. Skyte frå 40 meter også går ballen 30 meter til side for målet.

Lenke til kommentar
Ok. Jeg har ombestemt meg. Argentina vinner VM :p

6321114[/snapback]

Nei, du har ikke ombestemt deg. Brazil vinner VM. Serbia var så dårlig at de ikke klarte mere, de gadd rett og slett ikke å gjøre noe på den banen. Rett og slett for dårlig. Vent til Brazil kommer til 8. delsfinale.

Lenke til kommentar

Jeg hadde håpt på Argentina på forhånd, og jeg stiller meg bak det enda. Brasil har nok de beste spillerne, men Argentina har (i mine øyne) ett bedre organisert lag. Håper fremdeles Argentina forsetter fremgangen :love:

Lenke til kommentar

mål nr 3 til argentina var frispark til serbia, saviola spenner bein på spilleren som har ballen :mad: visste at det var noe humbug med den skåringen, nå fikk jeg bekreftet det. matchene ligger forøvrig i hdtv.xvid.rips på nettet

klippet av hendelsen ligger vedlagt :whistle: (ikke hdtv.rip, men en eller annen kinesisk kanal.. )

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

Husk at et ikke-europisk lag aldri har vunnet i Europa, unntatt Brazil i 1958. Men det var litt spesielt, siden det gikk i Sverige, og Brazil møtte Sverige i finalen.

Se litt opp for Spanien også, men Tyskland kan ikke avskrives. Tyskland begynner ofte svakt i turneringene, for så å spille bedre og bedre. Denne gang har de vel ikke begynt så veldig svakt heller

Lenke til kommentar
Husk at et ikke-europisk lag aldri har vunnet i Europa, unntatt Brazil i 1958. Men det var litt spesielt, siden det gikk i Sverige, og Brazil møtte Sverige i finalen.

Se litt opp for Spanien også, men Tyskland kan ikke avskrives. Tyskland begynner ofte svakt i turneringene, for så å spille bedre og bedre. Denne gang har de vel ikke begynt så veldig svakt heller

6323782[/snapback]

Egentlig litt rart, både den argentinske og brasilianske troppen har vel 90% av spillerne sine aktive i europeiske klubber :hmm:

Endret av Saknet
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...