Oovz Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Forza Italia. 6320020[/snapback] Håper de ryker i gruppespillet. Møkkalag fullt av klysete drittunger. Jeg jublet når Totti ble skadet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg mener at Tsjekkia og Brasil er best. Italia, England og Frankerike har berømte spillere som ikke duger. Bare se på Beckham og Henry(jeg liker ham når ha spiller for Arsenal men han er ikke den beste for Frankerike. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Skjønner ikke hvorfor alle har snakket om Brasil før dette mesterskapet. Argentina er i mine øyne favoritter etter dagens kamp. 5-0 over Serbia (som slapp inn 1 mål i kvalifiseringen) med fem minutter igjen å spille. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Skjønner ikke hvorfor alle har snakket om Brasil før dette mesterskapet. Argentina er i mine øyne favoritter etter dagens kamp. 5-0 over Serbia (som slapp inn 1 mål i kvalifiseringen) med fem minutter igjen å spille. 6320131[/snapback] Det er trist, Serbia gidder jo ikke mer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Skjønner ikke hvorfor alle har snakket om Brasil før dette mesterskapet. Argentina er i mine øyne favoritter etter dagens kamp. 5-0 over Serbia (som slapp inn 1 mål i kvalifiseringen) med fem minutter igjen å spille. 6320131[/snapback] Det er trist, Serbia gidder jo ikke mer. 6320138[/snapback] De hadde aldri noen sjanse. 6-0 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Serbia blir så kraftig grust. Dette skal liksom være dødens gruppe? :!: Argentina er råe. Gruser oppskrytte Brasil så til de grader. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Det var en skam av Serbia og Montenegro å tape så mye, de kan gå hjem nå. Fabelaktig spill av Argentina, og syk angrep av Argentina på Cambiasso målet, Tevez målet og Messi målet. Argentina går videre fra gruppa med glans. Endret 16. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Dette var uten tvil mesterskapets beste angrepsfotball! Gleder meg til Argentina-Nederland. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Ai ai ai, Argentina har ein fantastisk bra lag, veldig imponerande angrepsfotball. S&M hadde ikkje stort å by på. Eg blir ikkje overraska om eit Sør-Amerikansk lag står på førsteplassen 9. juli. Gleder meg til å sjå kva Argentina er i stand til å klare mot sterkare motstand seinare i mesterskapet, i første omgang mot Nederland. Det raude kortet var litt tvilsomt, veldig streng mot S&M der. Edit: Kalenderkluss Endret 16. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Ai ai ai, Argentina har ein fantastisk bra lag, veldig imponerande angrepsfotball. S&M hadde ikkje stort å by på. Eg blir ikkje overraska om eit Sør-Amerikansk lag står på førsteplassen 7. juli. Gleder meg til å sjå kva Argentina er i stand til å klare mot sterkare motstand seinare i mesterskapet, i første omgang mot Nederland. Det raude kortet var litt tvilsomt, veldig streng mot S&M der. 6320171[/snapback] 9. juli Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Nei, Brazil kommer seg etter første kampen. Vi skal se nå på søndag. Litt rart at legesjekken til Ronaldo i går ikke viste noe feil med han. Kanskje var han umotivert. Skjønner ikke hvorfor han ikke sier sannheten til oss. Noe har han å skjule i alle fall. Forza Italia. 6320020[/snapback] Håper de ryker i gruppespillet. Møkkalag fullt av klysete drittunger. Jeg jublet når Totti ble skadet. Jeg liker Italia. Forsvaret til Italia er Multo Bene og ikke minst angrepet. Forza Italiano. Endret 16. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg liker Italia. Forsvaret til Italia er Multo Bene og ikke minst angrepet. Forza Italiano. QTF Italia er herlige å se på til tider... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Italia er absolutt i stand til å kjempe om gullet også i dette mesterskapet, det har hendt før at Italia ikkje overbeviste i innledande rundar men spela fantastisk i sluttspelet. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Jeg håper de kan komme langt, det er så lenge siden de har vunnet nå. Hvis de i det hele tatt har planer om å tangere Brazils seiere, så må de gjøre det dette året eller i 2010. De har 3 VM Pokaler. Jeg så ikke målet til Cambiasso!! Endret 16. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Tror ivorianerne vinner nå mot Oranje. Dette blir gøy, håper Zokora og Yaya dominerer på midtbanen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jepp, liker også Elfen. De har et par tekniske sterke individualister på laget. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hvis det er rettferdighet i verden, vinner Nederland senere i kveld, og så har vi to av de mest underholdende lagene i dette mesterskapet videre til 8-delsfinalene. 6319854[/snapback] hvis det er rettferdighet i verden så taper Nederland i dag. Nederlandske laget er det svakeste på lenge og den første kampen deres var langt fra underholdene. Selv håper jeg at Elfenbenkysten blir mer effektive foran mål. De spilte bra mot Argentina, men manglet avslutningene Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Faen. Hvorfor suger alle de afrikanske keeperne? (Ok, ikke alle da) Vil ha Elfen videre! Fan, der scorte Ruud også. Endret 16. juni 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Jaja, Nederland viser seg fram. Pene scoringer. Oioioi! Bang i krysset fra Elfen.. Synd! Edit: Perle av Kone! Endret 16. juni 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 ******** møkkadommer. Gult kort for uhell, noe som også gjør at Drogba mister den viktige kampen mot Serbia, hvis de vinner idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg