Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvorfor alle har snakket om Brasil før dette mesterskapet. Argentina er i mine øyne favoritter etter dagens kamp. 5-0 over Serbia (som slapp inn 1 mål i kvalifiseringen) med fem minutter igjen å spille.  :ohmy:

6320131[/snapback]

Det er trist, Serbia gidder jo ikke mer.

6320138[/snapback]

De hadde aldri noen sjanse.

6-0

Lenke til kommentar

Det var en skam av Serbia og Montenegro å tape så mye, de kan gå hjem nå. Fabelaktig spill av Argentina, og syk angrep av Argentina på Cambiasso målet, Tevez målet og Messi målet.

Argentina går videre fra gruppa med glans.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Ai ai ai, Argentina har ein fantastisk bra lag, veldig imponerande angrepsfotball. S&M hadde ikkje stort å by på.

Eg blir ikkje overraska om eit Sør-Amerikansk lag står på førsteplassen 9. juli.

Gleder meg til å sjå kva Argentina er i stand til å klare mot sterkare motstand seinare i mesterskapet, i første omgang mot Nederland.

Det raude kortet var litt tvilsomt, veldig streng mot S&M der.

Edit: Kalenderkluss

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Ai ai ai, Argentina har ein fantastisk bra lag, veldig imponerande angrepsfotball. S&M hadde ikkje stort å by på.

Eg blir ikkje overraska om eit Sør-Amerikansk lag står på førsteplassen 7. juli.

Gleder meg til å sjå kva Argentina er i stand til å klare mot sterkare motstand seinare i mesterskapet, i første omgang mot Nederland.

Det raude kortet var litt tvilsomt, veldig streng mot S&M der.

6320171[/snapback]

9. juli :D

Lenke til kommentar

Nei, Brazil kommer seg etter første kampen. Vi skal se nå på søndag. Litt rart at legesjekken til Ronaldo i går ikke viste noe feil med han. Kanskje var han umotivert. Skjønner ikke hvorfor han ikke sier sannheten til oss. Noe har han å skjule i alle fall.

Forza Italia.

6320020[/snapback]

:thumbdown:

Håper de ryker i gruppespillet. Møkkalag fullt av klysete drittunger. Jeg jublet når Totti ble skadet.

Jeg liker Italia. Forsvaret til Italia er Multo Bene og ikke minst angrepet. Forza Italiano.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Jeg håper de kan komme langt, det er så lenge siden de har vunnet nå. Hvis de i det hele tatt har planer om å tangere Brazils seiere, så må de gjøre det dette året eller i 2010. De har 3 VM Pokaler.

Jeg så ikke målet til Cambiasso!!

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Hvis det er rettferdighet i verden, vinner Nederland senere i kveld, og så har vi to av de mest underholdende lagene i dette mesterskapet videre til 8-delsfinalene. :w00t:

6319854[/snapback]

hvis det er rettferdighet i verden så taper Nederland i dag. Nederlandske laget er det svakeste på lenge og den første kampen deres var langt fra underholdene. Selv håper jeg at Elfenbenkysten blir mer effektive foran mål. De spilte bra mot Argentina, men manglet avslutningene
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...