MostlyLurkin' Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Gruppe B kan bli tett... Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Jeg tror gruppe C blir tøffest: - Argentina - Elfenbenskysten - Nederland - Serbia-Montenegro Man skal ikke kødde for mye med Elfenbenkysten Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg tror gruppe C blir tøffest:- Argentina - Elfenbenskysten - Nederland - Serbia-Montenegro Man skal ikke kødde for mye med Elfenbenkysten 6002317[/snapback] Ei heller med England, Paraguay eller Sverige Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Nå ble Rooney skada i kampen mot Chelsea, og det er mulig han kun rekker deler av mesterskapet. Hvordan tror dere det vil slå ut på England? Har de et godt nok angrep til å klare seg uten Rooney? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Nå ble Rooney skada i kampen mot Chelsea, og det er mulig han kun rekker deler av mesterskapet. Hvordan tror dere det vil slå ut på England? Har de et godt nok angrep til å klare seg uten Rooney? 6021031[/snapback] Tror ikke England har godt nok angrep med rooney engang. Har aldri hatt noe forkjærlighet for det engeske landslaget heller. Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 tror nederland eller brasil tar det i år... Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 I forbindelse med uttaket av Englands VM-tropp i dag, må jeg si at jeg ble overrasket og til dels skuffet over flere av Sven-Göran Erikssons valg. At formspilleren Wes Brown ble vraket til fordel for Sol Campbell, som har vært skadet og ute av form hele vårsesongen, er for meg et mysterium. Det er spesielt overraskende at Eriksson har valgt å ta ut hele fem spillere uten kamptrening (Ashley Cole, Sol Campbell, Wayne Rooney, Michael Owen og Theo Walcott). Angrepet ser spesielt svakt ut, med en som neppe kan spille i VM i det hele tatt (Rooney), en som nettopp er tilbake fra skade og ikke er i kampform (Owen), en 17-åring uten hverken Premiership- eller landskamper (Walcott) og en lang slye med vaksine mot skåringer (Crouch). Jermain Defoe har riktig nok ikke vært i sitt livs form denne sesongen, men at han ikke kom med i denne troppen, er rett og slett utrolig. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 I forbindelse med uttaket av Englands VM-tropp i dag, må jeg si at jeg ble overrasket og til dels skuffet over flere av Sven-Göran Erikssons valg. At formspilleren Wes Brown ble vraket til fordel for Sol Campbell, som har vært skadet og ute av form hele vårsesongen, er for meg et mysterium. Det er spesielt overraskende at Eriksson har valgt å ta ut hele fem spillere uten kamptrening (Ashley Cole, Sol Campbell, Wayne Rooney, Michael Owen og Theo Walcott). Angrepet ser spesielt svakt ut, med en som neppe kan spille i VM i det hele tatt (Rooney), en som nettopp er tilbake fra skade og ikke er i kampform (Owen), en 17-åring uten hverken Premiership- eller landskamper (Walcott) og en lang slye med vaksine mot skåringer (Crouch). Jermain Defoe har riktig nok ikke vært i sitt livs form denne sesongen, men at han ikke kom med i denne troppen, er rett og slett utrolig. 6064792[/snapback] Nå skal det sies at jeg er Arsenal-fan, og kanskje ser dette litt patriotisk. Men både Campbell og Cole kommer til å holde et høyt internasjonalt nivå i VM. Greit, Walcott burde kanskje ha fått prøvd seg litt i Premier League. At Rooney er tatt ut betyr ikke at han er med på det endelige uttaket. Hvis ikke jeg tar helt feil, kan Rooney (og selvfølgelig en hvilken som helst annen spiller) byttes ut av troppen senest 24 timer før åpningskampen. Resten av troppen var vel mer eller mindre som forventet Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Du har rett i at Rooney kan byttes ut innen 24 timer før åpningskampen, men sett i lys av at han neppe blir klar, og i alle fall ikke i toppform, er det et merkelig valg å ta med Walcott. Med to usikre kort fra før i Owen og Rooney, ville det være naturlig å velge Defoe fremfor en 17-åring uten ligakamper på toppnivå. Slik troppen ser ut nå, har Eriksson gamblet på tre av fire spisser, mens det eneste sikre kortet ikke på langt nær er noen storskårer. Det er for øvrig godt mulig at Campbell spiller godt dersom han får muligheten i VM, men jeg synes fortsatt det er merkelig å utelate en Wes Brown som har vært i fantastisk form de siste månedene. Spesielt fordi Campbell knapt har spilt på flere måneder, og i den grad han har spilt, har han fungert som motstanderens tolvte mann. Uttaket av Ashley Cole kan jeg forstå, da det finnes få reelle alternativer på den plassen. Når det allerede er én forsvarsspiller i troppen uten kamptrening, skulle man imidlertid tro at Eriksson var interessert i å balansere det ved å ta ut formspillere på de andre forsvarsplassene. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) For dere som ikke har fått med dere troppen til England: Keepere: Paul Robinson, Tottenham David James, Manchester City Robert Green, Norwich Forsvar: Gary Neville, Manchester United Rio Ferdinand, Manchester United John Terry, Chelsea Ashley Cole, Arsenal Sol Campbell, Arsenal Jamie Carragher, Liverpool Wayne Bridge, Chelsea Midtbane: David Beckham, Real Madrid Michael Carrick, Tottenham Frank Lampard, Chelsea Steven Gerrard, Liverpool Owen Hargreaves, Bayern München Jarmaine Jenas, Tottenham Stewart Downing, Middlesbrough Joe Cole, Chelsea Aaron Lennon, Tottenham Angrep: Wayne Rooney, Manchester United Michael Owen, Newcastle Peter Crouch, Liverpool Theo Walcott, Arsenal Rooney blir mest sannsynlig ikke klar, og da er det stor sannsynlighet for at Defoe kommer inn som erstatter. England har en ganske så bra start-11'er hvis alle er skadefrie/i form (4-3-3, selv om England mest sannsynlig spiller 4-4-2/4-5-1): Keeper: Paul Robinson/David James (litt usikker på denne) Forsvar: Gary Neville, John Terry, Jamie Carragher, Ashley Cole Midtbane: David Beckham, Frank Lampard, Steven Gerrard Angrep: Wayne Rooney, Michael Owen, Peter Crouch Endret 9. mai 2006 av L@sse Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 ashley cole er da et helt naturlig valg, er per i dag kanskje den beste backen i England. Han har riktignok vært skadet, men spilte sist kamp for arsenal og har spilt litt for reservene. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hva i all verden gjør Peter Crouch i troppen? Han er det strengt tatt ikke god nok i det hele tatt. Sliter virkelig England med så stor mangel på spisser? Ville heller tatt med Fowler om det sto så ille til. At DeFoe ikke er med, er en skam (vet han ikke har hatt sin beste sesong, men likevel). Tror angrepet blir for puslete for England, til at de skal ha noen sjans i år. Med forbehold om at Rooney skulle spille da, hvilket jeg anslår som lite trolig Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Noen interessante artikler: NRK-streik kan ramme fotball-VM - Vi krever blant annet 16000 i generelt lønnstillegg, 1500 i individuelle tillegg og fem ekstra dager ferie med lønn NRK truer med streik, og det vil kunne gå utover åpningskampen - Lagerbäck vet hva jeg står for Som FFK-patriot må jeg bare legge til at FFK kanskje får keeperen sin til den svenske VM-troppen. Han har spilt meget bra i år for FFK. Eneste som hadde vært litt kjedelig er at vi mister han i 4 kamper hvis han blir tatt ut FIFA overså Hauge på nytt Selv om tre dommere trakk seg fra VM, fikk ikke Terje Hauge bli med. Han er vel rett og slett ikke for god, da Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Keeper: Paul Robinson/David James (litt usikker på denne)Forsvar: Gary Neville, John Terry, Jamie Carragher, Ashley Cole Midtbane: David Beckham, Frank Lampard, Steven Gerrard Angrep: Wayne Rooney, Michael Owen, Peter Crouch 6066222[/snapback] 4-3-3 med Peter Crouch som ving? Tror ikke du er riktig stabil jeg gutt. Han er en targetmann, og fint lite mer. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Keeper: Paul Robinson/David James (litt usikker på denne)Forsvar: Gary Neville, John Terry, Jamie Carragher, Ashley Cole Midtbane: David Beckham, Frank Lampard, Steven Gerrard Angrep: Wayne Rooney, Michael Owen, Peter Crouch 6066222[/snapback] 4-3-3 med Peter Crouch som ving? Tror ikke du er riktig stabil jeg gutt. Han er en targetmann, og fint lite mer. 6084498[/snapback] han er en mann, en lang hengslete mann, fint lite mer. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 4-3-3 med Peter Crouch som ving? Tror ikke du er riktig stabil jeg gutt. Han er en targetmann, og fint lite mer. 6084498[/snapback] Okey, la han bytte plass med Owen, da Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Noen store lag har tatt ut troppen sin: Nederland Frankrike USA Noen overraskelser? Lenke til kommentar
CSM Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Noen store lag har tatt ut troppen sin:Nederland Frankrike USA Noen overraskelser? 6102341[/snapback] ja,cisse er i den franske troppen. Kanskje han er med som frisør? Det har han jo peiling på. Anelka burde heller hatt plassen, han er mer enn god nok og flere dimensjoner bedre enn Cisse. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Enig. Anelka kunne ha tatt plassen før Louis Saha, Franck Ribery og Djibril Cisse. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Enig. Anelka kunne ha tatt plassen før Louis Saha, Franck Ribery og Djibril Cisse. 6103020[/snapback] Saha har jo gjort det bra i Man Utd, i forhold til hvor lite han egentlig har fått spille.Men, cisse kunne godt vært utelatt til fordel for Anelka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg