fox Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 vil ha crouch ut! vil se walcott! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Så ikke kampen Ecuador - Costa Rica, men Ecuador har resultatmessig vært kanskje de beste så langt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Få Roon innpå. Crouch og Owen er tragiske. 6314513[/snapback] Og for en jobb han gjorde da han først kom innpå. 6316634[/snapback] Vanskelig å lage gull av gråstein. Han hadde mange gode løp og viste en utrolig intensitet, men fikk ingen gode baller å jobbe med. Rooney kommer, vær du sikker. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Så deilig at Sverige vant i dag! Satt på en uteservering, jeg og kamraten min fløy opp når Ljungberg scorte, velta et bord og bare sto å hoppa. Skrek som om vi var gale. Det var deilig det! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 England derimot, en gedigen skuffelse så langt i VM. 6316617[/snapback] England må bare føle seg frem og finne roen. Spillerne har så mye mer inne enn det de har vist. England kommer, vær du sikker. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Få Roon innpå. Crouch og Owen er tragiske. 6314513[/snapback] Og for en jobb han gjorde da han først kom innpå. 6316634[/snapback] Fint at du er enig. For da Roon kom innpå ble Englands angrep kraftig forbedret, gikk hurtigere, kom til flere sjanser. Lenke til kommentar
brd Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Søta bror vinner i dag. Merk mine ord 6315801[/snapback] Søta bror vann fortjent 1-0, etter å ha presset Paraguay tilbake. Nydlig mål av Ljungberg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Irriterende at svenskene vant, men det var vel fortjent. Crouch gjør det bra fremme hos England, det er verre med Owen. Vil ikke akkurat si at Rooney forsterket England noe nevneverdig. Hva skulle England gjort uten Liverpool-spillere? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Svenskene kan fortsatt ryke ut....Hvis T&T slår Paraguay med 2-0 eller mer, så MÅ svenskene ha poeng mot England. Og England vil vel helst vinne pulja, for Tyskland slår sannsynligvis Equador i sin siste gruppespill-kamp, og jeg trur ikke England er så veldig lystne på å møte Tyskland allerede i 1/8-finalen. Paraguay er allerede ute, og har absolutt ingenting å spille for, så T&T kan fort vinne den kampen der....hadde jo vært fett da, både Equador og Trinidad & Tobago videre i VM ....og masse sure svensker mvh pantera ...som gleder seg til å se Nederland og Argentina i dag..... Lenke til kommentar
CSM Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Irriterende at svenskene vant, men det var vel fortjent. Crouch gjør det bra fremme hos England, det er verre med Owen. Vil ikke akkurat si at Rooney forsterket England noe nevneverdig. Hva skulle England gjort uten Liverpool-spillere? 6317949[/snapback] Må huske på at det var Rooney's første kamp på lenge, etter skade! Verken Gerrard eller Crouch (eller Carragher) hadde noen stor kamp, selv om Crouch og Gerrard scoret. Crouch burde scoret 3 hvis han hadde vært en klassespiss som Rooney. Owen imponerer ingen, spiller jo som Ronaldo gjorde. Walcott og Rooney hadde vært interessant å sett på topp hos England! Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Svenskene kan fortsatt ryke ut....Hvis T&T slår Paraguay med 2-0 eller mer, så MÅ svenskene ha poeng mot England. Og England vil vel helst vinne pulja, for Tyskland slår sannsynligvis Equador i sin siste gruppespill-kamp, og jeg trur ikke England er så veldig lystne på å møte Tyskland allerede i 1/8-finalen. Paraguay er allerede ute, og har absolutt ingenting å spille for, så T&T kan fort vinne den kampen der....hadde jo vært fett da, både Equador og Trinidad & Tobago videre i VM ....og masse sure svensker mvh pantera ...som gleder seg til å se Nederland og Argentina i dag..... 6318076[/snapback] De må nok slå Paraguay med 3-0. Målforskjellen til T&T er 0-2. Sverige har 1-0. Holder ikke med 2 mål da Og tror nok ikke Paraguay legger seg bakpå og lat T&T vinne, de vil nok kjempe for å få poeng. T&T vil ikke få noe gratis i den kampen Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) De må nok slå Paraguay med 3-0.Målforskjellen til T&T er 0-2. Sverige har 1-0. Holder ikke med 2 mål da Og tror nok ikke Paraguay legger seg bakpå og lat T&T vinne, de vil nok kjempe for å få poeng. T&T vil ikke få noe gratis i den kampen 6319028[/snapback] Hvis Sverige fortsatt står med 1-0 i målforskjell etter England kampen vil de ha 5 poeng fordi resultat England - Sverige blir 0-0. Taper Sverige derimot 1-0 for England vil de ha 4 poeng og 1-1 i målforskjell. Da holder det at Trinidad og Tobago vinner 2-0 fordi de vil få 2-2 i målforskjell å gå videre på flere skorede mål. Endret 16. juni 2006 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 De må nok slå Paraguay med 3-0.Målforskjellen til T&T er 0-2. Sverige har 1-0. Holder ikke med 2 mål da Og tror nok ikke Paraguay legger seg bakpå og lat T&T vinne, de vil nok kjempe for å få poeng. T&T vil ikke få noe gratis i den kampen 6319028[/snapback] Hvis Sverige fortsatt står med 1-0 i målforskjell etter England kampen vil de ha 5 poeng fordi resultat England - Sverige blir 0-0. Taper Sverige derimot 1-0 for England vil de ha 4 poeng og 1-1 i målforskjell. Da holder det at Trinidad og Tobago vinner 2-0 fordi de vil få 2-2 i målforskjell å gå videre på flere skorede mål. 6319084[/snapback] Sant nok, tenkte ikke på det Tenker ikke på at Sverige skal tape mot England uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Håper England feier banen med Sverige, selv om jeg tviler. Det blir en jevn kamp mellom to lag som ikke helt har levd opp til forventningene. Typisk uavgjort kamp, da begge lagene er like ineffektive. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Unner ikke svenskene en dritt, og skjønner ikke meg på folk som liker Sverige. Det er nabolandet vårt, rivalisering er sunt!! 6316165[/snapback] Jojo, men Norge er jo elendige, Sverige er det einaste nordiske laget i VM, ser ikkje problemet med å heie litt på dei. Fortent seier til Sverige, tok 170 minuttar før dei fekk ballen i mål. Paraguay har ikkje så mykje å klage over, dei var så elendige framover, trur ikkje eg såg eit einaste angrep der det ikkje vart avslutta frå 30-40 meter i andre omgang. Skal du avansere i VM må du score mål. England skuffa igjen, kan ikkje sjå for meg at dette laget er i stand til å kome spesielt langt i mesterskapet. Lenke til kommentar
brd Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Årets VM-mål er laget!! 2-0 til Argentina. Riquelme, Saviola, Cambissao, Crespo og Cambiasso. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Fikk ikke med meg første målet, men andre målet var bare helt sykt! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Andre målet til Argentina er noe av det villeste jeg har sett. Underholdning av ypperste klasse! Hvis det er rettferdighet i verden, vinner Nederland senere i kveld, og så har vi to av de mest underholdende lagene i dette mesterskapet videre til 8-delsfinalene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Argentina speler veldig god fotball, Serbia & Montenegro er riktignok ikkje den største motstandaren, men det er nydeleg spel. Spesielt det andre målet var jo ei perle. 3-0 etter første omgang, skulle vært 4-0 etter at Crespo vart feilaktig avblåst for offside. I tillegg fekk han gult kort for å skyte ballen i mål, enda meir urett gjort mot Argentina, du såg på kroppsspråket at han ikkje høyrte at dommaren blåste. Trur Nederland slår Elfenbenskysten, men det kan bli ein god kamp om Elfenbenskysten speler like godt som dei gjorde i første kampen. Så får du ein gruppefinale med Argentina - Nederland i siste kampen. Endret 16. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 England kan bare ikke, det er en skuffelse. Alle de 16 stemmene her, skjønner ikke hvordan. Gleder meg til å se Italia igjen, de beviser stort dette året her. Hvis de spiller som de gjorde i første kamp så ser det veldig lovende ut! Forza Italia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg