Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var VM-turneringens hittil beste angrep unnagjort. Puyol som verdens beste forsvarsspiller fortsetter å imponere. Jeg har sett på Torres som en overvurdert spiller, men i dag viste han at han kan spille på et meget høyt nivå.

En annen ting jeg må få uttrykke meg om, er at det var TV2's beste kommentatorpar som kommenterte kampen. Er enig med Bengt Eriksen angående det med å sette opp mur.

Endret av L@sse
Lenke til kommentar

Vi er best i verden! Vi er best i verden! Vi har slått England 2-1 i fotball! Det er aldeles utrolig! Vi har slått England! England, kjempers fødeland – Lord Nelson, Lord Beaverbrook, Sir Winston Churchill, Sir Anthony Eden, Clement Atlee, Henry Cooper, Lady Diana, vi har slått dem alle sammen, vi har slått dem alle sammen. Maggie Thatcher, can you hear me? Maggie Thatcher, jeg har et budskap til deg midt under valgkampen, jeg har et budskap til deg: Vi har slått England ut av verdensmesterskapet i fotball. Maggie Thatcher, som de sier på ditt språk i boksebarene rundt Madison Square Garden i New York: –Your boys took a hell of a beating! Your boys took a hell of a beating!

:thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg redigerte mitt innlegg. Det var ikke målet som var fint som jeg sa, men angrepet. Måten Puyol spillte på, helt fenomenalt!

6307531[/snapback]

Altså, påstår du at målet til Torres ikke er fint? Tull. Angrep og mål er verdensklasse, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Vi er best i verden! Vi er best i verden! Vi har slått England 2-1 i fotball! Det er aldeles utrolig! Vi har slått England! England, kjempers fødeland – Lord Nelson, Lord Beaverbrook, Sir Winston Churchill, Sir Anthony Eden, Clement Atlee, Henry Cooper, Lady Diana, vi har slått dem alle sammen, vi har slått dem alle sammen. Maggie Thatcher, can you hear me? Maggie Thatcher, jeg har et budskap til deg midt under valgkampen, jeg har et budskap til deg: Vi har slått England ut av verdensmesterskapet i fotball. Maggie Thatcher, som de sier på ditt språk i boksebarene rundt Madison Square Garden i New York: –Your boys took a hell of a beating! Your boys took a hell of a beating!

6307631[/snapback]

Får frysningen på ryggen av bare å lese til det :)

Lenke til kommentar

6307631[/snapback]

Dette er det dummeste Bjørge Lillelien har sagt, kanskje dummeste en nordamann har sagt? For det første så ble ikke Norge best i verden etter å ha slått England. For det andre, på den tiden så var ikke England verdens beste. For det tredje så var England verdens beste sist i 1966 da de for første gang vant VM. For det fjerde, England var null i forhold til Argentina, Tyskland og Italia på den tiden. For det femte, det er ikke en stor ting å slå England; det finnes andre land det spilles fotball i som er bedre. Rett og slett dumt sagt.

Og dere vil si at dette er dumt: Det blir lenge igjen før England kommer til å vinne VM igjen.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

6307631[/snapback]

Får frysningen på ryggen av bare å lese til det :)

6307667[/snapback]

Haha, fotballkommentatorer blir lett hypre etter et mål.

Har dere lest kommentarene om at Ronaldo er for lubben på Dagbladet, herregud han er ikke den han var før :thumbdown:... Synd.

Edit: Fiksa link Link

En ting til har dere prøvd Virtual Replay

Endret av joakim-killer
Lenke til kommentar
Jeg redigerte mitt innlegg. Det var ikke målet som var fint som jeg sa, men angrepet. Måten Puyol spillte på, helt fenomenalt!

6307531[/snapback]

Altså, påstår du at målet til Torres ikke er fint? Tull. Angrep og mål er verdensklasse, enkelt og greit.

6307665[/snapback]

Ja, det påstår jeg. Jeg står for mine meninger. Et helt vanlig skudd på mål som traff på siden av keeperen? Jeg gjentar igjen: Det som var fabelaktig der og da, var angrepet av Puyol og ikke målet. Finten han tok og stussen han tok med brystet. En midtstopper som spiller i høy klasse og for en teknikk.

Lenke til kommentar
Da var VM-turneringens hittil beste angrep unnagjort. Puyol som verdens beste forsvarsspiller fortsetter å imponere. Jeg har sett på Torres som en overvurdert spiller, men i dag viste han at han kan spille på et meget høyt nivå.

En annen ting jeg må få uttrykke meg om, er at det var TV2's beste kommentatorpar som kommenterte kampen. Er enig med Bengt Eriksen angående det med å sette opp mur.

6307539[/snapback]

Enig i deg der. Jeg har også sett på Torres som en overvurdert spiller, men i dag viste han hva han er god for. Han er også bare 22 år! ;)

Spania imponerte i dag, og angrepet før og målet til Torres var av verdensklasse ja!

Lenke til kommentar
Pellikan, fin signatur du har, du bruker like farger som på min ''Fifa World Cup 2006''. Veldig fint :) Du er min nye venn :)

6307826[/snapback]

Har tatt ideen fra deg også! Syntes det var veldig fint... :roll:

6308205[/snapback]

Det er ikke farlig, tenkte meg at du gjorde det! Du er min nye venn :)

Her har du riktige koden hvis du vil, så har vil likt!

[url=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=565374][size=3][font=Arial Narrow][i][color=orange]FIFA[/size] [color=green]World Cup[/color] [color=red]2006[/color] [color=black]©[/color][/i][/color][/font][/url][size=-1].[/size]

Endret av onyX
Lenke til kommentar

6307631[/snapback]

Dette er det dummeste Bjørge Lillelien har sagt, kanskje dummeste en nordamann har sagt? For det første så ble ikke Norge best i verden etter å ha slått England. For det andre, på den tiden så var ikke England verdens beste. For det tredje så var England verdens beste sist i 1966 da de for første gang vant VM. For det fjerde, England var null i forhold til Argentina, Tyskland og Italia på den tiden. For det femte, det er ikke en stor ting å slå England; det finnes andre land det spilles fotball i som er bedre. Rett og slett dumt sagt.

Og dere vil si at dette er dumt: Det blir lenge igjen før England kommer til å vinne VM igjen.

6307685[/snapback]

Det var stort for lille Norge å slå England på den tiden, og husk at fotball er veldig subjektivt. Hvis ditt kjære Brasil vinner VM vil nok du og ta av, på samme måten som Bjørge Lillelien tar av når vårt fedreland slår en fotball stormakt som England helt uforventet.

Personlig syns jeg "talen" er utrolig bra, og den beskriver nok følelsen til de fleste nordmenn som interesserte seg for fotball etter den kampen.

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar

Brasil er en stornasjon i fotball, vil ikke si at England er større. Jeg hadde vært enig med Lillelien hvis han hadde sagt det til et annet land som f.eks. Italia eller Tyskland da. Litt merkelig at ingen sa noe liknende når Norge slo Brasil i 98.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

6307631[/snapback]

6307685[/snapback]

Tåpelig sagt!

England er, og har alltid vært, en stor fotballnasjon. Ikke si noe annet engang!!

For Norge var det kjempestort å vinne mot England... Skjønner Lillelien godt jeg... Den talen kom spontant rett fra hjertet, og er en tale alle norske fotball elskere vil huske for alltid :)

Litt on topic: IRRITERENDE at tyskland klarte å score 55 sekunder på overtid mot polen... Og det røde kortet polen fikk var i strengeste laget, spør du meg...

:thumbdown:

Endret av azzman
Lenke til kommentar
Hvor er England når Brasil tar sitt 6. VM seier i år?

6310151[/snapback]

Det kommer helt an på en person: WAYNE ROONEY!

Kommer han tilbake i toppform, kan england fort knive om seiern i dette VM. En særdeles viktig spiller for england...

Dessuten vet du ikke at brasil vinner, selvom oddsen er aldri så lav...

Lenke til kommentar

Håper at det kommer mange overaskelser i år, det er da det blir spennende!

Spania storspilte i dag, det kom ikke som noen bombe. De er gode, og kommer til å danke ut et par lag før de gir seg.

Så som onyX sier, møter England Spania, sier jeg bare bye bye England!

Ingenting er sikkert da, det er derfor det er moro med VM :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...