mandela Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 håper selv på kroatisk & brasiliansk underholdning. ronalegodinho er oppskrytt etter min mening. beste spilleren på barcelona heter deco forøvrig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 håper ''Gammern'' setter stor preg på slutten av sin sesong. Han vil alltid være inne hos meg. 3 ganger verdens beste spiller. For hva? For hans brillianse. 6296247[/snapback] Jeg er redd for at Zidane kommer til å ødelegge mye av rytmen i det franske laget siden absolutt alt skal innom han. Han var verdens beste, men har mistet mye av magien de siste årene. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Ja, stakkars Zidane. Fart har han også mistet. Han spillte godt mot Sør-Korea da. Jeg håper at han viser seg i alle fall. En siste spiker i kista hvor hans hele karriere er inni blir satt i dette Verdens Mesterskapet. Zidane = Endret 12. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Men, Frankrike har allikevel gode sjanser i dette mesterskapet siden de har verdens beste spiller på topp, Thierry Henry. Det er på mange måter umulig å sammenligne spillere siden de har forskjellige kvaliteter (Henry - målmaskin/enmannshær, Ronaldinho - driblefantom/magiker, Kaka - ballfordeler/magiker, Lampard - midtbanegeneral/måltyv, Cech - verdens beste keeper?, Nesta(Terry, Cannavaro) - stopper alt!) osv, men skulle jeg velge en spiller JEG ville hatt på mitt lag så ville det vært Henry. Endret 12. juni 2006 av LarsP Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 klokt valg LarsP Skjønner meg ikke på Zidane, han er god ja men veldigveldig ego. Noe som gjør at det franske laget sliter. Han har faktisk skylda at de ble slått ut i EM 2004, Zidane var ALTFOR ego i denne gangen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det var kjipt for Ghana i går, de fortjente et bedre resultat. De var alltid først på ballen og nøytraliserte mye av Italias spill. Hadde det ikke vært for det fantastiske stopperparet Cannavaro/Nesta, så hadde Italia ikke hatt sjangs. Lenke til kommentar
brd Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Brasil har eit enormt press idag. Som eg trur vil bli bra får underholdingen. Brasil vil fram og vise verden at dei kan spille fotball Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Tror Brasil tar det hele med knusende ro. De vet av vi vet at de kan spille fotball. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Håper bare Juninho får spille, Brasils kanskje mest undervurderte spiller. Han er verdens DESIDERT beste frisparkeksekutør. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Hadde det ikke vært for den stygge taklinga til Ghana som kom etter dommeren hadde blåst, så hadde jeg syntes litt synd på de. Syns vel uavgjort hadde vært et bedre resultat, med tanke på at Ghana skulle hatt straffe, og at de hadde mange store sjanser. Har btw ingen ting til overs for Italia. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Håper bare Juninho får spille, Brasils kanskje mest undervurderte spiller. Han er verdens DESIDERT beste frisparkeksekutør. 6297928[/snapback] Jeg holder en knapp på Bechham Juninho er nok litt undervurdert, og det har vel noe med at det er vanskelig å utmerke seg på et så stjernespekket lag som Brasil. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Juninho ER den beste på frispark, Beckham er ett par nivåer under han der... Dessuten er han ekstremt god når det gjelder andre ting... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Juninho ER den beste på frispark, Beckham er ett par nivåer under han der... 6297966[/snapback] Jeg vil faktisk gå så langt at jeg utroper Juninho som historiens beste frisparkskytter. Han er eneste mannen (bortsett fra Ronald Koeman) som konsekvent skyter fra 4-50 meter og scorer. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Juninho ER den beste på frispark, Beckham er ett par nivåer under han der... 6297966[/snapback] Jeg vil faktisk gå så langt at jeg utroper Juninho som historiens beste frisparkskytter. Han er eneste mannen (bortsett fra Ronald Koeman) som konsekvent skyter fra 4-50 meter og scorer. 6298103[/snapback] Oliveira fra Aalesund gjorde det ifjor. Skjøt fra 40 meter og scoret..helt konsekvent. Alle andre ganger det ble frispark fra 40-45 meter satte det andre laget mur.. . Juninho har en gullfot, men han er ikke uerstattelig. Får Brasil frispark fra 40 meters hold spiller de fint opp og Adriano/Ronaldo scorer. Får de frispark nærmere skyter Adriano, Roberto Carlos eller Ronaldinho. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Det som er spesiellt med Juninho er at han bruker kun innsiden av foten når han skyter frispark. Da er foten hans helt rett, slik at han kun treffer innsiden. Helt utrolig hvordan han klarer å løfte ballen slik. Endret 13. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Mine spådommer om dagens kamper; Sør-Korea - Togo Togo må da være blant VM`s aller dårligste lag? Samt at de har hatt store interne problemer innad om bonuser etc.? Tipper Sør Korea tar dette greit. Tips; 2-0 Frankrike - Sveits Syntes ikke Frankrike har den magien de hadde i 98 og 00. De får det ikke helt til. Men jeg tror fortsatt de vinner idag, selvom Sveits er et godt lag. De var i samme kvalikkgruppe til dette VM, og begge oppgjørene endte uavgjort. Tror Ribery kommer til å ha lekestue på kanten. Tips; 2-1 Brasil - Kroatia Kroatia KAN skape problemer for Brasil, men tror Brasil tar dette jeg. Tips; 3-1 Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Mine tips: Sør-Korea - Togo Adebayor kan skape trøbbel for Koreanerne. Park kan lage tilsvarende trøbbel for Togos mannskap. Alt i alt så kommer det til å bli jevnt. 2-2 Frankrike - Sveits Dette burde Frankrike fikse lett. Sveits er dårligere enn det de var i EM og Frankrike er bedre. 3-0 Brasil - Kroatia Brasil har det beste laget i historien og Kroatia kommer til å satse på dødballer og kontringer. Med Dida, Juan og Lucio bak kommer dette til å bli veldig vanskelig. Kovac og Tudor kan umuligens stoppe Brasilianerne. Det kommer til å bli mye ball besittelse av Brassene og de kommer til å dra dette i land ved å imponere. 4-1 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 :!: 5 stk. Lee på banen. 2 stk. Kim på banen og 6 på benken :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) 1.000.000.000 skal se Brazil - Kroatia i kveld. Imponerende seer tall! 90 % av befolkningen i Brazil skal se kampen, hvorav jobbsteder, barnehager og skoler blir stengt. Med andre ord så lever Brazil av fotballen og kanskje dør for den. Ubeskrivelig er det for dem, egentlig. Endret 13. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 1-0 Togo, nydelig mål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg