brd Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Teggy: Hugser du den diskusjonen vi hadde i SO5 rett før VM om Rosicky? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Flott kamp av Tsjekkia, dei virka som ein kompakt og sterkt lag, blir spanande å sjå Tsjekkia mot Italia, alt tyder på at Tsjekkia og Italia går vidare frå gruppe E, ikkje heilt uventa, men eg hadde større håp for USA, synest ikkje dei spela noko god kamp. Mange unødvendige gule kort til Tsjekkia, spesielt dei to siste til Rosicky og Grygera for å blokkere eit frispark og å sparke vekk ballen når det vart frispark. Rosicky imponerte i dag, synd at han fekk det gule kortet, han er veldig viktig for laget. Spent på kva Henry og Rosicky kan få til i Arsenal neste år, ingen dårleg kombinasjon akkurat. Italia - Ghana starter 21.00 som det skal. Samtlige kampar fram til 20. juni går 15, 18 og 21. Traaen og Flo er grusomme, du bør i det minste kunne uttale navnet på spelarane for å få lov til å kommentere ein kamp. Mark Widuka og Olìver Khan? Dårlege kommentatorar, i starten då Viduka vart avblåst for offside sa dei at Viduka var for raskt framme, men du såg jo på reprisen at høgrebekken til Japan oppheva offsiden. Traaen har for øvrig ei veldig irriterande stemme, ein voldsomt høg frekvens når han blir engasjert. Tid for Italia vs Ghana, med Arne Super-Scheie som kommentator Endret 12. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ahh, yes, herlig at Australia fikk seieren mot Japan. Heier definitivt på Australia dette VM-et Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 [21:41] <[LiveScores-3]> [ #LiveScores ] Goal: Italy 1-0 Ghana - Andrea Pirlo 40 Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Flott mål av Pirlo! Men er positivt overraska over Ghana egentlig! Håper de putter inn 1-1 etter pause Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Fint mål ja, men dårleg av Ghana, dei anstrengte seg ikkje akkurat for å blokkere skuddet. Synd at Kingson ikkje er så god, Ghana er eit veldig bra lag, dei speler bra og publikumsvennleg fotball. Ballen går rask og effektivt mellom spelarane og forflytter seg raskt framover. Veldig positivt overraska over Ghana, som eg trudde Italia skulle kjøre over. Synd at Ghana er så dårlege foran mål, dei kunne fort hatt fleire mål i løpet av første omgang, det er spesielt i avslutningsfasen du ser forskjellen på Italia og Ghana. Synest forresten Ghana har for mange stygge taklingar, angrep bakifrå og stempling, som situasjonen med Totti nyleg. Endret 12. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Så lenge jeg slipper unna Frode Olsen er jeg fornøyd. 6292733[/snapback] Frode Olsen er den som faktisk setter farge på kampene i La Liga og ellers andre kamper han kommenterer. Mye bedre enn Scheie. Dessuten sier Olsen de Spanske navnene riktig, der O er Å og U er O. Det høres helt patetisk ut når Scheie sier Pirlo, isteden for Pirlå som blir den riktige uttalelsen. Dette gjelder de alle andre navnene i Europa og ellers utenfor. Kan han dette, viser det seg at han er godt kjent som internasjonal kommentator. Men det er han ikke. Ronaldo = Ronaldå. Han uttaler også Gilardino feil. Navnet Gilardino har ikke en H i seg, og derfor skal uttalelsen bli ren: Gilardinå. Ikke som i Ronaldinho = Ronaldinjå. Scheie sier Gilardinjo. Fornorsking av internasjonale navn, ER patetisk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 KLAR straffe til ghana. 6295845[/snapback] Nei. Lett obskuelig stup. GOL AZZURI! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 [22:42] <[LiveScores-C]> [ #LiveScores ] Goal: Italy 2-0 Ghana - Vincenzo Iaquinta 83 Det var synd for Ghana, de får nok en tøff vei videre Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 KLAR straffe til ghana. 6295845[/snapback] Nei. Lett obskuelig stup. GOL AZZURI! 6295862[/snapback] Vil ikke virke støtende men... er du dum?? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Tjekkia og Italia går lett vidre fra den gruppa der. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Da er kampen over. Synd for Ghana, de presset faktisk på Italia. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Det var alt for i dag, morgondagen byr på følgande kampar: 15:00 Sør Korea vs Togo 18:00 Frankrike vs Sveits 21:00 Brasil vs Kroatia Er vel ikkje tvil om kva kamp eg ser mest fram til (Brasil vs Kroatia), men Frankrike - Sveits kan også bli ein bra kamp. Sør Korea - Togo er ikkje like attraktiv, denne får eg uansett ikkje med meg. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 tror ghana trenger skuddtrening og hvordan man kommer seg innenfor 16metern Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 KLAR straffe til ghana. 6295845[/snapback] Nei. Lett obskuelig stup. GOL AZZURI! 6295862[/snapback] Vil ikke virke støtende men... er du dum?? 6295907[/snapback] Se situasjonen en gang til, kommentatorene i SVT var også enige om at det ikke var straffe. Så du han la opp til stupet eller? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 I morgen er dagen VM virkelig begynner for meg! Brazil er laget jeg venter skal spille, og endelig kan jeg se Ronaldinho i aksjon siden CL-finalen. Det som er litt skremmendes er at Croatia aldri har tapt for Brazil under et VM før. Fiffig er det. Frankrike mot Sveits blir også en fin kamp, håper ''Gammern'' setter stor preg på slutten av sin sesong. Han vil alltid være inne hos meg. 3 ganger verdens beste spiller. For hva? For hans brillianse. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 I dag har jeg faktisk ikke sett noen kamper. Faen ta det flotte været! Men i morgen derimot! Første kampen tror jeg ikke jeg gidder å se på, men de to neste skal jeg garantert få med meg! Blir spennende å se om Frankrike kan revansjere seg fra et noe skuffende resultat forrige VM.. Så får vi se om Brasils spill kan lede de til ny triumf. Blir uansett spennende å se! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ye, blir gøy med Brasil imorra. Håper Kroatia gruser de!! Alle snakker om Brasil, håper så inderlig de snubler. Får noen kompiser over imorra, da blir det Frankrike og Brasil + pils. VM<3 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Jeg skal være litt nerd nå: OMG jeg gleder til Brazil skal spille!! Ye, blir gøy med Brasil imorra. Håper Kroatia gruser de!! Alle snakker om Brasil, håper så inderlig de snubler. Får noen kompiser over imorra, da blir det Frankrike og Brasil + pils. VM<3 6296443[/snapback] Skal jeg komme? Endret 12. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg