Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uforståelig at Traaen og Flo kan settes til å dømme fotballkamper på høyeste nivå. Det må være det dårligste kommentatorparet som noensinne har dømt en fotballkamp i norsk fjernsyn -- og det sier ikke rent lite. Flo høres ut som han stopper midt i en setning hver gang han avslutter et resonnement, mens Traaen knapt har andre adjektiver å komme med enn «dårlig» og «svakt». Ikke engang navnene på spillerne klarer de å uttale riktig. Tråen uttalte for eksempel konsekvent Viduka som Widuka. For å si det med Traaen: Dette var svakt.

Lenke til kommentar

Norske kommentatorer er kjedelige. Vi har mye å lære av utenlandske kommentatorer, mye mer liv der i gården. Men slik er det stort sett alltid. Vi nordmenn er noen tørrpiner...

Edit; Irriterer meg at Scheie alltid skal si "god pasning" eller "godt skudd" med en gang spilleren sparker ballen. Ender nesten alltid som et håpløst skudd eller en håpløs pasning.

Men Scheie er uansett i en klasse for seg.

Lenke til kommentar

Synd for Koller og Tsjekkia at han vart skada, håper det ikkje er alvorleg.

Effektive er Tsjekkia, vakkert skudd av Rosicky. Har vært ein underhaldande kamp så langt.

Angåande kommentatorar så synest eg britiske er gode, kan ingen navn og sånt, men britisk aksent + fotball = :thumbup:

Lenke til kommentar
Synd for Koller og Tsjekkia at han vart skada, håper det ikkje er alvorleg.

Effektive er Tsjekkia, vakkert skudd av Rosicky. Har vært ein underhaldande kamp så langt.

Angåande kommentatorar så synest eg britiske er gode, kan ingen navn og sånt, men britisk aksent + fotball = :thumbup:

6294253[/snapback]

Andy Gray om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Norske kommentatorer er kjedelige. Vi har mye å lære av utenlandske kommentatorer, mye mer liv der i gården. Men slik er det stort sett alltid. Vi nordmenn er noen tørrpiner...

6294104[/snapback]

Snakk for deg selv, bergensergutt.

Petter Rasmus & Kim Rud Petersen :love:

Edit:

Tsjekkia med maktdemonstrasjon mot USA. Dette var klasseforskjell fra start til slutt. Håper bare Jan Koller kommer tilbake, Tsjekkia kommer til å trenge han i finalene.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Hva skjer med at nrk1 sender Australia - Japan, når Italia - Ghana skulle startet 19.55? :hm:

Edit: Italia-kampen starter visst 21.00. Merkelig at VG Nett - TV-guide skriver at kampen er i gang allerede. Enda merkeligere er det at de faktisk skriver at kampen starter 21.00 på forsiden, men ikke i TV-guiden.

Endret av KGB-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...