fox Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hvem stemte på Japan? Ene er nemlig meg Har stortro på Japan og Nederland. Japan har bra spillere, men spillstil dems er utrolig spennende og spilles i høy tempo. Noe som jeg digger. Lenke til kommentar
Pølsa123 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg gleder meg til kampen som begynner straks jeg også. Tipper at Argentina vinner 3-1 (spiller mot Elfenbenskysten for den som ikke visste det). Så ikke kampen mellom Sverige og Trinidad og Tobago, men at Sverige ikke vant, var veldig uventet. Den som vinner VM blir vel som mange tror, Brasil. Men jeg har håp om at Tyskland skal gå langt. Spilte bra i går i åpningskampen (fredag). Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Glede seg til storkamp nå ja. Afrikas beste lag mot Argentina, yiha! Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Heier på Elfenbenskysten, de er imba så lenge de har Toure i behold Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Der skorte Crespo, litt synd egentlig, Elfenbenskysten spiller klart best. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Fy faen, Ivorianerne er gode. Zokora er fantastisk. Synd de ligger under med 2 mål, Argentina har vært effektive. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Elfenbenkysten er virkelig gode ja. Bare litt synd Argentina er såpass effektive, var ganske fint det andre målet dems. Håper virkelig Elfenbenskysten scorer et par mål i neste omgang og røsker med seg noen poeng, det fortjener de! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 med det spillet der så håper jeg på at argentina ikke går ut av pulja engang. (blir også interessant å se om italia holder på med samme opplegget ennå) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Synd med Sverige men egentlig velfortjent. Var så urytmisk og keitete spilling. Trinidad og Tobago i VM virker litt merkelig. Mener å huske Norge spilte mot de for haugevis med år siden, ble uavgjort eller tap... Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 med det spillet der så håper jeg på at argentina ikke går ut av pulja engang. (blir også interessant å se om italia holder på med samme opplegget ennå) 6283281[/snapback] enig Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 En liten oppsummering fra min side på dagene kamper England - Paraguay (1-0) England mye dårligere enn da de spilte mot Jamaica i VM-oppkjøringen. Spiller på det sikre, uten at noen utmerker seg noe spesielt (med unntak av Joe Cole, som gjør en meget bra kamp). Sverige - Trinidad og Tobago (0-0) Total overkjøring fra Sveriges side resulterte i 0 mål. De kunne også ha gått på en skikkelig smell da en eller annen type klinket ballen i tverliggeren. Jeg velger å tro at FFK-keeper Shaban hadde kontroll. Argentina - Elfenbenkysten (2-1) Fin 1. omgang på kampen. Det som skuffer meg, er hvor kjedelig spillet til Argentina blir når de skal cruise inn til en seier. Elfenbenkysten viser at de ikke har tenkt å gi seg uten kamp i dette mesterskapet, noe jeg som Arsenal-fan (Eboue og Kolo) er glad for. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 England - Paraguay og Sverige - Trinidad og Tobago er noe av det trasigste jeg har sett på lenge. England og Sverige bør skjerpe seg om de i det hele tatt skal komme til en kvartfinale. Men siden England og Sverige er to lag jeg absolutt ikke sympatiserer med, må jeg si med fornøyd med dagen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 England-kampen var ikkje kjempeimponerande, dei vant på eit sjølvmål av Paraguay. England må heve seg fleire hakk om dei skal være med i toppen. Sverige - Trinidad & Tobago var ein grei kamp, synest T&T forsvarte seg godt, dei pressa høgt og gjekk alltid i beina på ballførar, Sverige har mange gode spelarar både i lufta og på bakken, men dei mangla uttellinga i dag. Synd at T&T mista ein spelar så tidleg i andre omgang, det resulterte i svensk dominans. Argentinga - Elfenbenskysten synest eg var ein meget underhaldande kamp frå begge lag. Kan ikkje hugse å ha sett Elfenbenskysten før, men vart veldig imponert. Dei har eit par stjernespelarar med veldig gode kvalitetar, kan nevne Drogba, Keiko, Toure, A og B Kone. Synd at dei ikkje er like kompakte og dyktige bak, keeperen er heller ikkje heilt på nivået til dei beste på laget, men dei spela ein god kamp, farten i kampen gjekk mykje opp og ned, men Elfenbenskysten klarte å spele seg fram til fleire gode sjansar, synd at dei hadde så dårleg uttelling. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Synd Elfenben ja! Drogba skulle puttet en til. Jeg håpet på at de skulle vinne. Vi så på slutten at de ble helt slitne, varmen har litt å si. Mot slutten så mistet Elfenben ballen mye, og 2-3 slurve passninger her og der. Argentina derimot scoret på dødball, ufortjent syns jeg. Angrepet til Elfenben som føret til mål var strålende! Ingen glede er større enn Brazil-Croatia kampen. Det er den jeg sitter og venter på nå, ingen andre. Samba Futebol de Brazil! Endret 10. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) tror dere om dagens kamper? S&M - Nederland Mexico - Iran Angolia - Portugal De to første syns jeg er veldig usikkere. Mens Portugal burde klare Angolia Det sies jo at Iran er veldig gode, kommer jo inn i VM med beste poeng score. men de har vel ikke hatt de tøffeste motstanderene... Nederland er jo en av favorittene etter min mening, men er alltid vanskelige å spille mot S&M. Men så har vi jo også "hva er sjangsen for at to av tre vm kamper ender U?" er ikke ofte det skjer, så maks en U imorra vil jeg tro. hvem klarer U'en, Iran eller S&M? eller vil en av de to overraske og dra i land en seier? Eller vil favorittene holde mål, og få en viktig seier hva mener dere? Endret 10. juni 2006 av alex91 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Japan, Bahrain og Nord-Korea er alle gode lag, så Iran har kjempa litt for å komme med... Tror Iran satser alt på en seier imårra, hvis de klarer det har de veldig gode sjanser videre! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 men nå vant jo tross alt japan over iran... har mine tvil, mexico er et veldig godt lag. men vil også at iran skal klare det. så enten H eller U vil jeg nå tro Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Serbia - Nederland - Tror Nederland tar denne. Ruud er i toppform, og blir avgjørende. Dessuten tror jeg Vidic soner karantene i denne kampen, så da får Serbia noe å slite med. Skal se om Serbia-hypen stemmer. Men tror Oranje tar denne. Iran - Mexico - Mexico er favoritter, de har et meget bra lag. Gleder meg til å se Ali Karimi på Iran, fantastisk spiller. Midtøstens Maradona Angola - Portugal - Storseier til Portugal, og samt et lite hat / koloni-oppgjør. Husker for noen år siden da disse to lagene spilte privatlandskamp, og Angola fikk 5 røde kort elns. Håper inderlig ikke det samme skjer idag. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg ville satt penga mine på enten Spania eller England Lenke til kommentar
brd Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Dere må ikkje vere så mot Argentina. Hva ville dere gjort visst dere leda 2-1 i eit VM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg