Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lyden er forjævlig på TV2, skru over til SVT de som har sjansen, fantastisk stadionlyd og mye MYE bedre kommentatorer.

6280986[/snapback]

Ja faktisk, takk skal du ha :thumbup:

Men kan ikke si jeg ble imponert av England, de kommer seg nok videre fra gruppespillet, men rykker fort ut etter det.

Lenke til kommentar

Svak kamp av England hvertfall. De kommer i likhet med Tyskland til å slite videre hvis de ikke skjerper seg..

Men hva i granskauen er problemet til dommeren egentlig?? Hadde håpet kvaliteten på dommerne skulle være høy etter Tyskland kampen i går, men så kommer han i dag å ødelegger hele det inntrykket.. Blåser ikke på helt klare frispark, men blåser som en tulling på feilkast og andre småterier. Hva faen? Det ødelegger jo kampen mann!

Lenke til kommentar

Problemet til England er at de trenger en ballfordeler bak, og Gerrard offensivt. Derfor få inn Michael Carrick, glimrende spiller, og så får de heller ofre Lampard eller spille 4-5-1. Jeg skjønner ikke at Svennis ikke skjønner dette, blir bare så jævla oppgitt. England kommer ikke til å vinne en dritt med dette.

Lenke til kommentar

Svak kamp av England, ja. Forsetter de sånn, kommer de ikke langt. Argentina har større sjangse enn England til å vinne VM. Hvorfor har England fått 8 stemmer og Argentina 4? Argentina spiller da bedre fotball enn England.

Problemet i det engelske laget er at de ikke tørr å kjøre mere offensivt fotball. Gerrard og Lampard som en defensiv rolle i midtbane. Nå må de få byttet på systemet. Spill ball gjennom midtbanen oftere, i steden for på kantenen. Men de har ikke spilleren til det, Joe Cole hadde passet utmerket her. Istedenfor spiller de med kantene og slår inn fra siden.

ErlendRU: Dommeren var helt grei, ikke mere. Men jeg likte bedre den argentiske dommeren i går, i løpet av kampen så gjorde han 1-2 feil bare. Dommerkompaniet hans var helt fabelaktig, offside dømmingen var HELT strålende. Vi husker i 2002, dommerne var fiasko. Dette har de tydeligvis rettet opp nå.

En ting til!: Tysk TV sender 10 ganger bedre enn Norsk TV. Kommentatorene (Semb og han andre) er latterlige. For en stemmning det er på Tysk TV, de vet i alle fall hva de prater om. Og lyden er bedre, på lik linje med Svensk TV.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Til de som laget pollen; Alfabetisk rekkefølge er en flott sak :)

6280891[/snapback]

Her bruker man klipp og lim ;)

Derfor også endel kommer på engelsk. Favorittene er på toppen. Er ikke så allverdens vanskelig å finne frem. Det går grenser for hvor mye tid en moderator har ork til å bruke på forumet.

Etter englandskampen så angrer jeg litt på at jeg valgte England i pollen. Men så tenkte jeg uansett mer med hjertet enn hodet :)

Lenke til kommentar
Etter englandskampen så angrer jeg litt på at jeg valgte England i pollen. Men så tenkte jeg uansett mer med hjertet enn hodet :)

6281492[/snapback]

Jeg synes det var ubalanse i engelske laget. Som jeg sa, de kommer seg ikke langt hvis de gjør slikt. Enkelt-spillere gjorde også en del feil, som f.eks. Terry i forsvar. Han skulle dempe ballen utenfor 16-meter i det 30. spilleminutt og isteden så spretter ballen til Santa Cruz. Det er ikke bra.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
ErlendRU: Dommeren var helt grei, ikke mere. Men jeg likte bedre den argentiske dommeren i går, i løpet av kampen så gjorde han 1-2 feil bare. Dommerkompaniet hans var helt fabelaktig, offside dømmingen var HELT strålende. Vi husker i 2002, dommerne var fiasko. Dette har de tydeligvis rettet opp nå.

6281473[/snapback]

Jeg synes absolutt ikke dommeren var helt grei. Synes dommeren var heeelt tragisk. Rett og slett. Det var klasseforskjell på dommeren i går og han dusten i dag.. Håper de holder samme nivået som i går i resten av turneringen, og at ikke alle de andre dommerne senker seg til samme nivået som han i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...