MostlyLurkin' Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Har dere sett reklamen på NRK, der Scheie sier at de følger Ronaldinho og Brasil gjennom gruppespillet? I bakgrunnen der er det en sang... Noen som har peil på hva denne sangen heter? Lenke til kommentar
brd Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Dette er noe av det beste db.no har laget. http://www.dagbladet.no/vm2006/vr/ Synnsvinkel: Lahm Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 jeg er nesten sikker på at Brazil vinner men håper England vinner! GO ENGLAND! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Dette er noe av det beste db.no har laget. http://www.dagbladet.no/vm2006/vr/ Synnsvinkel: Lahm 6279612[/snapback] Var ganske kult ja. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg håper på Serbia, men tror på Brasil. Tyskland spilte foresten dårlig, Polen er en skam. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg håper på Serbia, men tror på Brasil.Tyskland spilte foresten dårlig, Polen er en skam. 6279795[/snapback] Defensivt ja? Offensivt var de jo geniale! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Tyskland skal nok få kjørt seg skikkelig mot lag som er bedre offensivt enn Costa Rica, som ikke er all verdens motstand. I dag har jeg store forhåpninger til Argentina - Elfenbenkysten. Hadde vært moro hvis Kolo hadde satt inn en skikkelig suser i kassa til Argentina Også håper jeg selvfølgelig på en debut for Theo Walcott Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Tyskland skal nok få kjørt seg skikkelig mot lag som er bedre offensivt enn Costa Rica, som ikke er all verdens motstand. I dag har jeg store forhåpninger til Argentina - Elfenbenkysten. Hadde vært moro hvis Kolo hadde satt inn en skikkelig suser i kassa til Argentina Også håper jeg selvfølgelig på en debut for Theo Walcott 6279895[/snapback] Theo Walcott, kjøss meg i ræva. Tragisk at Svennis. Ta med en spiller som ikke en gang har spilt for Arse sitt førstelag. Han kunne tatt med Bent, Defoe etc. Svennis er egentlig en fjott. Dessuten fungerer ikke Lamps - Gerrard sentralt, de trenger å tre ballene, som f-eks Michael Carrick. Optimalt England: Robinson Neville - Terry - Ferdinand - A.Cole Beckham - Lampard - Carrick - J.Cole Gerrard Rooney Tre timer igjen til Three Lions nå, gleder meg, masse bra kamper. Gleder meg utrolig til Argentina - Elfenbenskysten. Synd Messi og Tevez ikke spiller. Blir fett med Yaya Toure - Didier Zokora i sentrallinjen til Cote dìvore. Lenge siden jeg har sett et så sterkt lag fra Afrika, tror vi må tilbake til Kamerun i 90. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Skal jeg være helt ærlig, så var det muligens ikke det beste å ta med Theo Walcott, nei. Defoe hadde nok gjort seg bedre. Senegal kom til kvarten i forrige VM, og var vel ganske sterke da de slo ut Sverige og Frankrike. Lenke til kommentar
brd Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Det som Paraguay visste på Ullevål. Ville jeg brukt Peter Crouch, som er ein lignande type som Frode Johnsen. Svakheiten til Paraguay er luftrommet. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Det som Paraguay visste på Ullevål. Ville jeg brukt Peter Crouch, som er ein lignande type som Frode Johnsen. Svakheiten til Paraguay er luftrommet. 6280020[/snapback] Helt enig. Dessuten tror jeg Owen også kunne gjort seg. Men Paraguay kan overraske, og er det laget jeg tror har størst sjanse på en skrell i dag. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Dette er noe av det beste db.no har laget. http://www.dagbladet.no/vm2006/vr/ Synnsvinkel: Lahm 6279612[/snapback] Får du det til å funke i Opera også? Funker bare i IE her Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) funker ikke med flash 9beta, men med flash 8. (testet med firefox 2a2) Endret 10. juni 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Nå har Infernal lagd nok en landeplage: Englands VM-sang London to Berlin. Det er ikke akkurat Football's Coming Home-kvalitet over den. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Nå har Infernal lagd nok en landeplage: Englands VM-sang London to Berlin. Det er ikke akkurat Football's Coming Home-kvalitet over den. 6280253[/snapback] Er ikke den gammel? Eller er det en ny en? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hva tror dere resultatet mellom England og Paraguay blir da? England vinner vel 2-1 Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg sier det igjen, er det bare jeg som irriterer meg over at de sender i widescreen format? 6278395[/snapback] Har widescreem tv jeg, så det passer meg ypperlig. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hva tror dere resultatet mellom England og Paraguay blir da?England vinner vel 2-1 6280483[/snapback] Har troa på at spissene til Paraguay kan senke Enland, tror faktisk det kan bli en målrik match Santa Cruz fra Bayern, og Valdez fra Bremen er jo helt klart spisser som ville gjort det bra på hvilket som helst europeisk topplag. Walcott derimot har jeg ikke troa på i det hele tatt, han blir nok vm's største flopp. Svennis gå og legg deg Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Klarer ikke å se hvordan en spiller som aldri bør få spilletid kan bli en flopp. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Three lions on the shiiiirt =D GO ENGLAND!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg