Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tyskland skal nok få kjørt seg skikkelig mot lag som er bedre offensivt enn Costa Rica, som ikke er all verdens motstand. I dag har jeg store forhåpninger til Argentina - Elfenbenkysten. Hadde vært moro hvis Kolo hadde satt inn en skikkelig suser i kassa til Argentina :p

Også håper jeg selvfølgelig på en debut for Theo Walcott :w00t:

Lenke til kommentar
Tyskland skal nok få kjørt seg skikkelig mot lag som er bedre offensivt enn Costa Rica, som ikke er all verdens motstand. I dag har jeg store forhåpninger til Argentina - Elfenbenkysten. Hadde vært moro hvis Kolo hadde satt inn en skikkelig suser i kassa til Argentina :p 

Også håper jeg selvfølgelig på en debut for Theo Walcott  :w00t:

6279895[/snapback]

Theo Walcott, kjøss meg i ræva. Tragisk at Svennis. Ta med en spiller som ikke en gang har spilt for Arse sitt førstelag. Han kunne tatt med Bent, Defoe etc. Svennis er egentlig en fjott. Dessuten fungerer ikke Lamps - Gerrard sentralt, de trenger å tre ballene, som f-eks Michael Carrick.

Optimalt England:

Robinson

Neville - Terry - Ferdinand - A.Cole

Beckham - Lampard - Carrick - J.Cole

Gerrard

Rooney

Tre timer igjen til Three Lions nå, gleder meg, masse bra kamper.

Gleder meg utrolig til Argentina - Elfenbenskysten. Synd Messi og Tevez ikke spiller. Blir fett med Yaya Toure - Didier Zokora i sentrallinjen til Cote dìvore. Lenge siden jeg har sett et så sterkt lag fra Afrika, tror vi må tilbake til Kamerun i 90.

Lenke til kommentar

Skal jeg være helt ærlig, så var det muligens ikke det beste å ta med Theo Walcott, nei. Defoe hadde nok gjort seg bedre.

Senegal kom til kvarten i forrige VM, og var vel ganske sterke da de slo ut Sverige og Frankrike.

Lenke til kommentar
Det som Paraguay visste på Ullevål. Ville jeg brukt Peter Crouch, som er ein lignande type som Frode Johnsen.

Svakheiten til Paraguay er luftrommet.

6280020[/snapback]

Helt enig. Dessuten tror jeg Owen også kunne gjort seg. Men Paraguay kan overraske, og er det laget jeg tror har størst sjanse på en skrell i dag.

Lenke til kommentar
Hva tror dere resultatet mellom England og Paraguay blir da?

England vinner vel 2-1 :ermm:

6280483[/snapback]

Har troa på at spissene til Paraguay kan senke Enland, tror faktisk det kan bli en målrik match :) Santa Cruz fra Bayern, og Valdez fra Bremen er jo helt klart spisser som ville gjort det bra på hvilket som helst europeisk topplag.

Walcott derimot har jeg ikke troa på i det hele tatt, han blir nok vm's største flopp. Svennis gå og legg deg :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...