Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Samba De Janeiro det offisielle themet for dette vm'et? What?

Og er det bare meg som irriterer meg over at det sendes i widescreen format? Ser på vanelig tv, og har en widescreen, men da blir jo bildet i dårlig kvalitet siden d må strekkes.

Lenke til kommentar

Utrolig bra kamp, selv for en som hater Tyskland :p

Og dette er forhåpentligvis bare opptakten. I morgen blir en fantastisk dag, med disse kampene:

England - Paraguay

Sverige - Trinidad

Argentina - Elfenbenskysten

Nesten synd at det er sommer ute...

Lenke til kommentar

Og dette er forhåpentligvis bare opptakten. I morgen blir en fantastisk dag, med disse kampene:

England - Paraguay

Sverige - Trinidad

6276770[/snapback]

Ja, det blir noen fæle uker framover :p gleder meg sinnsykt til i morgen, spesielt kamp 1 og 3. Søndag er ikke så verst den heller:

Serbia og Montenegro - Nederland

Mexico - Iran

Angola - Portugal

Lenke til kommentar

England - Paraguay

Sverige - Trinidad

6276770[/snapback]

Tipper Paraguay, Sverige og Argentina vinner. ;) Bra offensiv kamp i dag av Tyskland, selv om de slurvet bakover.. Friedrich var :thumbdown: , huff!

Lenke til kommentar

Det var alt for i dag, morgondagen kan bli artig, berre så synd at eg ikkje får med meg England - Paraguay, må på jobb :(

Er vel ikkje tilfeldigvis ei nettside som sender VM Live? Korleis gjekk det med det asiatiske programmet alle brukte under OL?

Lenke til kommentar

Ekstremt irriterende uten tid og resultat. Derfor har jeg endt opp med BBC og svensk TV4 i dag. Men i morgen er det heldigvis TV2 som har ansvaret. Stoler mer på dem, samt at de ikke har Karl-Petter Løken og Jostein Flo...

EDIT: Olav Traaen er heller ingen favoritt. Han og Flo sammen var ikke noe særlig. Men Scheie er alltid kos :)

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Herlig første dag, kunne det bli bedre??

Masse mål, derav 2 herlige treffere, og god stemning :thumbup:

Artig at Ecuador slo Polen, synes både venstrebacken (husker ikke navnet) og unggutten Valencia på midten var posistive bekjentskaper

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...