Onyx Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er det Bellini - Samba Rio De Janeiro som er VM sangen? 6276613[/snapback] Ja, den jeg skrev opp litt lengere bak der. Ricky Martin og Sergio Mendez har kule sanger også. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er Samba De Janeiro det offisielle themet for dette vm'et? What? Og er det bare meg som irriterer meg over at det sendes i widescreen format? Ser på vanelig tv, og har en widescreen, men da blir jo bildet i dårlig kvalitet siden d må strekkes. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Artig kamp, det der. To syke mål var vel alene verdt å bruke 2*45 minutter på. Drar nå for å se neste kamp, kombinert med poker. Spørs hvordan konsentrasjonen i pokeren blir da, ja Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Stemte England. Har som jeg har sagt tidligere veldig troa på dem i år. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Utrolig bra kamp, selv for en som hater Tyskland Og dette er forhåpentligvis bare opptakten. I morgen blir en fantastisk dag, med disse kampene: England - Paraguay Sverige - Trinidad Argentina - Elfenbenskysten Nesten synd at det er sommer ute... Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Utrolig bra kamp, selv for en som hater Tyskland Og dette er forhåpentligvis bare opptakten. I morgen blir en fantastisk dag, med disse kampene: England - Paraguay Sverige - Trinidad Argentina - Elfenbenskysten Nesten synd at det er sommer ute... 6276770[/snapback] Ja, det blir noen fæle uker framover gleder meg sinnsykt til i morgen, spesielt kamp 1 og 3. Søndag er ikke så verst den heller: Serbia og Montenegro - Nederland Mexico - Iran Angola - Portugal Lenke til kommentar
brd Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Nå står Polen- Equador får tur! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Utrolig bra kamp, selv for en som hater Tyskland Og dette er forhåpentligvis bare opptakten. I morgen blir en fantastisk dag, med disse kampene: England - Paraguay Sverige - Trinidad Argentina - Elfenbenskysten Nesten synd at det er sommer ute... 6276770[/snapback] Tipper Paraguay, Sverige og Argentina vinner. Bra offensiv kamp i dag av Tyskland, selv om de slurvet bakover.. Friedrich var , huff! Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Pøh, alle vet at England pwner alle Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 1-0 Ecuador, pent! Tenorio Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) 2-0 gøy!! EDIT: Som dere kanskje fikk med dere er tid og resultat greiene borte pga. streiken. Endret 9. juni 2006 av banansplitt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det var alt for i dag, morgondagen kan bli artig, berre så synd at eg ikkje får med meg England - Paraguay, må på jobb Er vel ikkje tilfeldigvis ei nettside som sender VM Live? Korleis gjekk det med det asiatiske programmet alle brukte under OL? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Ekstremt irriterende uten tid og resultat. Derfor har jeg endt opp med BBC og svensk TV4 i dag. Men i morgen er det heldigvis TV2 som har ansvaret. Stoler mer på dem, samt at de ikke har Karl-Petter Løken og Jostein Flo... EDIT: Olav Traaen er heller ingen favoritt. Han og Flo sammen var ikke noe særlig. Men Scheie er alltid kos Endret 9. juni 2006 av GBD Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Var ikkje same kvalitet på kommentatorane i den andre kampen som åpningskampen nei. Kven skal kommentere for TV2? Håper ikkje Ivar Hoff skal være med Lenke til kommentar
pregra Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Herlig første dag, kunne det bli bedre?? Masse mål, derav 2 herlige treffere, og god stemning Artig at Ecuador slo Polen, synes både venstrebacken (husker ikke navnet) og unggutten Valencia på midten var posistive bekjentskaper Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 1 -1 mellom kontinentene (europa mot resta) så langt. Tyskland spilte friskt. Polen har jeg ikke sett så dårlig på leeeenge. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg sier det igjen, er det bare jeg som irriterer meg over at de sender i widescreen format? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg likte Polens Jelen jeg... Friskt pust på slutten av kampen. Polen hadde fortjent uavgjort, er nå min mening. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Åpningskampen ovverasket meg positivt. Jeg fryktet et rimelig nervøst tysk mannskap som ville slite seg til en seier. Men lo and behold, det ble en kjempekamp med flotte mål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg