Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

Zidane, som er 34 år, vet godt hva han prater om. Jeg kan ikke vite akkurat hva han har sagt siden Zidane ikke hadde noe lytte-utstyr på seg. Hva hadde du gjort hvis en spiller hadde slengt noe ufint, kanskje vulgært til noen du elsker så høyt og som du liker? Hva hadde du gjort? Jeg tror ikke Zidane dikter opp det, han har heller ikke sagt den fulle sannheten.

 

Zidane er kjent for sitt temperament, han sleit med det når han var en ung spiller, spesiellt i Cannes og Bordaux.

 

Zidane er muslim jo. En ikke-praktiserende, ja som ordet sier selv, han ber ikke 5 ganger om dagen og går ikke i moske. Han praktiserer ikke de generelle delene en muslim egentlig skal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja LarsP, hvem vant Gullballen og hvem ble VM's beste spiller? Zidane er allerede en legende, innse det. Han er en praktfull spiller.

 

Argh, du går meg på nervene. Du er så gjennomsyret av det fanboy-worshipsakene dine at du ikke evner å se at Cannavaro og Pirlo har vært mye bedre enn Zidane, dessuten argumenterer du med sånne latterlige kåringer.

Lenke til kommentar
onyX: Nok en gang, avisfyll. BEVIS DET FOR MEG, så skal jeg gå med på det! Uansett har jeg ingen som helst sympati for apekatten Zidane som hører hjemme i en barnehage. Den oppførselen er helt hårreisende! Danielle De Rossi fikk svi for sin idioti, Zidane burde også, i form av å miste Gullballen.

 

Nå må du plassere beina godt ned på marka, for de uttalelsene du kommer med er rett og slett latterlige!

6466439[/snapback]

 

:wee:

 

Det som sjedde i den episoden hører ikke hjemme noen steder. Men sympatien ligger ikke akkurat hos Materazzi heller.

Lenke til kommentar
Har jeg sagt at Cannavaro og Pirlo har vært dårlige? Se lengere bak i tråden. Zidane fortjener det. Han brillierte i første kampen og kampen mot Brasil. De andre var han ikke fullt så god, mot Portugal så var han helt grei.

6466517[/snapback]

 

Cannavaro har vært outstanding i alle kampene. Dessuten har ikke Zidane vært Frankrikes beste engang, Thuram...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er hinsides idiotisk å si at Zidane ikke burde bli kåret til VMs beste spiller fordi han skallet ned en fyr som samtlige i denne tråden vet har hisset ham opp. Det som er like idiotisk er å si at fyren fortjente tittelen - han skulle ikke hatt den fordi han ikke fortjener den av spillmessige årsaker, enkelt og greit. Alle vet at Cannavaro, eller hele Italias forsvar for den saks skyld, var den største grunnen til at de kunne heve trofèet i går.

Lenke til kommentar
onyX: Nok en gang, avisfyll. BEVIS DET FOR MEG, så skal jeg gå med på det! Uansett har jeg ingen som helst sympati for apekatten Zidane som hører hjemme i en barnehage. Den oppførselen er helt hårreisende! Danielle De Rossi fikk svi for sin idioti, Zidane burde også, i form av å miste Gullballen.

 

Nå må du plassere beina godt ned på marka, for de uttalelsene du kommer med er rett og slett latterlige!

6466439[/snapback]

 

:wee:

 

Det som sjedde i den episoden hører ikke hjemme noen steder. Men sympatien ligger ikke akkurat hos Materazzi heller.

6466512[/snapback]

 

At Materazzi er en grisespiller og ikke så veldig sportslig vet alle. Det burde Zizou være klar over også og bare sprellet det av, men neida... Makan til oppførsel, jeg synes også han bør miste Gullballen pga dette. Uverdig, det var til og med i finalen! Blir feil å skylde på Materazzi, det var Zidane som utførte handlingen. At det blir hett og koker i topplokket er kanskje naturlig, men å gå til skrittet å utøve vold på banen er grusomt. Tror ikke du kan fikse den ripen du har fått i lakken nå Zidane.

Lenke til kommentar

Jeg spiller fotball selv, og er klar over at det er mye dritt-slenging til hverandre. Det ignorer man. Men vist han sa noe om moren hans fortstår jeg godt reaksjonen hans. Men som sagt før, en kan ikke forsvare reaksjonen.

 

Jaja LarsP, hvem vant Gullballen og hvem ble VM's beste spiller? Zidane er allerede en legende, innse det. Han er en praktfull spiller.

 

Argh, du går meg på nervene. Du er så gjennomsyret av det fanboy-worshipsakene dine at du ikke evner å se at Cannavaro og Pirlo har vært mye bedre enn Zidane, dessuten argumenterer du med sånne latterlige kåringer.

6466504[/snapback]

Mye bedre en Zidane? Har du i det hele tatt sett noen VM-kamper? Cannavaro og Pirlo har vert veldig gode i dette VM, men Zidane har vært enda bedre. Han fortjente prisen som VM's beste, uten tvil.

Lenke til kommentar
Hvis han ikke praktiserer det en muslim egentlig skal og er pliktet til, er han heller ingen muslim. Spør hvem som helst, naboen vår er muslim og han lo godt av "muslimske" Zidane!

6466501[/snapback]

Det er min nabo selv også. Han ber ikke 5 ganger om dagen og går i moskeen til fasten i oktober-november mnd. Han spiser ikke gris. Tror du alle muslimer ber 5 ganger om dagen? Hvor skal norske muslimer be når det knapt er noen norske moskeer? Man kan be hjemme, men de fleste praktiserer ikke ved å ikke har lært Koranen fordi Koranen står på arabisk. Det finnes også oversettete. En muslim er en muslim. Enten han/hun praktiserer eller ikke. En på laget mitt er også muslim, ikke noe snev til å be siden han ikke har tid pga. treninger.

 

onyX: Jeg spilte fotball i maaange år som midtstopper, i tillegg til at jeg har spilt både håndball og basketball samtidig, så jeg vet godt hva som skjer når en blir sliten ute på banen. Men jeg ser ikke helt hva dette har med denne diskusjonen å gjøre?

Du sa jo nettopp i forrig side at det ikke kommer gloser ut av munnen når man er sliten? Da sa jeg det sanne som jeg selv har opplevd.

Lenke til kommentar
Gå og vogg! Hold for faen religion ute av denne diskusjonen!

6466556[/snapback]

Jeg sa det riktige om en muslim. En ikke-praktiserende kristen; vil det si at han ikke er kristen da? En ikke-praktiserende kristen går ikke i kirken, eller sjeldent er inne i en.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Mitt VM-lag:

 

......................Buffon........................

Sagnol....Cannavaro....Thuram....Lahm

...................Makelele........................

........Ribery....Zidane....Robben.........

................Klose.......Torres...............

 

Benk: Zidane, Podolski, Grosso, Malouda, Pirlo, Metzelder

Lenke til kommentar
You have chosen to ignore onyX. View this post · Un-ignore onyX

 

Ah, så deilig.

 

TeggY: Nå er det ingen som vet hva Materazzi sa, og det var nok uansett sikkert ikke første gangen i løpet av kampen Zidane fikk høre den kommentaren, om det var det han sa. Og nei, i en VM-finale hadde jeg ikke latt en ekkel kommentar om religion vippe meg av pinnen og skalle ned en mann.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...