Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter lurt i kroken med Deco og nedved drakt.

6270287[/snapback]

2 på en gang? :tease:

6270321[/snapback]

To spelarar eg har sansen får.

Må ikkje gløyme Nedved, han var fantastisk i EM

Endret av brd
Lenke til kommentar
Når begynner sermonien?

6274699[/snapback]

Logisk, før kampen.

NightKeeper:

Tyskland har et dårlig lag i år, de er ikke gode. Dessuten spiller de kjedelig. Uansett, jeg skal jo se den for å få med meg, så klart.

Lenke til kommentar

Husker åpningskampen i Italia 90. Argentina - Cameroon. 0-1 på nikk mellom bena på målmannen. Målskåreren var vanvittig spenstig på nikken :mrgreen:

Argentinas førstekeeper ble skadet (knekt arm (?)), innbytteren ble argentinas joker med sine strafferedninger og holdt laget inne i turneringen helt fram til finalen hvor Brehme's straffe var utagbar :mrgreen: så ja, jeg håper på en interessant åpningskamp. Så får vi se, kanskje Tyskland ikke spiller kjedelig i dag?

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

Yess, endelig i gang. Visste ikke når kampen starta, men nå nettopp surfet jeg rundt med fjernkontrollen og kom over NRK med Tyskland - Costa Rica. Nå er jeg glad.

En ting, er det NRK eller TV2 som sender flest kamper?

EDIT: så stygt det var uten tid og resultat opp i hjørne.

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar
Yess, endelig i gang. Visste ikke når kampen starta, men nå nettopp surfet jeg rundt med fjernkontrollen og kom over NRK med Tyskland - Costa Rica. Nå er jeg glad.

En ting, er det NRK eller TV2 som sender flest kamper?

EDIT: så stygt det var uten tid og resultat opp i hjørne.

6276086[/snapback]

TV2 har 2/3 av kampene, NRK har resten. ;) Bra første omgang hvertfall. Er deilig å se at det faktisk er veldig gode dommere for en gangs skyld. Gleder meg til andre! :w00t:

Lenke til kommentar
For en åpning av vm, 3 mål, ett som kan bli det beste igjennom hele vm og glimrende dømming av dommerene og fremdeles er det en omgang igjen :D

6276127[/snapback]

Enig der ja...

Hmm, syndes bildet "henger" litt her, er det bare pga LCD-skjermen min? Ser det på tv-kort...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...