Forumforumforum Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Gleeeder meg ikke lenge til nå :o Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 når begynner åpningssermonien?? Gleder meg til vm så syykt! Lenke til kommentar
brd Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Sitter lurt i kroken med Deco og nedved drakt. 6270287[/snapback] 2 på en gang? 6270321[/snapback] To spelarar eg har sansen får. Må ikkje gløyme Nedved, han var fantastisk i EM Endret 9. juni 2006 av brd Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Messi kommer til å utmerke seg stort i VM Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det kribler i magen! Å så jeg gleder meg til åpningsseremonien! Fy fader 6273601[/snapback] Gleder du deg til åpningsermonien? Gleder meg til kampene jeg, sermonier er kjedelig. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Når begynner sermonien? 6274699[/snapback] Logisk, før kampen. NightKeeper: Tyskland har et dårlig lag i år, de er ikke gode. Dessuten spiller de kjedelig. Uansett, jeg skal jo se den for å få med meg, så klart. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 hehe, i disse dager fungerer ikke hjernen optimalt, den er bare innstilt på en ting: Fotball Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Fiffig ting denne her! Endret 9. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Husker åpningskampen i Italia 90. Argentina - Cameroon. 0-1 på nikk mellom bena på målmannen. Målskåreren var vanvittig spenstig på nikken Argentinas førstekeeper ble skadet (knekt arm (?)), innbytteren ble argentinas joker med sine strafferedninger og holdt laget inne i turneringen helt fram til finalen hvor Brehme's straffe var utagbar så ja, jeg håper på en interessant åpningskamp. Så får vi se, kanskje Tyskland ikke spiller kjedelig i dag? Endret 9. juni 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 For et mål! Åhh så herlig med VM endelig her Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Nydelig mål ja, blir spennende å se om Tyskland klarer å holde det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Neeei.. Gikk glipp av det første målet som alle sier er så fantastisk. Fint angrep av Costa Rica før utligningen deres da.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Det var LITT av et deilig mål ja. 1-1, dette kan bli gøy. EDIT: Fint angrep av tyskland og 2-1! 3 mål på 15 minutter. Endret 9. juni 2006 av banansplitt Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Yess, endelig i gang. Visste ikke når kampen starta, men nå nettopp surfet jeg rundt med fjernkontrollen og kom over NRK med Tyskland - Costa Rica. Nå er jeg glad. En ting, er det NRK eller TV2 som sender flest kamper? EDIT: så stygt det var uten tid og resultat opp i hjørne. Endret 9. juni 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Yess, endelig i gang. Visste ikke når kampen starta, men nå nettopp surfet jeg rundt med fjernkontrollen og kom over NRK med Tyskland - Costa Rica. Nå er jeg glad. En ting, er det NRK eller TV2 som sender flest kamper? EDIT: så stygt det var uten tid og resultat opp i hjørne. 6276086[/snapback] TV2 har 2/3 av kampene, NRK har resten. Bra første omgang hvertfall. Er deilig å se at det faktisk er veldig gode dommere for en gangs skyld. Gleder meg til andre! Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Fantastisk start på VM, og tyskland viste ett par fantastisk koordinerte angrep. Artig kamp så langt iallefall, og drømmestart. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Herlig åpning. Flott mål av Lahm. Duoen Mertesacker og Metzelder virker ikke helt stabile. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 For en åpning av vm, 3 mål, ett som kan bli det beste igjennom hele vm og glimrende dømming av dommerene og fremdeles er det en omgang igjen Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 For en åpning av vm, 3 mål, ett som kan bli det beste igjennom hele vm og glimrende dømming av dommerene og fremdeles er det en omgang igjen 6276127[/snapback] Enig der ja... Hmm, syndes bildet "henger" litt her, er det bare pga LCD-skjermen min? Ser det på tv-kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg