FrenChie Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Endret 9. juli 2006 av FrenChie Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Zidane ER en legende, selv om han oppførte seg idiotisk med den episoden i dag. En stor spiller som jeg håper vil bli husket for alt det store han har gjort, og ikke bare den dumme opptredenen i dag. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ja, gud og alle andre vet hva han kan gjøre der, for fotballmessig er han ikke sammenlignbar... Nei han er ikke det, for du vet ikke hva du sier. Puss øynene dine godt gutt, å se hva du skriver. Zidane er kåret tre ganger verdens beste spiller. Har du sett han kvaliteter? Ro, balanse og overblikk. Skam deg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Poenget mitt er at du er uvitende, samt at du bruker en kåring som dine meninger i denne saken. Åja, kåringer er jo et symbol på at jeg ikke er alene om den tanken. Så hva er poenget deres? Er ikke Zidane en legende? Og uvitende ville være å dra den litt langt. 6462951[/snapback] Jeg mener enkelte av de spillerne LarsP trekker frem er like gode som Zizou, hvertfall Maldini. Det jeg mente med uvitende er at sliterne på midten etc. aldri vinner slike priser, og at den kåringen ikke holder vann. Det at du "hånet" LarsP og trakk frem kåringen som argument reagerte jeg på Zidane er en legende, skal være enig i det. No hard feelings..? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 For all del, Zidane er en klassespiller som kommer til å bli husket som en av de beste spillerne i sin generasjon, men han er ikke DEN beste. Ta f.eks dette VM'et som eksempel, her var det Viera, Makèlèlè og de franske forsvarskjempene Gallas og Thuram som førte Frankrike helt frem til finalen. Av en eller annen grunn presterer kommentatorene å "glemme" disse spillerne og heller fokusere på litt øyeblikks magi fra Zidane. Trist. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Så ut som Zidane fikk en pipp pipp av Matta i forkant av den uheldige episoden. Forresten. Hvis noen syns Bent var bedre enn Zidane så la nå de ha den meningen. Sjøl blir jeg kvalm av Maradona. Endret 9. juli 2006 av Eulogy Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 På hvilken måte er Bent Skammelsrud bedre enn Zidane ?De har jo aldri spillt på samme nivå engang ? 6462917[/snapback] øøøh. 6462942[/snapback] ok, de har spillt mot hverandre da.. Men de kan virkelig ikke måles mot hverandre. Men, alle har forsjellige meninger. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Foreslår at vi legger Zidane til i denne lista: Diego Maradona Pele Bobby Charlton Michel Platini Franz Beckenbauer Gerd Muller Dino Zoff Marco van Basten Johan Cruyff George Best Han vil definitivt bli nevnt i samme selskapet som disse gutta. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 For all del, Zidane er en klassespiller som kommer til å bli husket som en av de beste spillerne i sin generasjon, men han er ikke DEN beste. Ta f.eks dette VM'et som eksempel, her var det Viera, Makèlèlè og de franske forsvarskjempene Gallas og Thuram som førte Frankrike helt frem til finalen. Av en eller annen grunn presterer kommentatorene å "glemme" disse spillerne og heller fokusere på litt øyeblikks magi fra Zidane. Trist. 6462985[/snapback] Du snakker om en kamp, vi snakker om 10 år med fotball +/-. Kom deg ut av denne lille VM bobla di. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Foreslår at vi legger Zidane til i denne lista: Diego Maradona Pele Bobby Charlton Michel Platini Franz Beckenbauer Gerd Muller Dino Zoff Marco van Basten Johan Cruyff George Best Han vil definitivt bli nevnt i samme selskapet som disse gutta. 6463001[/snapback] Helt korrekt. Ronaldinho er med i listen han også. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Mange her har aldri sett Maradona spille, bortsett fra små klipp her og der. Nesten alle har sett Zidane spille, forhåpentligvis blir den siste hendelsen glemt, og jeg tror Zidane vil seile opp og kanskje forbi Maradona og Pele ved tid og stunder. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Da er fasiten endelig ute!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Helt korrekt. Ronaldinho er med i listen han også. 6463021[/snapback] NEI Djizzz, vær så snill! Endret 9. juli 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Du snakker om en kamp, vi snakker om 10 år med fotball +/-. Kom deg ut av denne lille VM bobla di. 6463019[/snapback] Jeg brukte det som et eksempel, ikke tillegn meg meninger jeg ikke har. Skjerpings. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 - Romario- Roberto Baggio - Lothar Matthäus - Paolo Maldini - Brian Laudrup - Alan Shearer - Peter Schmeichel - Eric Cantona - Bent Skammelsrud og sist, men ikke minst - Fabio Cannavaro 6462839[/snapback] Romario - Jeg var 6 år i 94, og han spilte i Brasil, en lige jeg ikke har videre stor peiling på. Samtidig så var han skadet i 98. Noen andre får "slakte" denne spilleren i forhold til Zidane. Baggio - Meh...Jeg var fortsatt 6 år i 94. Men kan ikke huske storheten og at han ledet verken Italia, Juventus eller Inter til titler internasjonalt. Som sagt, han her hadde vel storhetstiden før jeg var helt med, så andre vet sikkert mer. Lothar Mattheus - Jeg vet ikke... Paolo Maldini - Joda, en forsvarskjempe som fortsatt holder koken. En av de bedre forsvarsspillere igjennom tidene, men jeg tror det blir vanskelig for en forsvarsspiller å få stemplet verdens beste forsvarsspiller. Folk går ikke på fotballkamp for å se godt forsvarsspill. Og hvilke store internasjonale titler har AC Milan å vifte med de siste årene? Brian Laudrup - Igjen er jeg for ung. Jeg vet at han har hatt en stor karriere internasjonalt, og at han sikkert var sentral i 92. Alan Shearer - Beklager, ikke engang som Newcastle-supporeter kan jeg si meg enig i dette. En skikkelig fotballspiller med hjertet utenpå drakta, og han har bøttet inn mål som ingen andre i Premier Leagues historie. men han har ikke på samme måte som Zidane bidratt til at laget hans har hatt bred suksess. Det eneste han har oppnådd med laget er et ligagull med Blackburn i 94 (?) Peter Schmeichel - Njoa. EM-gull med Danmark og i United så var han svært delaktig i Uniteds skusess både nasjonalt og internasjonalt. Men noe av det samme som med Maldini. Det er ikke de bak på banen som blir husket. Eric Cantona - Når folk sier Cantona så tenker jeg Karate Kid. En spiller jeg av en eller annen grunn alltid har hatet intenst. Noen andre får "rakke ned" på denne spilleren. Bent Skammelsrud - Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Helt korrekt. Ronaldinho er med i listen han også. 6463021[/snapback] NEI Djizzz, vær så snill! 6463040[/snapback] Du vet ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) helvettes madrassmatterassi. hater den fyren så jævlig. her spiller zidane sin siste kamp av en storhetstid med ham som kaptein på laget. så klyper matterassi han i brystet og slenger dritt så det holder. alle har en grense, uheldigvis ble zidane sin brutt. jeg er dypt skuffet over at zidane ikke banke dritten utav han med det samme. bankan så han ikke kunne gå Endret 9. juli 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Helt korrekt. Ronaldinho er med i listen han også. 6463021[/snapback] NEI Djizzz, vær så snill! 6463040[/snapback] Du vet ikke hva du snakker om. 6463055[/snapback] Det gjør ikke du heller. Du stinker av Fanboi! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Helt korrekt. Ronaldinho er med i listen han også. Han er god nok til denne listen men har dessverre ikke oppnådd nok - enda. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Tatt frå VG.no: Artikkel VG.no Tatt frå dagbladet.no: Artikkel Dagladet.no A.V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg