GBD Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Hmm. Først lager Dagbladet en Heia Sverige-side. Så lanserer de Argentina som vinnere av VM... Hva skjer der i gata? For all del, Argentina er et bra land, men å vinne VM i år? Tviler sterkt på at det skjer. Og "Heia Sverige"? En egen side for söta bror? Urk... Personlig har jeg mange lag jeg liker å følge med på. Brasil, Nederland, Tsjekkia, Portugal, England, Elfenbenskysten osv. Håper på Nederland i år, selv om det er litt urealistisk. MEN, jeg kan ikke fordra Tyskland. Har aldri likt dem. Er dette bare meg, eller er dette en allmenn oppfatning? Det har ingenting med 2.verdenskrig å gjøre, så hva er grunnen? Endret 8. juni 2006 av GBD Lenke til kommentar
pregra Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som så på VM-programmet på Tv2 istad? Ingen som tilfeldigvis veit hva den låta de spilte under rulleteksten heter? Fikk forresten Elfenbenskysten-drakta mi i posten idag, 11 DROGBA bak på Gleder meg helt vanvittig til "Elefantene" skal knuse Argentina lørdag kveld Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Når begynner sermonien? Rett før Tyskland-Costa Rica? 6269439[/snapback] Før kampen, ja Noen som så på VM-programmet på Tv2 istad? Ingen som tilfeldigvis veit hva den låta de spilte under rulleteksten heter? Fikk forresten Elfenbenskysten-drakta mi i posten idag, 11 DROGBA bak på Gleder meg helt vanvittig til "Elefantene" skal knuse Argentina lørdag kveld 6269992[/snapback] Fint at du har kjøpt drakten! På meg så ble det Brazil og Ronaldinho 10 bak, må ha, bare må ha det Den mest kjente sangen man kan assosiere med fotball, er Bellini - Samba Rio De Janeiro. Det var sikkert den TV2 spillte i bakgrunnen. Jeg så ikke programmet desverre Endret 8. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
pregra Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Den mest kjente sangen man kan assosiere med fotball, er Bellini - Samba Rio De Janeiro. Det var sikkert den TV2 spillte i bakgrunnen.6270164[/snapback] Var nok ikke den desverre, var noe dance-aktig (muligens spilt under fjorårets Tour de France)... Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Sitter lurt i kroken med Deco og nedved drakt. Endret 8. juni 2006 av brd Lenke til kommentar
pregra Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Sitter lurt i kroken med Deco og nedved drakt. 6270287[/snapback] 2 på en gang? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Deco har jeg hatt sansen for lenge en dirigent med silkefot Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Deco har jeg hatt sansen for lenge en dirigent med silkefot 6270504[/snapback] Det er han. Liker hans stil, god teknikk, god ballfølelse og fine passninger. Kjapp er han også. Han har jeg settet opp på mitt drømmelag. Endret 8. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det er skremmende å se at enkelte her er i stand til å glede seg over at en fotballspiller de ikke liker er alvorlig skadd. Man bør holde seg for god til slikt. Da tenker jeg spesielt på dette utsagnet: Cissé konge at han brakk benet6266516[/snapback] Utvilsomt noe av det mest motbydelige og umodne jeg har lest i dette forumet. Skjerp dere. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Tsjekkia kommer nok til å gjøre det bra tror jeg... Men Brasil og Argentina er ikke så rent lite dårlige de heller. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Brasil blir nok de som vinner i år. Ellers kan England overraske tror jeg. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 VM i Tyskland 2006 slår EM 2004, det gjør det uansett. VM er et større arrangement. Jeg tror at årets VM vil være en av de beste. 6268957[/snapback] Greit nok, VM er større. Men om vi ser bort fra de europeiske lagene, er det heller lite å hoppe i taket for. Argentina og Brasil må jo selvsagt nevnes, men det er de to eneste lagene som kunne hevet et EM. Men i EM var det hele tiden høydepunkter, hele tiden hatdueller mellom gamle kjente og man kunne aldri vinne på walk over. Det kan man nå mot enkelte afrikanske og asiatiske lag. Det var intensiteten i EM som var så fantastisk. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Greit nok, VM er større. Men om vi ser bort fra de europeiske lagene, er det heller lite å hoppe i taket for. Argentina og Brasil må jo selvsagt nevnes, men det er de to eneste lagene som kunne hevet et EM. EM har ingenting å stille opp mot VM synes jeg (kontinentmesterskap vs. VERDENsmesterskap, førstnevnte går fort i glemmeboka hos meg, sistnevnte er en veldig spesiell begivenhet verden rundt forøvrig). Dessuten synes jeg at du er på bærtur i forhold til "Argentina og Brasil må jo selvsagt nevnes, men det er de to eneste lagene som kunne hevet et EM". "Alle" lag fra sør amerika kunne ha hevet et em spør du meg, mange lag fra afrika kunne gjort det samme (kvoten for afrika bør økes neste vm synes jeg også ). Asia, vel, Sørkorea har vært med i noen VMer nå og jeg husker at de var ikke til å spøke med i Italia 90 f.eks Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 EM har ingenting å stille opp mot VM synes jeg (kontinentmesterskap vs. VERDENsmesterskap, førstnevnte går fort i glemmeboka hos meg, sistnevnte er en veldig spesiell begivenhet verden rundt forøvrig). Dessuten synes jeg at du er på bærtur i forhold til "Argentina og Brasil må jo selvsagt nevnes, men det er de to eneste lagene som kunne hevet et EM". "Alle" lag fra sør amerika kunne ha hevet et em spør du meg, mange lag fra afrika kunne gjort det samme (kvoten for afrika bør økes neste vm synes jeg også ). Asia, vel, Sørkorea har vært med i noen VMer nå og jeg husker at de var ikke til å spøke med i Italia 90 f.eks 6271890[/snapback] Kom jo også til semien grunnet hjemmedømming i 02... Vel, tydeligvis blir vi ikke enige om dette, men faktum er at det bare er et par av gruppespillkampene jeg virkelig gleder meg til. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 av gruppespillkamper gleder jeg meg til: Polen - Ecuador England - Paraguay Argentina - Elfenbenskysten Serbia & Montenegro - Nederland Mexico - Iran Angola - Portugal Italia - Ghana Brasil - Kroatia Spania - Ukraina osv osv, det er noen få kamper som ser "dårlige" ut på papiret, men kan være veldig underholdende. samtidig som kamper som ser "bra" ut på papiret kan bli urkjedelige Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 joda er en del gode gruppekamper som er "must see" England - Paraguay Argentina - Elfenbenskysten Italia - Ghana OG Nederland-Elfenbenskysten Nederland-Argentina (som jeg gleder meg som en liten unge til ) kommer forøvrig til å ta av i åttedelsfinalene der det venter skikkelige godbiter... herregud VM blir hærli Hvem trur dere blir de største profilene under dette mesterskapet? Personlig trur jeg det unge laget til Nederland kan overraske.. er endel unge spillere som kan vise seg frem. Man har også Lionel Messi (Arg), Christiano Ronaldo (Por), Robinho (Bra), Ronaldinho (Bra, hehe seff), Henry (Fra).. et par der Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hmm. Først lager Dagbladet en Heia Sverige-side. Så lanserer de Argentina som vinnere av VM...Hva skjer der i gata? For all del, Argentina er et bra land, men å vinne VM i år? Tviler sterkt på at det skjer. Og "Heia Sverige"? En egen side for söta bror? Urk... Personlig har jeg mange lag jeg liker å følge med på. Brasil, Nederland, Tsjekkia, Portugal, England, Elfenbenskysten osv. Håper på Nederland i år, selv om det er litt urealistisk. MEN, jeg kan ikke fordra Tyskland. Har aldri likt dem. Er dette bare meg, eller er dette en allmenn oppfatning? Det har ingenting med 2.verdenskrig å gjøre, så hva er grunnen? 6269643[/snapback] Hehe, hva mener du med at du tviler sterkt på at Argentina vinner? Er det bare ett lag du som på som kan vinne eller? Argentina er helt klart blant de landene som kan vinne VM. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Tipper jeg har en Brazil(Ronaldinho 10), og en Frankrike(Zidane 10) Jeg skal se samtlige kamper har jeg funnet ut, med unntak av når jeg har trening, og øvelse til muntlig eksamen.. MATTE FFS! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Tror England kommer til å gjøre det bra i år jeg.. Men er også en del andre sterke nasjoner med da. Tror ikke Brasil vinner, presset blir for stort. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det kribler i magen! Å så jeg gleder meg til åpningsseremonien! Fy fader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg