Datasmurf Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Haha, jeg syns de eneste hunksa her er de som jeg selv, og Kuroi-Neko har postet. Men så har jeg en smak utenom det vanlige og sikler ikke helt på Brad Pitt-ish gutter. Det gjør virkelig ikke jeg heller, og Brad Pitt er langt fra hunk, han er yuck. Og det gjelder i og for seg de som ligner på'n også. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Det er bra at noen er enige Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Hele Kings of Leon er ganske dreamy, syns jeg. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 På det første bildet: JA^-^ Absolutt alle^-^ På det andre bildet: NEI :3 Ingen av de var hunks her^-^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Hahaha, du har rett! Var et ganske uflatterende bilde når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Men de siste bildene her likte vi^-^ Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Ser det som min plikt å delta i denne tråden, selv om Mompen er universets største hunk i mine øyne. Svein Berge. Joe Manganiello. Også trist at det ikke finnes noe bilde av Andreas Thorkildsen uten et eller annet jeg-driter-nå-uttrykk. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Det minner meg på Olaf Tufte.. Han er barsk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 MILO VENTIMIGLIA. YESSS. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Toby Kebbell: Ta puseguttene deres under armen og gå hjem og vogg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 I like. La oss ikke glemme Hugh Jackman som Wolverine, selve definisjonen på "mann". Jeg er vanligvis ikke fan av muskelmenn, men gjør et unntak for min yndlingsaussie. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Ah, respekt. En fyr med skjelett av metall er og blir barsk. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Bear Grylls: Lenke til kommentar
Joanna- Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Nå har jeg vært gjennom hele tråden. Og jeg må si at det er utrolig masse bra her. noen ting var litt skremmender andre bare skumle. alle har jo sin smak tenker jeg. Selv har jeg mer en ting for litt macho menn [iKKE bodybuildere, litt for skummelt for meg. Selv om Stallone ser sykt bra ut i dag og] Så her er mitt bidrag: Vin Diesel & Jason Statham [ble kanskje litt mange bilder, men en må je dele hotness med andre] Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Kjekkeste karen på lææææænge asssss "I Look like the freakin' hulk" Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 I sine yngre dager var Paul Newman og Robert Redford to kjekke menn: Legg merke til barten på Newman. På tide med et gjensyn av Butch Cassidy and the Sundance Kid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå