Gå til innhold

Glint og LarsPs hunkthread


Acrid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må si meg enig i SteffyPants her. Bodybuilding er mer enn "skjønnhetskonkurranse" enn en sport. En sport impliserer at to eller flere mennesker konkurrerer i noe som krever kroppslige ferdigheter. Bodybuilding-konkurranser går vel strengt tatt på hvordan musklene ser ut, ikke presterer. Men hvis du absolutt vil kalle det for en sport må du gjerne få lov til det.

 

Isåfall kaller jeg Idol en sport. ;P Og når det er sagt har vel aldri Lance Armstrong blitt tatt for dop som jeg kan huske hvertfall. Han kan gjerne ha blitt mistenkt for å dope seg, men det er noe annet. Lance er selve symbolet på en mann. Han gikk fra å ha kreft til å bli en av de beste syklerne verden har sett. Det er mer enn de dopa bodybuilderne kan si. Ikke for å være slem mot bodybuilderne, men bodybuilding er verken pent, kult, noe poeng i eller noe annet. Det er bortkastet, og man ødelegger kroppen på det. *Riste på hodet*

9327933[/snapback]

Du kan godt si deg enig, men det er fortsatt helt feil. Bodybuilding krever masse kroppslige ferdigheter. Både med tanke på posing rutinene og selvsagt enda viktigere treningen frem mot konkurranser.

 

For å slå to fluer i en smekk med tanke på at dette er en hunk-tråd. Her er et bilde av Frank Zane som både ser pen, kul og hunkylicous ut på dette bildet.

 

zf51.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Drit i å poste ekle, gamle gubber da. Viss noen poster ei burugle i babethreaden så blir det jo full baluba.

9524683[/snapback]

 

Ler - ja.... postet to burugler i babetråden - og de var der i 2 hundredels sekunder, før de var fjernet. Skal si at brukermoderatorne tok kjapp affære, i motsetning til i andre, mer alvorlige feilpostinger.

 

Folk oppsøkte meg til og med i andre tråder, for å klage på det jeg gjorde.... :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...