Gå til innhold

Glint og LarsPs hunkthread


Acrid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cutler er strengt tatt bare muskler. Da synes jeg King Leonidas er et mye bedre eksempel på mannfolk, han drepte tross alt flere tusen ved slaget av Thermopylae.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
300poster1.jpg

 

Ekte barskhet finner man i kløkt, visdom og viljestyrke, og ikke minst mot. Her dominerer King Leo.

9320580[/snapback]

Åltså, det bildet er photoshoppa i tillegg til at magene er sminka med hensyn på å få frem magerutene. Altså, fyren har bra fysikk, men bildet ljuger en god del.

9323557[/snapback]

Mens Jay Cutler er "photoshoppet" i virkeligheten ved hjelp av steroider og HGH og all salgs lugubre tilsetninger. Poenget var uansett ikke kroppen hans, les innlegget på nytt. Det er alt annet enn kroppen som gjør ham mann, det er derfor Lance Armstrong er mer mann enn samtlige bodybuildere til sammen.

Lenke til kommentar
Mens Jay Cutler er "photoshoppet" i virkeligheten ved hjelp av steroider og HGH og all salgs lugubre tilsetninger. Poenget var uansett ikke kroppen hans, les innlegget på nytt. Det er alt annet enn kroppen som gjør ham mann, det er derfor Lance Armstrong er mer mann enn samtlige bodybuildere til sammen.

Den påstanden er toppen av idioti. Du kunne like gjerne sagt at man er mann hvis man på svindlersk vis bruker EPO, men ikke mann hvis man tar hgh og roids, i en idrett der alle på toppen gjør det samme. Det står mye mer respekt av å vinne Mr. Olympia med dop i blodet enn Tour de France. I kroppsbygging driver alle på toppnivå med doping og det blir derfor ikke en urettferdig fordel. Mens i sykling er det strenge kontroller og det er veldig langt fra alle som bruker dop der. Å bruke roids for å vinne Olympia er per dags dato ikke i realiteten juks. Men å vinne tour de france med ulovlige midler er juks av groveste sort.

Lenke til kommentar
Nå har Lance aldri brukt dop, fordi han klarte å slå de som brukte dop uten. Han er ikke typen til å si "alle andre gjør det, derfor er det lov". Derfor er han mann.

9326756[/snapback]

Hadde du satt deg inn i saken hadde du visst at han er bustet for EPO, men formaliteter gjør at de ikke kunne bruke prøven det dreide seg om mot han.

Lenke til kommentar
Han er altså aldri blitt tatt, men ved ett tilfelle kom en anklagelse som det ikke ble noe av. Ingen i verden har blitt testet like mye som Lance, hvis han faktisk brukte noe så hadde han blitt tatt.

9326885[/snapback]

Prøver av hans blod viser bruk av EPO. http://www.velonews.com/news/fea/8740.0.html

De fleste som har litt peiling på sykkel er helt overbevist om at han gikk på EPO. Cutler er forøvrig heller aldri blitt tatt for doping :p

Lenke til kommentar
De fleste med peiling på bodybuilding tror at det er en idrett, flertallet kan ta så feil, så feil. =D

9326916[/snapback]

Du vet utmerket godt at det er en sport, men du velger å ikke kalle den for det bare fordi du ikke liker sporten.

9327098[/snapback]

Jeg liker ikke sporten fotball heller. Det er faktisk veldig få sporter jeg synes er interessante.

 

Bodybuilding derimot er en skjønnhetskonkurranse. Mr Universe - Miss Universe.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig i SteffyPants her. Bodybuilding er mer enn "skjønnhetskonkurranse" enn en sport. En sport impliserer at to eller flere mennesker konkurrerer i noe som krever kroppslige ferdigheter. Bodybuilding-konkurranser går vel strengt tatt på hvordan musklene ser ut, ikke presterer. Men hvis du absolutt vil kalle det for en sport må du gjerne få lov til det.

 

Isåfall kaller jeg Idol en sport. ;P Og når det er sagt har vel aldri Lance Armstrong blitt tatt for dop som jeg kan huske hvertfall. Han kan gjerne ha blitt mistenkt for å dope seg, men det er noe annet. Lance er selve symbolet på en mann. Han gikk fra å ha kreft til å bli en av de beste syklerne verden har sett. Det er mer enn de dopa bodybuilderne kan si. Ikke for å være slem mot bodybuilderne, men bodybuilding er verken pent, kult, noe poeng i eller noe annet. Det er bortkastet, og man ødelegger kroppen på det. *Riste på hodet*

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Han er altså aldri blitt tatt, men ved ett tilfelle kom en anklagelse som det ikke ble noe av. Ingen i verden har blitt testet like mye som Lance, hvis han faktisk brukte noe så hadde han blitt tatt.

9326885[/snapback]

Prøver av hans blod viser bruk av EPO. http://www.velonews.com/news/fea/8740.0.html

De fleste som har litt peiling på sykkel er helt overbevist om at han gikk på EPO. Cutler er forøvrig heller aldri blitt tatt for doping :p

9326912[/snapback]

Akkurat den saken der skyldtes visstnok kreftmedisin han hadde fått, men at Armstrong var dopet i samtlige av Tour-seirene er det vel ca. ingen tvil om siden en rekke av syklistene han syklet fra uten store problemer er tatt.

Lenke til kommentar
Jeg vet rett og slett ikke jeg.

9339045[/snapback]

Jeg vet ikke jeg heller. Men det hersker jo liten tvil om at Armstrong faktisk var dopet. Han er nå uansett 10 ganger mer mann enn enhver bodybuilder. Jeg kan ikke engang forestille meg den smerten han må ha gått gjennom i Frankrike.

Det gjelder forsåvidt alle sykkelister, forskjellen er bare at Armstrong var 1-30 minutter raskere enn de andre over et par ukers sykling. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...