Gå til innhold

Den ikke så store pappatråden

Anbefalte innlegg

Siden idiotene i OT baren ikke klarer å se på en ny tråd uten å spamme den ihjel lager jeg en ny. Det er maningen at de her på forumet som har blitt far kan diskutere erfaringer å slikt her. Det er ikke en tråd hvor du skal skryte av din far. Jeg syns det er tragisk at fedre ikke har en egen tråd på et slikt forum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du vise til hvor Lightningwolf sier han er faren til noen?

5932641[/snapback]

Nei det kan jeg ikke og var fullstendig klar over det før jeg svarte, men gikk utifra det siden han lager en tråd om det...

Hvis jeg hadde startet en trød som het "tråden for x800xt pe" så tror jeg de fleste ville gått utifra at jeg hadde et x800xt pe kort...

Lenke til kommentar
Er det noen som har noe imot at jeg syns synd på de fedrene som ikke kan snakke sammen på forumet selv om jeg ikke er far?

5934680[/snapback]

Litt rart å opprette en ny tråd når Dotten sa han vel noe sånt som at han skulle rydde opp i den gamle også kanskje åpne den... Dette er vist 3. gang det blir tatt opp om jeg ikke tar feil..
Lenke til kommentar
Er det noen som har noe imot at jeg syns synd på de fedrene som ikke kan snakke sammen på forumet selv om jeg ikke er far?

5934680[/snapback]

Det er nok ikke synn på de nei iom at de mest sannsynlig like enkelt klarer å starte en tråd selve om de vil det...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...