aremme Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Hallo tenkte å lage en tråd her med 240en som eg var og henta for 2 år siden. Specs: -81 mod -B23AT Motor -Gått 290.000km -Hella 3000 i grillen -Netting i grill -Orginal volvo bakvinge -Sports ratt -Hengerfeste -Alpine cd spiller + 2stk V12 Forsterkar -2x 10" up power i banpasskasse -14" alu vinter og 15" alu sommer -86 mod speil -Rullegardin i bakrute -Heime laga midt armlene i alminium -Linse lykter Ting eg har gjort etter eg henta bilen: -Skifta berekuler -Bytta fjærer til Lesjøfors 40/40 trur eg -Bytta 4 støt dempera til Sachs gass dempera -Bremseskiver og calipter frame til Girling ventilerte godkjent for 200+hk -Bygd om til turbo Framtidige planer: -17" sommer felga -Servo (ligger i kjellaren og venter) -Styling 850 t-rød -Lakere om bilen -Bytte til innsprøytning -Skifte foringer (Superflex) -Ny cd/mp3 spiller -Sette i m46 kasse (ligger i garasje -Bygge om litt på basskasse og lage til litt i bagasjerom Skal legge ut meir når det blir forandringer med bilen Ka synst derre om kjera? vart litt for mye blits har lagt parklys i hovedlykter Endret 29. april 2006 av aremme Lenke til kommentar
paradude Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Nivådempere? Det er et must! Lenke til kommentar
aremme Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Nivådempere? Det er et must! 5932871[/snapback] er vel noe slikt som har stått der en gang i tiden det... ligger slik påfyllings ventil bak i bagasjen og slanger og slikt Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 med den fargen, så skriker bokstavelig talt bilen etter ett oppsett med hvite compomotive felger... legg ut fler bilder a... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det ser litt rart ut med kun frontfanger og ikke noe styling ellers Enten ingen styling, eller full styling. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) fangern er vel orginal nok. men den spoilern titta jeg på også. er det en tilleggsleppe under en orginalspoiler eller no tru? Endret 17. april 2006 av kentsor Lenke til kommentar
aremme Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 fangern er vel orginal nok. men den spoilern titta jeg på også. er det en tilleggsleppe under en orginalspoiler eller no tru? 5934524[/snapback] han som hadde bilen før meg som har snudd den orginale som står der.. har ikkje gjort noe med det siden eg skal ha på den 850 t-rød styling.... er i grunn enig med det med felgane har volvo orginal slik med masse eiker på som er lakka kvite, ser litt meir vetig ut det ja men skal som sagt ha 17" på sommerdekk og ikkje 15" som er nå. tenkte å ta noen bilder når eg får henta dei nye baklyktene som kommer snart Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 fangern er vel orginal nok. men den spoilern titta jeg på også. er det en tilleggsleppe under en orginalspoiler eller no tru? 5934524[/snapback] han som hadde bilen før meg som har snudd den orginale som står der.. har ikkje gjort noe med det siden eg skal ha på den 850 t-rød styling.... er i grunn enig med det med felgane har volvo orginal slik med masse eiker på som er lakka kvite, ser litt meir vetig ut det ja men skal som sagt ha 17" på sommerdekk og ikkje 15" som er nå. tenkte å ta noen bilder når eg får henta dei nye baklyktene som kommer snart 5935102[/snapback] blir nok kul med hvite felger. Huff sikker på at du skal plastre den opp a? Lenke til kommentar
aremme Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 fangern er vel orginal nok. men den spoilern titta jeg på også. er det en tilleggsleppe under en orginalspoiler eller no tru? 5934524[/snapback] han som hadde bilen før meg som har snudd den orginale som står der.. har ikkje gjort noe med det siden eg skal ha på den 850 t-rød styling.... er i grunn enig med det med felgane har volvo orginal slik med masse eiker på som er lakka kvite, ser litt meir vetig ut det ja men skal som sagt ha 17" på sommerdekk og ikkje 15" som er nå. tenkte å ta noen bilder når eg får henta dei nye baklyktene som kommer snart 5935102[/snapback] blir nok kul med hvite felger. Huff sikker på at du skal plastre den opp a? 5938741[/snapback] ja trur no det blir noe låde på den fronten. men får se hva tiden og lommeboka seier Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Haha, ja, så den frontleppa, måtte le veldig.. Opp-ned og feil vei ja.. hehe.. Men supert å se enda flere 240er her! Likte fargen, bengalakk? Synes jeg ser noe rødt under det blå.. Lenke til kommentar
aremme Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Haha, ja, så den frontleppa, måtte le veldig.. Opp-ned og feil vei ja.. hehe.. Men supert å se enda flere 240er her! Likte fargen, bengalakk? Synes jeg ser noe rødt under det blå.. 5946826[/snapback] hehe ja er nok desvere benga lakk Var forge eiger som har lakka, renninger alle veier og ikkje har dei pussa ned, såg eg på panseret begynte å flasse av lakk, så blir vel til å lakkere i sommerferien tenkte eg. Endret 26. april 2006 av aremme Lenke til kommentar
aremme Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 skal til og montere nye baklykter kommer med bilde etter hvert. skal legge ut noen med den lakken og der det har flassa på panseret Lenke til kommentar
aremme Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) da har eg skifta baklyktene. legger ut bilder av grillen, sideblink, hvite instrument skiver og bilder som vise at dei ikkje har pussa ned bilen før lakering hehe instrument skivene er hjemmelaget Endret 21. april 2006 av aremme Lenke til kommentar
aremme Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 lurte også på og tinne/sveise igjen listehåla noen som har noen formening om det? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hjemme laga grill ser jeg! Pene lykter Lenke til kommentar
aremme Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Takk kezoom ja den og er laget i garasja Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Pent.. ser ut som om du fikk bra passform på lyktene, ikke alle som gjør det.. Synd med bengalakken, og all flassinga, ser ikke så bra ut :/ Håper du fikser det og holder bilen i live. Lenke til kommentar
aremme Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Takk for det Zyrex joda tenkte å lakke bilen til sommer ta den overflate rusten, men har ikkje bestemt meg for farge enda står mellom 3 farger, Svart,Rød og Rs Blå veit ikkje ka den hadde passa best med men skal no legge ut bilder når det begynder å skje noe Lenke til kommentar
aremme Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Måtte bare legge ut ditta bilde. Trur eg fant det på sidene til Dhalback Racing Tøfaste MOPEDEN eg har sett hittil t_ff_moped.bmp Endret 21. april 2006 av aremme Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 uff, snu den frontleppa di a.. og få på sprut på motoren din...!! Hm, lakke en bil etter den har blitt lakka med benga er IKKE lett.. I følge en billakkerer-kompis av meg.. Dritt å pusse ned, visst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå