Jaketten Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hardiskkene spinner seg også opp men kommer ikke til post, ingen pip fra bios. Etter å ha trykt på startknappen går det 3-5 sekund til den skrur seg av igjen. Har prøvd clear cmos og byttet ram og grafikkort. Har også prøvd å kople fra alt av hardisker cd-rommer usb osv. Beklager hvis lignende har vært postet før. brukte faktisk søkfunksjonen . Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg hadde samme prb. Måtte skifte strömforsyning og harddisk. Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Takker for svar, prøvde med gamle strømforsyningen gikk desverre ikke. Har en på 560w så det burde være nok. Plugget som jeg nevnte av alt "påhengt" utstyr inkludert harddisker så jeg tviler litt på de. Lenke til kommentar
Enzo1590 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg hadde dette prob for noen dager siden, viste seg at det var psu som måtte byttes.... Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Takker igjen for svar, prøvde å bytte strømforsyningen problemet var nok det samme Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Viste seg at hovedkortet var defekt, tok en sjanse og kjøpte meg et nytt var heldigvis riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå