Gå til innhold

hei igjen det gjeller pc igjen

Anbefalte innlegg

Hei no ahr eg vært inne på netshop og sotte sammen en og så må eg vite ka fol syns og det.

info

Kabinett

strømforsyning

en av de 2

strømforsyning to

Hovedkort

harddisk

Cpu AMD

dvd brenner

Skjermkort

jeg skal også kjøpe etter vært Blåt neo lys

men trenger hjelp med minne var litt usikker på det. kan noen hjelpe meg med det og netshop vis du finner det der få da får eg de samme dag.

men får eg ledninger til harddisk og cd-rom og alt det med når eg kjøper det ?? eller må eg kjøpe med ?

dette var ikke så dyrt for en så bra pc og den skal ta de mest spillene.

Endret av Joakim610
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok skifter strømforsyningen ut men ikke hardisken for den fikk go omtale

Men har noen minne forslag som eg kan bruke på det hovedkorte ?? tenkte 1024 først og utvidder eg det til 2 gb seinere

Har også tenk at de nskal greie og ta windows vista når det kommer ut

Endret av Joakim610
Lenke til kommentar

Når det gjelder minne ville jeg gått for 2 gigabyte med det samme, hvis du ikke har tenkt å blodklokke vil 'value ram' være greit nok (kingston eller ocz f.eks). Må vel ut med ca 1500 kroner for det.

Når det gjelder cpu'en er det vel nesten en etablert sannhet her på forumet (håper jeg ikke tar for store ord i munnen her) at AMD64 4000+ er overpriset i forhold til ytelsen og at man heller bør gå for en 3700+ (og klokke bittelitt) eller for en dualcore prosessor.

Lenke til kommentar
Når det gjelder minne ville jeg gått for 2 gigabyte med det samme, hvis du ikke har tenkt å blodklokke vil 'value ram' være greit nok (kingston eller ocz f.eks). Må vel ut med ca 1500 kroner for det.

Når det gjelder cpu'en er det vel nesten en etablert sannhet her på forumet (håper jeg ikke tar for store ord i munnen her) at AMD64 4000+ er overpriset i forhold til ytelsen og at man heller bør gå for en 3700+ (og klokke bittelitt) eller for en dualcore prosessor.

5932399[/snapback]

jeg betalte 1000kr for en 2ghz 3200 og har nå 2.4ghz 3800,

det er 1mb versjonen på 4000, men alikevel. med asus hovedkort så går det lettere enn du noen gang kommer til å ane. spør etter oppskrift, så får du.

1000 kr for 200mhz

1000 kr for 2400mhz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...