Nevnarion Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Liker denne tråden, er veldig glad i spesielle limited edition-dvd'er Har selv nylig bestilt denne utgaven av Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull, for 279 kr på cdon.com http://cdon.no/film/indiana_jones_and_the_...gift_set-969051 og så plukka jeg med meg 10th anniversary-utgaven av The Big Lebowski på special import på Platekompaniet her om dagen Endret 4. november 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Den Indiana Jones utgaven har jeg! Bestilte den på platekompaniet og fikk den sist lørdag. Herlig utgave. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Den Indiana Jones utgaven har jeg! Bestilte den på platekompaniet og fikk den sist lørdag. Herlig utgave. Godt å høre, venter denne i postkassen når som helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 uuuu.. Lyst å kjøpe.. Ønske meg til jul av dama kanskje? Tim Burton's A Nightmare Before Christmas Spesialboksen er formet som bysten av Jack Skellington. Bysten er ca. 34 cm høy og ca. 32 cm bred. Figuren er pakket i en kisteformet boks som er ca. 40 cm bred og 24 cm dyp. * What´s This? Jack´s Haunted Mansion Holiday Tour * Frankenweenie (Uncut Version) With New Introduction By Tim Burton * Vincent - Short Film * Tim Burton´s Original Poem Narrated By Christopher Lee * All-New Audio Commentary By Tim Burton, Director Henry Selick And Music Designer Danny Elfman * Behind-The-Scenes Making Of "Tim Burton´s The Nightmare Before Christmas" * The Worlds Of "Tim Burton´s The Nightmare Before Christmas" - Halloween Town - Christmas Town - The Real World * Deleted Scenes * Storyboard-To-Film Comparison * Original Theatrical Trailers And Posters Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå