Gå til innhold

Limited Edition DVD'er!

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg hadde egentlig tenkt å bestille meg denne filmen i "Regular Joe" utgave under forrige play.com visitt,men som med mye annet blei den glemt. Ikkje har eg sett fimen før heller, så denne utgaven her var ihvfall det minste eg kunne koste på meg. Ikkje at den kostet så mye heller :wee:

Lenke til kommentar
Ny godbit på trappene. Predator Deluxe Head - Limited Edition Box Set, som inneholder alle Predator filmene, inkludert Alien VS Predator.

83£ kommer den på etter man har trukket fra vat.

:hmm: ser tøft ut det hodet der, kunne jo kanskje passe fint ved siden av Sonny hode fra I, Robot :D

Edit: La til en qoute, glemte at det var et par poster i mellom.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Samme her Jenssen. Forhåndsbestilte mitt eksemplar av Predator hodet nå, bare for å være sikret et eksemplar. Det er typisk at prisene stiger på slike utgivelser etterhvert som folk bestiller. 1 år er lenge å vente, men jeg kan alltids avbestille om jeg ombestemmer meg. Er bare å logge in og trykke cancel. Pengene blir heller ikke trukket før den shippes.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Ny godbit på trappene. Predator Deluxe Head - Limited Edition Box Set, som inneholder alle Predator filmene, inkludert Alien VS Predator.

83£ kommer den på etter man har trukket fra vat.

:hmm: ser tøft ut det hodet der, kunne jo kanskje passe fint ved siden av Sonny hode fra I, Robot :D

Edit: La til en qoute, glemte at det var et par poster i mellom.

6662155[/snapback]

Jeg avventer bestilling av Predator-hodet, fordi:

A. Syns ikke P2 er mye å skryte av, og AVP enda mindre (en versjon er mer enn nok).

B. Det er mye som tyder på at designet på hodet ikke er endelig fastsatt, det verserer flere promo-pics med noe forskjellig design (som jeg er litt for redusert til å gidde å finne akkurat nå). Vil se endelig modell før jeg vurderer å se bort fra punkt A.

C. Kommer ganske sikkert (i likhet med Alien og Sonny) ut i Japan før Europa, så noen av de nadre samlergeekene kan rapportere hvor gjennomført det er.

Når det gjelder pris har både Alien og Sonny havnet på salg etter noen (5-6?) måneder, og har vært nede i 50% både for japansk og engelsk utgave, så jeg tror ikke det er noen hast.

Lenke til kommentar
Fryktlig enig i punkt A for å si det sånn, men jeg får se. Det er en annen box jeg har mer lyst på for tiden, det er ingen limited edition men likevel.

Art of Buster Keaton box set

6665493[/snapback]

Disse ble først gitt ut enkeltvis (minus en, Keaton Plus, som kun er i boksen), og jeg har disse.

Ellers ville jeg nok heller gått for de franske MK2-restaurerte utgavene der de finnes (eksempel på MK2 vs andre utgivelser), noen av disse er også gitt ut i England (f.eks.).

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Satan så fin Limited Edition-versjonen av Pan's Labyrinth er!

Jeg skjønte den var fin da jeg så den på siden, men for første gang i hele mitt liv, så ser faktisk spesialversjonen BEDRE ut i virkeligheten enn på nettsiden!

I tillegg til filmen får man med en bonus-disc, en sketch-book, og en gullbelagt nøkkel.

Noen bilder (mobilbilder tatt med en ustå hånd):

post-46601-1173354774_thumb.jpg post-46601-1173354769_thumb.jpg

post-46601-1173354780_thumb.jpg post-46601-1173354786_thumb.jpg

Som dere ser, ligner coveret veldig mye på ei bok, da den skal forestille Ofelia's ordbok. Brilliant arbeid fra designerne. Absolutt verd prisen. Man får kun bestilt denne fra Asia, og det finnes totalt bare 5000 av den, så LØP OG... øh... BESTILL!

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Man får kun bestilt denne fra Korea, og det finnes totalt bare 5000 av den, så LØP OG... øh... BESTILL!

8106091[/snapback]

Må arrestere deg litt, den er også å få kjøpt på Yesasia som holder til i Hong Kong :p

Men det er en lekker utgave :yes:

Lenke til kommentar

"%!¤%&!¤&!!! Mottok pakka fra Amazon.com etter 4-5 uker... "ENDELIG", tenkte jeg. Skuffelsen ble stor da jeg åpna den og det var riktignok 15th anniversary av Reservoir Dogs, men kun i et normalt dvd-cover. Jeg får riktignok retur og slikt, men bare frakta tilbake er jo såpass høy at det er like greit å bare beholde den... jeg som gledet meg til å ha den "bensinkanna" i hylla mi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...