Gå til innhold

Limited Edition DVD'er!

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Fant en liten lekker sak fra Yesasia. Finnes i to versjoner en fra Hong Kong og en fra Korea, HK versjonen er det laget 6000 kopier av og Korea versjonen 3000.

Kung Fu Hustle (Leather DVD Cover Deluxe Gift Box Limited Edition)

mmm(52).jpg

l_p1003953364.jpg

Er på vei i posten, noe som er bra. De to siste gangene jeg har prøvd å bestille noe som har stått som limited hos yesasia og at de har hatt det in stock, så har de ikke hatt det på lager allikevel:mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant en liten lekker sak fra Yesasia. Finnes i to versjoner en fra Hong Kong og en fra Korea, HK versjonen er det laget 6000 kopier av og Korea versjonen 3000.

Er på vei i posten, noe som er bra. De to siste gangene jeg har prøvd å bestille noe som har stått som limited hos yesasia og at de har hatt det in stock, så har de ikke hatt det på lager allikevel:mad:

6378402[/snapback]

Har den opprinnelige Hong Kong-utgaven.

Var opprinnelig annonsert med en del mer dill (armbåndsur og noe annet?), men det forsvant fra utgivelsen uten at det ble informert om det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kostet ca 700,- på platekompaniet, de skal ha den i nettbutikken.

EDIT: Link :)

EDIT2: Skrev dette når jeg kom hjem fra butikken med boksen:

I dag kjøpte jeg The Fly - Ultimate Collector's Edition, en samleboks med fem filmer (har bare sett de to nyeste, begge fantastiske), som kommer i noe som ser ut som en råtøff innpakning. Her vil jeg advare eventuelle versjonshorer. Innpakningen er bare noe billig plastskrammel som står i fare for å gå i stykker bare man ser hardt nok på den. Kunne vært hyllas stolthet, nå er jeg redd for å ta i den. Er du fan av filmene er den et fint tilskudd til samlingen, men IKKE kjøp den pga boksen!

6342006[/snapback]

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
[...]

Takk for svar, JacEr. 700,- var en smule stivt, selv om boksen i hvertfall ser flott ut. Jeg kjøpte dessuten The Fly: SE for ikke så lenge siden. Det går vel alltids an å kjøpe resten av filmene løst hvis interessen skulle blusse opp igjen.

Lenke til kommentar

Filmene er absolutt seerverdige, og 700,- for fem filmer er overkommelig, riktignok hvis man ønsker alle sammen. Skrev en liten anmeldelse av den aller første, her, har foreløbig (sp?) bare fått sett denne og de to siste. Boksen er absolutt stilig, mulig du finner den langt billigere i en utenlandsk nettbutikk enn hva jeg gjorde på PK ;)

Lenke til kommentar

Tviler på at man finner den til under 200,- NOK. Jeg er egentlig ikke helt i humør for The Fly i øyeblikket. Tar jeg ikke helt feil heller, så viser jaggu ekstramateriellet til The Fly (1986) slutten på The Fly fra '58. Etter å ha lest anmeldelsen din, sett remaken og et par dokumentarer, tror jeg dessuten at jeg kan legge to og to sammen og la vær å se The Fly (1958). :-)

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du The Fly: Ultimate Collector's Edition? :love:

6477289[/snapback]

De selger den overalt. Inneholder 7 discer, med alle Fly-filmene. Du må dog belage deg på å betale rundt 700kr for denne lekkerbisken.

EDIT: Zomg, jeg må lære meg å lese alle postene før jeg svarer på et spørsmål som kom tidligere i tråden. :wallbash:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Upcoming 15th Anniversary Limited Edition av Reservoir Dogs:

Reservoir Dogs: 15th Anniversary Edition

Lionsgate Home Entertainment has sent us full details for their upcoming Reservoir Dogs: 15th Anniversary Edition. Due on October 24th, the two-disc set will include a newly remastered anamorphic widescreen transfer (thank goodness, 'cause the last one sucked), Dolby Digital 5.1 EX and DTS-ES 6.1 tracks.

Bonus materials will include select scene audio commentary, deleted scenes, a "Pulp Factoids Viewer" featuring insider info about the film and sources of inspiration, a "Playing It Fast and Loose" documentary studying the impact and ripple effect of the film, "Profiling the Reservoir Dogs" (a perspective of the criminal minds of the film's characters) and "Tipping Guide" (proper tipping etiquette Reservoir Dogs style) featurettes, K Billy's Sounds of the 70s and vintage interviews with Quentin Tarantino and others. The packaging comes in a limited edition matchbook case with a photo gallery, along with an outer metal case in the shape of a gasoline can. Retail is $19.98.

post-24892-1154264725_thumb.jpg

Fra DavisDVD.

Tror kanskje den blir min. :hmm:

Lenke til kommentar
Upcoming 15th Anniversary Limited Edition av Reservoir Dogs:

Reservoir Dogs: 15th Anniversary Edition

Lionsgate Home Entertainment has sent us full details for their upcoming Reservoir Dogs: 15th Anniversary Edition. Due on October 24th, the two-disc set will include a newly remastered anamorphic widescreen transfer (thank goodness, 'cause the last one sucked), Dolby Digital 5.1 EX and DTS-ES 6.1 tracks.

Bonus materials will include select scene audio commentary, deleted scenes, a "Pulp Factoids Viewer" featuring insider info about the film and sources of inspiration, a "Playing It Fast and Loose" documentary studying the impact and ripple effect of the film, "Profiling the Reservoir Dogs" (a perspective of the criminal minds of the film's characters) and "Tipping Guide" (proper tipping etiquette Reservoir Dogs style) featurettes, K Billy's Sounds of the 70s and vintage interviews with Quentin Tarantino and others. The packaging comes in a limited edition matchbook case with a photo gallery, along with an outer metal case in the shape of a gasoline can. Retail is $19.98.

post-24892-1154264725_thumb.jpg

Fra DavisDVD.

Tror kanskje den blir min.  :hmm:

6583627[/snapback]

Når og hvor får man kjøpt den? :dribble:

Lenke til kommentar
Når og hvor får man kjøpt den?  :dribble:

6583673[/snapback]

Når: Står release date i posten min, 24. oktober.

Hvor: Stort sett hvilken som helst etailer/butikk som selger R1US-utgivelser (om det kommer noen tilsvarende ny utgivelse i R2-land vet jeg ikke).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...