InsertNumLock Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det det er vel bare Jackson's Diary under The Making of King Kong som altså ikke inneholder selve filmen. 5948377[/snapback] Ser det nå. Men den var vertfall limited Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Denne er grei. Følger med 5 sort/hvitt bilder fra filmen. Kosta meg 99 kroner. 5945357[/snapback] Digger disse Ultimate utgivelsene fra sf. Selv har jeg denne, i tillegg til Platoon og Terminator. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Digger disse Ultimate utgivelsene fra sf. Selv har jeg denne, i tillegg til Platoon og Terminator. 5955119[/snapback] Da bør du også skaffe deg Raging Bull. Den glir rett inn. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Njål: Alle de boksene på bildene der, du har ikke alle de nei? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Njål: Alle de boksene på bildene der, du har ikke alle de nei? 5961503[/snapback] Alle bildene i min første post er fra egen samling, ja. De jeg har bilder av på hjemmesidene mine (fler bilder i dill&dall-linken i signaturen), + det jeg gadd å finne fram og ta nye bilder av. Mer der det kommer fra. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 *BUMP* Denne bør brukes mer. Tar copy+paste fra en annen tråd: En annen utgivelse som kommer, er samlekofferten med alle James Bond-filmene som hittil er utgitt. Den koster ikke mindre enn £209.99 hos amazon.co.uk. Det er faktisk nesten sånn at jeg vurderer den etter sommeren da jeg har fått lønn for sommerjobben Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Det er noe som må skaffes ja.. Må i alle fall få tak i alle James Bond filmene Det er dessverre dyrt Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Noen som har no' erfaring med denne utgivelsen? Synes den ser ganske så stilren ut Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 La Haine - Ultimate Edition (Limited Edition Steel Tin packaging) http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...0629532-6308623 Verdens beste film gis nå ut i sin tredje dvd-utgave. Forhåndsbestill nå! DVD Features: • Special Feature Information: ° Mathieu Kassovitz Audio Commentary ° Scenes In Colour ° Behind The Scenes Footage ° 10 Years Of La Haine Documentary ° La Haine Original Soundtrack On CD ° The 2005 Paris Riots ° After The Riot An Essay On La Haine By Keith Reader ° Trailers • Aspect Ratio: 16:9 Anamorphic • Available Audio Tracks: Dolby Digital 5.1 • Main Language: French • Sub Titles: English Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Fikk denne idéen etter å ha surret på en tilsvarende tråd hos dvdarkivet.no.Altså en tråd om Limited Edition DVD'er som er utgitt. Har en liten "forkjærlighet" til dem Vi kan forøvrig også diskutere litt om Box-utgivelser hvis det også er ønskelig. (Hvis det finnes en slik tråd allerede, så steng denne. Men jeg orker ikke å bla igjennom 81 sider!) Kan starte med å legge ut denne Numbered Limited Edition utgivelsen av King Kong. Limitert og nummerert utgave i form av en boks kledd i velour. 10.000 eksemplarer, eksklusivt for Norden. I boksen ligger den vanlige 2-disk utgaven av filmen. 229 kr på CDON Foreløpig utgivelsesdato 19-04-2006 Dette er en utgave jeg bare må ha. Får ikke lønning før 1. mai, men allikevel vurderer jeg å bestille denne nå, låne penger av noen andre, bare for å sikre meg denne utgaven. En veldig fin utgave, og i tillegg en bra film (har riktig nok ikke sett filmen enda, men etter all ros den har fått, både av media og kjente, tror jeg filmen er verdt det) 5932023[/snapback] Hvis du venter til november så kommer det visst nok en 4 disc versjon av filmen Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Njål: hvor mye penger bruker du på filmsamlingen din egentlig? Må være utrolig mye. Jeg så et par lekerbiskner som jeg ikke hadde hat noen skade og eie de Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Fikk denne idéen etter å ha surret på en tilsvarende tråd hos dvdarkivet.no.Altså en tråd om Limited Edition DVD'er som er utgitt. Har en liten "forkjærlighet" til dem Vi kan forøvrig også diskutere litt om Box-utgivelser hvis det også er ønskelig. (Hvis det finnes en slik tråd allerede, så steng denne. Men jeg orker ikke å bla igjennom 81 sider!) Kan starte med å legge ut denne Numbered Limited Edition utgivelsen av King Kong. Limitert og nummerert utgave i form av en boks kledd i velour. 10.000 eksemplarer, eksklusivt for Norden. I boksen ligger den vanlige 2-disk utgaven av filmen. 229 kr på CDON Foreløpig utgivelsesdato 19-04-2006 Dette er en utgave jeg bare må ha. Får ikke lønning før 1. mai, men allikevel vurderer jeg å bestille denne nå, låne penger av noen andre, bare for å sikre meg denne utgaven. En veldig fin utgave, og i tillegg en bra film (har riktig nok ikke sett filmen enda, men etter all ros den har fått, både av media og kjente, tror jeg filmen er verdt det) 5932023[/snapback] Hvis du venter til november så kommer det visst nok en 4 disc versjon av filmen 6202815[/snapback] Hvor står det at den kommer i 4-disc i november? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Fikk denne idéen etter å ha surret på en tilsvarende tråd hos dvdarkivet.no.Altså en tråd om Limited Edition DVD'er som er utgitt. Har en liten "forkjærlighet" til dem Vi kan forøvrig også diskutere litt om Box-utgivelser hvis det også er ønskelig. (Hvis det finnes en slik tråd allerede, så steng denne. Men jeg orker ikke å bla igjennom 81 sider!) Kan starte med å legge ut denne Numbered Limited Edition utgivelsen av King Kong. Limitert og nummerert utgave i form av en boks kledd i velour. 10.000 eksemplarer, eksklusivt for Norden. I boksen ligger den vanlige 2-disk utgaven av filmen. 229 kr på CDON Foreløpig utgivelsesdato 19-04-2006 Dette er en utgave jeg bare må ha. Får ikke lønning før 1. mai, men allikevel vurderer jeg å bestille denne nå, låne penger av noen andre, bare for å sikre meg denne utgaven. En veldig fin utgave, og i tillegg en bra film (har riktig nok ikke sett filmen enda, men etter all ros den har fått, både av media og kjente, tror jeg filmen er verdt det) 5932023[/snapback] Hvis du venter til november så kommer det visst nok en 4 disc versjon av filmen 6202815[/snapback] Hvor står det at den kommer i 4-disc i november? 6203429[/snapback] I bladet DVDNYTT (NR. 3 # VÅREN 2006 - side 8 - avsnitt 9 - linje 10) Holder dette? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Satt å lekte meg litt på noen nettsider for et par dager siden og det endte jo ikke bra Bilder er gjemt i spoiler tagen... Denne muligheten kunne jeg ikke hoppe over... Infernal Affairs Trilogy Boxset Limited Edition Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): * 6 Disc + Photo Book (50 pages) / 2,000 copies Limited Edition * Remastered Sound & Picture A Better Tomorrow I, II, III Collection Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): HK Luxury Case-Limited Edition Begge to fra DVDfromKorea The Myth Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): The 3 discs in the Extreme Collector's Edition comes in a deluxe package! Among other extras, this edition contains interviews with cast and crew, behind the scene features, deleted scenes, music videos, and trailers. Commentary on the film is also available. The film comes in 1536 kbps DTS for fans to enjoy the wonderful sound effects to the fullest! It also features a 5-inch tall figure resembling the Qin Dynasty soldier! We would pick 1 out of 4 different designs for you, and you have to dig out the figure with the tools provided - be an archeologist yourself! Limited to 5000 copies worldwide, every copy comes with a Certificate! Le Grand Bleu Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Le Grand Bleu +The Big blue + OST : Ultimate Limited Edition Denne er ikke bankers, men den ligger inne som en bestilling og håper at den kommer... De to siste fra Yes Asia Lenke til kommentar
pertm Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har sett denne og lurer på om jeg skal kjøpe denne, selv om jeg tviler på at jeg gjør det derifra. http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...1477756-4804466 Jeg har også sett en utgave av Troy som er i tre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Kjedelig at Troy får fin versjon, og ikke en film som fortjener det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Tull. Troy er knempeknas! Noen som har bilder/speccs? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Regner med det er denne det snakkes om: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Troy er så vidt jeg vet gitt ut i treboks-utgaver to steder, først i Sør-Korea (den første, den i minst opplag, den av best kvalitet på selve boksen, og så vidt jeg kan se den som er avbildet) og deretter på Filipinene. Den koreanske mener jeg å huske var fullbestillt allerede før utgivelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå