Gå til innhold

Limited Edition DVD'er!


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Njål: Alle de boksene på bildene der, du har ikke alle de nei? :huh:

5961503[/snapback]

Alle bildene i min første post er fra egen samling, ja. De jeg har bilder av på hjemmesidene mine (fler bilder i dill&dall-linken i signaturen), + det jeg gadd å finne fram og ta nye bilder av.

Mer der det kommer fra.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

B000ENUWFG.02.LZZZZZZZ.jpg

 

La Haine - Ultimate Edition (Limited Edition Steel Tin packaging)

 

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...0629532-6308623

 

Verdens beste film gis nå ut i sin tredje dvd-utgave. Forhåndsbestill nå!

DVD Features:

• Special Feature Information:

° Mathieu Kassovitz Audio Commentary

° Scenes In Colour

° Behind The Scenes Footage

° 10 Years Of La Haine Documentary

° La Haine Original Soundtrack On CD

° The 2005 Paris Riots

° After The Riot An Essay On La Haine By Keith Reader

° Trailers

• Aspect Ratio: 16:9 Anamorphic

• Available Audio Tracks: Dolby Digital 5.1

• Main Language: French

• Sub Titles: English

Lenke til kommentar
Fikk denne idéen etter å ha surret på en tilsvarende tråd hos dvdarkivet.no.

Altså en tråd om Limited Edition DVD'er som er utgitt. Har en liten "forkjærlighet" til dem :love:

Vi kan forøvrig også diskutere litt om Box-utgivelser hvis det også er ønskelig.

(Hvis det finnes en slik tråd allerede, så steng denne. Men jeg orker ikke å bla igjennom 81 sider!)

 

Kan starte med å legge ut denne Numbered Limited Edition utgivelsen av King Kong.

 

Untitled-1%20copy.jpg

 

Limitert og nummerert utgave i form av en boks kledd i velour. 10.000 eksemplarer, eksklusivt for Norden. I boksen ligger den vanlige 2-disk utgaven av filmen.

 

229 kr på CDON

 

Foreløpig utgivelsesdato 19-04-2006

 

Dette er en utgave jeg bare må ha. Får ikke lønning før 1. mai, men allikevel vurderer jeg å bestille denne nå, låne penger av noen andre, bare for å sikre meg denne utgaven. En veldig fin utgave, og i tillegg en bra film (har riktig nok ikke sett filmen enda, men etter all ros den har fått, både av media og kjente, tror jeg filmen er verdt det) :)

5932023[/snapback]

 

Hvis du venter til november så kommer det visst nok en 4 disc versjon av filmen ;)

Lenke til kommentar
Fikk denne idéen etter å ha surret på en tilsvarende tråd hos dvdarkivet.no.

Altså en tråd om Limited Edition DVD'er som er utgitt. Har en liten "forkjærlighet" til dem :love:

Vi kan forøvrig også diskutere litt om Box-utgivelser hvis det også er ønskelig.

(Hvis det finnes en slik tråd allerede, så steng denne. Men jeg orker ikke å bla igjennom 81 sider!)

 

Kan starte med å legge ut denne Numbered Limited Edition utgivelsen av King Kong.

 

Untitled-1%20copy.jpg

 

Limitert og nummerert utgave i form av en boks kledd i velour. 10.000 eksemplarer, eksklusivt for Norden. I boksen ligger den vanlige 2-disk utgaven av filmen.

 

229 kr på CDON

 

Foreløpig utgivelsesdato 19-04-2006

 

Dette er en utgave jeg bare må ha. Får ikke lønning før 1. mai, men allikevel vurderer jeg å bestille denne nå, låne penger av noen andre, bare for å sikre meg denne utgaven. En veldig fin utgave, og i tillegg en bra film (har riktig nok ikke sett filmen enda, men etter all ros den har fått, både av media og kjente, tror jeg filmen er verdt det) :)

5932023[/snapback]

 

Hvis du venter til november så kommer det visst nok en 4 disc versjon av filmen ;)

6202815[/snapback]

Hvor står det at den kommer i 4-disc i november?
Lenke til kommentar
Fikk denne idéen etter å ha surret på en tilsvarende tråd hos dvdarkivet.no.

Altså en tråd om Limited Edition DVD'er som er utgitt. Har en liten "forkjærlighet" til dem :love:

Vi kan forøvrig også diskutere litt om Box-utgivelser hvis det også er ønskelig.

(Hvis det finnes en slik tråd allerede, så steng denne. Men jeg orker ikke å bla igjennom 81 sider!)

 

Kan starte med å legge ut denne Numbered Limited Edition utgivelsen av King Kong.

 

 

Limitert og nummerert utgave i form av en boks kledd i velour. 10.000 eksemplarer, eksklusivt for Norden. I boksen ligger den vanlige 2-disk utgaven av filmen.

 

229 kr på CDON

 

Foreløpig utgivelsesdato 19-04-2006

 

Dette er en utgave jeg bare må ha. Får ikke lønning før 1. mai, men allikevel vurderer jeg å bestille denne nå, låne penger av noen andre, bare for å sikre meg denne utgaven. En veldig fin utgave, og i tillegg en bra film (har riktig nok ikke sett filmen enda, men etter all ros den har fått, både av media og kjente, tror jeg filmen er verdt det) :)

5932023[/snapback]

 

Hvis du venter til november så kommer det visst nok en 4 disc versjon av filmen ;)

6202815[/snapback]

Hvor står det at den kommer i 4-disc i november?

6203429[/snapback]

 

I bladet DVDNYTT (NR. 3 # VÅREN 2006 - side 8 - avsnitt 9 - linje 10)

Holder dette? :p

Lenke til kommentar

Satt å lekte meg litt på noen nettsider for et par dager siden og det endte jo ikke bra :(

Bilder er gjemt i spoiler tagen...

 

Denne muligheten kunne jeg ikke hoppe over...

Infernal Affairs Trilogy Boxset Limited Edition

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

* 6 Disc + Photo Book (50 pages) / 2,000 copies Limited Edition

* Remastered Sound & Picture

l(820).jpg

mmm(64).jpg

A Better Tomorrow I, II, III Collection

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

HK Luxury Case-Limited Edition

1.jpg14486.jpg

 

Begge to fra DVDfromKorea

 

The Myth

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

The 3 discs in the Extreme Collector's Edition comes in a deluxe package!

Among other extras, this edition contains interviews with cast and crew, behind the scene features, deleted scenes, music videos, and trailers. Commentary on the film is also available.

The film comes in 1536 kbps DTS for fans to enjoy the wonderful sound effects to the fullest!

It also features a 5-inch tall figure resembling the Qin Dynasty soldier! We would pick 1 out of 4 different designs for you, and you have to dig out the figure with the tools provided - be an archeologist yourself!

Limited to 5000 copies worldwide, every copy comes with a Certificate!

r_g0000001026_0_04.jpg

r_g0000001026_0_03.jpg

r_g0000001026_0_02.jpg

 

Le Grand Bleu

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Le Grand Bleu +The Big blue + OST : Ultimate Limited Edition

mmm(91).jpg

Denne er ikke bankers, men den ligger inne som en bestilling og håper at den kommer...

 

De to siste fra Yes Asia

Lenke til kommentar

Troy er så vidt jeg vet gitt ut i treboks-utgaver to steder, først i Sør-Korea (den første, den i minst opplag, den av best kvalitet på selve boksen, og så vidt jeg kan se den som er avbildet) og deretter på Filipinene.

Den koreanske mener jeg å huske var fullbestillt allerede før utgivelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...