snake77 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 driver på og reinstallerer en multicom laptopp for en kompis, han har mistet kvitteringen, og ingen drivere fulgte med... Er det noen som vet hvordan man finner ut hva som er av komponenter i en laptopp uten og måtte skru den opp. Alt jeg vet er at den er kjøpt på multicom for 1-2 år siden. På pcen står det ikke engang hva den heter... Men er merke av en AMD Sempron Cpu på laptoppen Håper noen kan hjelpe meg her Snake Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Installer everest.... eller si soft sandra studios for å finne ut vilke komponenter den består av.... Lenke til kommentar
snake77 Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 oki takker... har du url adresse som man kan hente det fra... snake Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 til det lille bruke ditt med å finne ut va som er inni laptopen holder det vel med en 30 dagers trial versjon.... vis ikke er det bare å laste ned crack senere..... Lenke til kommentar
snake77 Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 takker da skal jeg teste denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå