Gå til innhold

Spill til Film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zelda: Ocarina of time skal bli film. Filmen skal hete The Legend of Zelda: The Hero of Time. Det er noen zelda fans som har ordnet filmen.

 

Her er traileren til filmen:

 

http://www.legendofzeldaseries.com/main.ph...ileronline.html

6306619[/snapback]

 

lol

den kan ikke være seriøs..

6313306[/snapback]

 

 

 

Haha mest genaile Trailer da :p

veldig, veldig dårlig!

 

Blir i samme Budsjett klasse som Bad Taste :p

 

rundt 100 dollar!

 

 

Max payne, Splinter cell, Rainbow six og Hitman, trur jeg egentlig kan bli bra, det i hvertfall potensiale der, vist de klarer og skaffe gode Skuespillere og ha et stort budsjett så trur jeg (og håper)

at de blir bra.

 

Håper bare ikke de fucker opp Rainbow six som swat! trudde den skulle være litt mere virkelighets nær, men NEEEEEEIDA, la oss ødelegge, Hollywood style!

 

Jeg håper for guds skyld at Warcraft filmen blir animasjons film? noen som vet?

Trenger ikke en lotr type film til!

Lenke til kommentar
Filmatiseringen av lotr-spillene var ganske skuffende.

5951012[/snapback]

 

hva??

er du helt skutt i hue?

5951026[/snapback]

 

Ta i bruk sarkasmedetektoren.

 

Resident Evil klarte å halte seg igjennom. Advent Children hadde tynnere historie en knekkebrød. Doom. Ja doom sugde.

Lenke til kommentar
Zelda: Ocarina of time skal bli film. Filmen skal hete The Legend of Zelda: The Hero of Time. Det er noen zelda fans som har ordnet filmen.

 

Her er traileren til filmen:

 

http://www.legendofzeldaseries.com/main.ph...ileronline.html

6306619[/snapback]

 

lol

den kan ikke være seriøs..

6313306[/snapback]

Jeg synes ikke traileren er så gale jeg. Altså. Kostymene er jo faktisk ganske bra! Hvertfall kostymet til han som spiller Ganondorf. Utenom det så er det jo ikke akkurat det dårligste jeg har sett av en trailer. Men for all del. En ordentlig filmatisering av spillet hadde vært evig kult!

Lenke til kommentar

Syns doom filmen var grusomt kul jeg, kanskje det er bare ekte menn med hår i nr 2 som kan forstå sjarmen med filmen. Og som har fulgt med doom siden starten og ikke bare hoppet inn i doom 3 og sagt "for et møkkaspill" FU dere som sier det. Spill gjennom Doom 1 og Doom 2 og tilbakelegg et par timer i Wadauthor. Og test Zdoom evt. Doom legacy multiplayer, Puddinger

 

Og Max Payne film høres ut som en fjong plan spør du meg, Det er definetivt et av de beste spillene jeg har spilt. Problemet ligger vell i og finne en skuespiller som linger litt på max payne :p

 

Jeg synes de burde lage en film av space invaders eller tetris.

5938038[/snapback]

 

Haha signed! :thumbup:

Lenke til kommentar

Syns doom filmen var grusomt kul jeg, kanskje det er bare ekte menn med hår i nr 2 som kan forstå sjarmen med filmen. Og som har fulgt med doom siden starten og ikke bare hoppet inn i doom 3 og sagt "for et møkkaspill" FU dere som sier det. Spill gjennom Doom 1 og Doom 2 og tilbakelegg et par timer i Wadauthor. Og test Zdoom evt. Doom legacy multiplayer, Puddinger

 

 

 

Filmer var ikke no bra!

 

Doom spillene = Dommedag: Helvette greier, monstre som kommer og dreper alle

 

Doom filme = Virus?? :S tull!

 

Har spilt Doom 1 og 2 Leeeeeenge når det kom ut :) Doom 1, ett av de første spilla jeg spilte, likte 3ern godt :)

 

men slutta fordi det var for skummelt for stakkar lille meg :blush:

 

Eneste morro med filmen var de siste 15 min, da man fikk se Doom spacemarine som knærta monstra! <3

Lenke til kommentar

kanskje det er bare meg som har en kjærlighet ovenfor doom, og hjernen min sier at doom filmen var kewl. Nei helt ærlig så likte jeg filmen veldig godt, men slik som det ser ut her så må jeg jammen ta og se den på nytt og revurdere.

 

Og om Denne World of Warcraft filmen noen gang blir realitet så håper jeg for guds skyld at det ikke er peter jackson som skal mekke filmen (slik jeg har hørt) noen som kan bekrefte dette eller avkrefte?

 

Den fyren har blitt så høy på pæra at han burde blitt cheesburger :thumbdown:

Lenke til kommentar
Filmatiseringen av lotr-spillene var ganske skuffende.

5951012[/snapback]

 

 

Enig med at det de hadde forandret på var skuffende, men det var noen ting der de traff perfekt og fikk meg virkelig til å føle meg i Midgard... Minas Tirith var nesten som jeg hadde sett for meg,bare enda bedre :D

Det har jo forandret måten jeg ser for meg folkene når jeg leser også.. Aragorn vil alltid være Viggo Mortensen for meg nå :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Gleder meg intenst til max payne filmen kommer nå! Etter traileren å dømme synes jeg det ser perfekt ut..

 

Har hørt rykter om at Folka bak Star Wars Battlefront skal lage Nytt Ringenes Herre spill i samme stil som battlefront spillene! Hadde vert litt artig å sett et troll bakfra, styrt det rundt, plukka opp trær, steiner og folk og hærpa ting opp!

 

Hvis jeg fikk velge en film som skulle gjøres til spill eller et spill som skulle filmatiseres måtte det vert Monkey Island serien... :dribble: tenk så hefitg

og
er et eksempel på hvordan det vill blitt ! Endret av Moff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...