Gå til innhold

Spill til Film


Anbefalte innlegg

Synes også Clooney ville passet jævlig bra (synes også han ville passe bra som John Clark i RS-filmen), men å si "den blir sikkert bra" er veldig risky. Jeg har veldig lyst til at den skal bli bra jeg også, og jeg har enda igjen å se en dårlig Clancy-film, men en vet nå aldri. Kommer helt an på hvem som setter seg bak rattet, det. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er Clive Owen. Synes ikke han passer i det hele tatt. Har sett han i mange filmer, og personligheten hans stemmer ikke over ens i det hele tatt.

 

George Clooney passer perfekt. Han begynner å bli litt gammel (noen grå hår som pipler frem her og der), han er fysisk fit, han har mer eller mindre akkurat samme stemme som Fisher, han er barsk, og han har spilt roller tidligere som viser at han passer perfekt som Fisher (blant andre "Confessions Of A Dangerous Mind" og "The Peacemaker"). :)

Lenke til kommentar

Halo, Max Payne, Splinter Cell filmene kan jo bli bra, vi får håpe på det beste. (Uwe Boll er ikke med på disse filmene, da er det jo en sjangse for at det blir underholdene)

 

Leste nylig at World of Warcraft skal filmatiseres! Det kan bli spennende!

Lenke til kommentar

Spider man ble jo bra den :thumbup: WoW filmen har mye potensiale til å gjøre det godt,men trekket med å lage film av spill slår som oftest feil. Håper de jobber godt med det og legger sjelen sin i det, så kan dette bli den første spill filmen som går bra :yes: Skal ikke si meg så veldig positiv til det, men jeg skal ikke dømme den før jeg har sett den ;)

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...