Gå til innhold

Spill til Film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er flere og flere som lager film av kjente spill. Halo, Hitman og Max payne er 3 spill som blir til film. Ser litt frem til Max Payne og Hitman filmen. Hitman fordi det er Vin Diesel som har hovedrollen og det er en skuespiller jeg liker. Max Payne filmen har jeg mikset følelser for. Digger begge spillene (og mener jeg har hørt at MP 3 er under designe) og håper jo at det blir en bra film. En som passer som Max utseende messig er denne personen fra CSI New York.

Lenke til kommentar

hittil har jeg ikke sett noen direkte gode filmatiseringer av spill.

 

Doom 3 var ikke noe å skryte av.

Tomb Raider filmene er greie, men ikke noen klassikere akkurat

 

Kanskje Halo, Max Paine og Hitman blir bra, men jeg tviler :hrm:

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Kanskje Halo, Max Paine og Hitman blir bra, men jeg viler :hrm:

5939902[/snapback]

 

Måtte bare quote den, var litt morsom synes jeg. Hva viler du på, laurbærblad :p

 

Anyway.

 

Er ikke satt noe dato når de skal komme, men ifølge IMDB skal de komme i løpet av 2007 en gang, men det er bare spekulasjoner.

Lenke til kommentar

Hva med Super Mario Bros. fra 1993. Er så lenge siden jeg har sett den at jeg ikke husker helt hvordan den er. Mario hadde også sitt egent TV show; The Super Mario Bros. Super Show!

 

Jeg likte ikke Doom eller noen av Resident Evil filmene, men begge spill seriene er bra. Tomb Raider filmen var ok og de to første spillene (har ikke prøvd mer) var også bra.

 

Husker også at jeg hadde et Blues Brothers spill for mange år siden, men det var plattform spill (hopp rundt og samle plater) så det hadde ikke så mye med filmen å gjøre.

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...