the_fire Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Gratz Må vel kjøpe meg IQ over 140 da Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Kan brukeren Killerquo sende meg en PM med fornavn og etternavn? Herregud. Sjekker han aldri forumet? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg kan godt ta den lisensen hvis han ikke vil ha den jeg. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg kan godt ta den lisensen hvis han ikke vil ha den jeg. 6047599[/snapback] Da må du skrive en bedre begrunnelse enn han Men venter litt til på at han skal svare, sånn at han ikke blir sur. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg kan godt ta den lisensen hvis han ikke vil ha den jeg. 6047599[/snapback] Da må du skrive en bedre begrunnelse enn han Men venter litt til på at han skal svare, sånn at han ikke blir sur. 6047655[/snapback] Fordi jeg fortjener det? Kanskje fordi jeg har 4000 sanger som ikke er i nærheten av et system? Kanskje fordi jeg hjalp til i den oversette tråden her på forumet? Nei vanskelig detta gitt.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Har begynt å bruke MediaMonkey igjen HERREGUD, HVORFOR HAR JEG BRUKT WMP I PAUSEN? WTF!! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Haha, eksamener/tentamener som holder på, så har vært borte fra pc'en en stund, kutta internettet på rommet for ikke å fristes Menne, så fikk jeg en melding fra en kjær kompis, og da var det rett inn Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jo, og tusentakk forresten! Herregud, glemmer jo helt manerene her :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå