Gå til innhold

Livstidslisens til MediaMonkey! Vinnerne er:

iMono

Anbefalte innlegg

Denne konkurransen må nok holde på til 2. Mai. Jeg skal reise vekk, og derfor kan jeg ikke velge ut noen av de beste svarene før jeg er tilbake. Post når dere har sjansen gutter OG jenter. Før du vet ordet av det, er det for sent!

Og jeg innser at grunnene til at dere skal ha Gold lisensen kan være ensidig, men vi har noen morsomme og kreative svar. Jeg har besluttet å gi lisens til følgende brukere:

1. Den brukeren som gir beste grunnen til HVORFOR han trenger MediaMonkey Gold.

2. Den brukeren som gir den beste grunnen til HVORFOR han i det hele tatt bruker MediaMonkey. (Morsomme, interessante brukererfaringer kan tas med).

Og jeg sier til dere: Vær kreative!

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Brukererfaringer sier du? Jeg har en liten erfaring, skulle omorganisere 10GiB med musikk, fordelt på drøye 2500 sanger fordelt på ca. 150 mapper. Jeg bruker auto-organize med stringen F:\Fdisk\Music\<Album Artist>\<Album Artist> - <Album> - <Year>\<Album> - <Track#> - <Artist> - <Title>, som gir en mp3 en plassering som f.eks. F:\Fdisk\Music\Various Artists\Various Artists - Mix 1 - 2006\Mix 1 - 01 - Metallica - One.mp3, noe jeg liker veldig godt (passer også godt når jeg legger filer på mp3-spilleren, blir sortert bra da selv om de ikke er i mapper).

Det eneste problemet var at tidligere hadde jeg en helt annen sorteringsstring, så den dagen jeg skulle bytte tenkte jeg meg ikke helt om før jeg trykka "OK". MediaMonkey sto vel og lenge og tygde på sangene mine, tittellinjen viste "Svarer ikke", fikk heller ikke bruke firefox (fordi jeg har foxy tunes som viser info fra MM). Etter vel og lenge ble MM endelig ferdig, og den hadde jammen klart å omorganisere 2500 sanger fra en disk til en annen, og lagre dem i de nye mappene med de nye filnavnene.

MediaMonkey er virkelig genial, den har alt du trenger (pluss moms ;) )

Lenke til kommentar

Hmmm, nå har jeg hatt en disk-crash, så jeg trenger vel strengt tatt ikke den lisensen lenger. 80 GB med musikk er borte. *snufs*

Eller kanskje jeg gjør nettopp det? Jeg må jo nesten orke å rippe cdene mine på nytt.

Jeg tror jeg ønsker meg en slik lisens likevel, jeg.

Lenke til kommentar

Ok, jeg trenger Media Monkey Gold Lisens slik at jeg kan bruke mp3-spilleren min, iAUDIO X5 på en ordentlig måte, da X5 organiserer musikk i forhold til mappestruktur, ikke ID3-tag som f.eks. iPod.

Så om jeg ikke kan bruke et skikkelig organiseringsprogram, blir jeg mobbet av iFreaks for å ha en dårligere mp3-spiller.

Da sier jeg bare, "takler deres spillere FLAC-format?". Det de svarer er at det ikke er nødvendig og at mediespillere ikke kan spille FLAC. Men det kan MediaMonkey.

MediaMonkey er rett og slett made for X5-spilleren min. La meg få Gold, og jeg blir aldri mer mobbet for å ha en spiller som ikke kan organisere musikk.

(Med å organisere musikk mener jeg bl. a. å finne filer i mapper og å oppdatere mp3-spilleren. Noe stock-versjonen ikke kan.)

Lenke til kommentar

Dette synes jeg var gremmelig oppslutning, men hvis ingen har lyst å tjene 200 kroner på å skrive noen ord her så kan ikke jeg gjøre noe med det.

Skal se over svarene i løpet av morgendagen og vil gi dere en vinner på Onsdag. Og nå har dere siste sjanse til imorgen å få fingeren ut og skrive noe vettugt eller ikke vettugt.

Lenke til kommentar

Jeg fortjener den fordi det er helt kaos i musikksamlinga mi, og jeg får meg aldri til å rydde der, det er for mye! Så med denne lisensen vil det gå raskt å fikse .mp3 samlinga mi! Jeg bruker MM fordi det er enkelt og greit å bruke, fine funksjoner, men jeg savner liksom de ekstra funksjonene man får med MM Gold. :)

Lenke til kommentar

Jeg sitter med to forskjellige maskiner der begge er med en rimelig stor samling av musikk på. Har tidligere brukt Winamp hele tiden, og hatet mediaplayer som pesten. Har også prøvd flere andre avspillere, men alle har vært fulle av bug, dårlige menyer, dvs rett og slett for dårlig. Så prøvde jeg Mediamonkey og har brukt det i 3 uker nå. Programmet er rett og slett diggbart. Alt fra menyer, til medialiste, til den søte lille popupen med hvilken sang som spiller.

Programmet starter utrolig raskt i forhold til winamp, noe jeg ser på som et stort pluss siden andre programmer bruker 540012 år på å starte, for dermed å bruke 15 dager på å loade spillelisten. Mulig jeg har dårlig pc, men da lurer jeg også på hvorfor media monkey ikke har dette problemet.

Snart skal jeg i platestudio, noe jeg gleder meg veldig til, men sliter foreløpig med at det jeg spiller inn på pcen her ikke blir godt nok organisert. Når jeg er i winamp finner jeg ikke en dritt, mens når jeg er i mediamonkey finner jeg det ikke i det hele tatt. Muligheten til en automatisk filovervåkning er en mulig jeg hadde satt stor pris på siden en overvåkning av filer i winamp koster mye kapasitet, og tar lang tid. Dette skjer heller ikke automatisk i WA.

Sist men ikke minst er jeg av den typen som ofte sovner i sengen med datan på fanget, for å våkne neste morgen med noen øretelefoner rundt hodet og laptop'en utfor sengen med en ledning rullet inn i det meste. Så at mediamonkey Gold gir deg mulighet til å stille inn en alarm, noe som ville vært prima for meg, siden jeg aldri gidder å stille på høyttaler annlegget. Dette bråker "litt for mye"....

Jeg kan ikke si at hvis jeg ikke får dette programmet så dør jeg, men jeg kan si at dette er et program jeg hadde satt stor pris på å hatt.

Og dessuten trenger vi ikke Dahle for å skrive en bruker anmeldelse av Mediamonkey, for det kan alle her gjøre...

Jon :)

Lenke til kommentar

Vinner nr. 1:

1. Den brukeren som gir beste grunnen til HVORFOR han trenger MediaMonkey Gold.

Sitter og bytter litt mellom mediaspillere, men får jeg noe som faktisk koster penger, og som jeg da får gratis vil jeg la det dryppe på hele familien i huset som er et svært musikkregister på en felles HD som endres på konstant. Kjekt med et program med bla annet automatisk sak+den slumber-greia. Ender opp med å sette på musikken nesten hele tida, og våkne flere ganger pga for høy musikk.

Så hver så snill. La en stakkars inntektsløs student og hans familie (far, stemor og søsken) som skal bo sammen i iallfall ti år mer denne pakka, og jeg vil være evig takknemlig.

Dette var en morsom begrunnelse hvor han tok med viktig ting som følger med oppgraderingen. Selv om han ikke helt vet hvordan funksjonene, tenkte jeg at han måtte få lov til å finne det ut. Vinnerne får i tillegg til en livtidslisens, et diplom:

diplomkill1vr.th.jpg

Vinner nr. 2:

2. Den brukeren som gir den beste grunnen til HVORFOR han i det hele tatt bruker MediaMonkey. (Morsomme, interessante brukererfaringer kan tas med).

Jeg sitter med to forskjellige maskiner der begge er med en rimelig stor samling av musikk på. Har tidligere brukt Winamp hele tiden, og hatet mediaplayer som pesten. Har også prøvd flere andre avspillere, men alle har vært fulle av bug, dårlige menyer, dvs rett og slett for dårlig. Så prøvde jeg Mediamonkey og har brukt det i 3 uker nå. Programmet er rett og slett diggbart. Alt fra menyer, til medialiste, til den søte lille popupen med hvilken sang som spiller.

Programmet starter utrolig raskt i forhold til winamp, noe jeg ser på som et stort pluss siden andre programmer bruker 540012 år på å starte, for dermed å bruke 15 dager på å loade spillelisten. Mulig jeg har dårlig pc, men da lurer jeg også på hvorfor media monkey ikke har dette problemet.

Snart skal jeg i platestudio, noe jeg gleder meg veldig til, men sliter foreløpig med at det jeg spiller inn på pcen her ikke blir godt nok organisert. Når jeg er i winamp finner jeg ikke en dritt, mens når jeg er i mediamonkey finner jeg det ikke i det hele tatt. Muligheten til en automatisk filovervåkning er en mulig jeg hadde satt stor pris på siden en overvåkning av filer i winamp koster mye kapasitet, og tar lang tid. Dette skjer heller ikke automatisk i WA.

Sist men ikke minst er jeg av den typen som ofte sovner i sengen med datan på fanget, for å våkne neste morgen med noen øretelefoner rundt hodet og laptop'en utfor sengen med en ledning rullet inn i det meste. Så at mediamonkey Gold gir deg mulighet til å stille inn en alarm, noe som ville vært prima for meg, siden jeg aldri gidder å stille på høyttaler annlegget. Dette bråker "litt for mye"....

Jeg kan ikke si at hvis jeg ikke får dette programmet så dør jeg, men jeg kan si at dette er et program jeg hadde satt stor pris på å hatt.

Og dessuten trenger vi ikke Dahle for å skrive en bruker anmeldelse av Mediamonkey, for det kan alle her gjøre...

Jon :)

Denne begrunnelsen var uten tvil den beste, og MyBigMouth viser tydelig hvorfor han bruker MM med god innlevelse. Han kunne likeså ha vunnet den første også, men han var den eneste som skrev noe fornuftig etter at de nye reglene kom. Diplomet hans er like fullt fortjent:

diplommbm0yb.th.jpg

Jeg håper dere som har fått lisensen kommer til å kose dere med den. Dere må sende meg en PM med fornavn og etternavn slik at jeg kan få registrert lisensen deres.

Til alle dere andre som ikke vant. Fortvil ikke; Programmet, livtidslisensen, koster bare 200 å kjøpe, og kan tas istedenfor en CD-plate på Platekompaniet. Som bonus kan du fritt laste ned rotete musikk og ordne dem på et blunk!

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...