Gå til innhold

Livstidslisens til MediaMonkey! Vinnerne er:

iMono

Anbefalte innlegg

Hmm.. Har nå begynt å høre litt på musikk, og trenger et bra musikk program..?

Nei, har nå en lengre periode brukt Winamp og Itunes... Gikk over fra Itunes til winamp pga design, oppbygging og lignende, men savner søk-funksjonen til Itunes..

MediaMonkey ser ut til å ha de funksjonene jeg ønsker, og et fleksibelt design..

NorskFirefox

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg ikke inntekt, og er som så mange av dere en ganske fattig student.

Som følge av dette har jeg aldri hatt råd til å kjøpe et bra program som klarer å spille av de få stakkarslige musikkfilene jeg eier, og derfor hadde en Livstidslisens på MediaMonkey vert som jul og sankt hans på en gang for meg.

Av veldedige årsaker har jeg laget over 500 avatarer til gratis bruk for alle som måtte ønske det, i den store avatartråden her på forumet.

Om noe av dette kvalifiserer lille meg til å motta en lisens tviler jeg entlig på, men dersom det skulle være tilfellet ville jeg blitt veldig glad.

Med vennlig hilsen Tommy. :fun:

Lenke til kommentar

Denne konkurransen er ferdig nå på søndag den 30. Så dere må bare komme med grunner. Det er fortsatt litt få synes jeg som har meldt seg på.

Jeg gir jo vekk 400 kroner her. Kom an folkens!

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Fordi jeg når jeg hjelper venner og familie med sette opp pcer både nye og gamle så pleier jeg å innstallere gratisversjonen av MM, Legger også ved en liten bruksanvisning bestående av tips fra den nevnte MM-tråden. Så ved at jeg får en lisens, vil jeg fortsette med å reklamere for MM og etterhvert vil MM få flere fornøyde gold brukere :)

Lenke til kommentar

Bestemora mi er død, og jeg har en gammel sofa fra IKEA.

(Neiok, men jeg vil ha en lisens fordi jeg synes det gjør valget mellom iTunes og MM lettere for meg som iPod med video-bruker, (man må ha begge for å få inn film og få brukt yndlingsprogrammet sitt) fordi jeg ønsker meg file monitor, og fordi jeg har spredt ordet om MM til mange jeg kjenner. )

Lenke til kommentar

Jeg har brukt mediamonkey siden du Dell_9200 opprettet en tråd om det her på forumet. Jeg har vært storfornøyd siden dag 1. Den siste tiden har jeg begynnt å savne de fleste av funksjonene goldversjonen tilbyr.

Og sist men ikke minst: jeg er en 366 dager yngre Bergenser enn deg :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg fortjener vel egentlig ikke noen lisens, siden jeg bruker en lifetime-lisens som jeg ikke har betalt for :p

MediaMonkey er bare genial når det kommer til taging og organisering av filer, pluss du har muligheten til å vise mye mer info i spillelistene enn feks winamp. (Winamp kan ikke sortere på album en gang, fu** den gjengen hos nullsoft :D ). Selv har jeg brukt mediamoney i mange måneder, og koser meg med at jeg kan bruke "windows standard" som skin, da det blå er for ekstremt og itunes ikke ser bra ut. Mediamonkey er også den eneste medieavspilleren som klarer å sortere 1000 sanger i ett album etter sangnummeret, ingen andre jeg har testet har klart det skikkelig.

All hail the monkey! :p

Lenke til kommentar

Livstidslisens sier du :hmm:

Da har jeg i hvert fall noe fremtidige barn, baren-barn, olde-barn og tippoldebarn kan arve.

Jeg har en skummel sykdom som spiser meg opp innenfra, jeg vil gjerne oppleve et skikkelig musikkprogram før jeg dør. :(

:p

Lenke til kommentar

Sitter og bytter litt mellom mediaspillere, men får jeg noe som faktisk koster penger, og som jeg da får gratis vil jeg la det dryppe på hele familien i huset som er et svært musikkregister på en felles HD som endres på konstant. Kjekt med et program med bla annet automatisk sak+den slumber-greia. Ender opp med å sette på musikken nesten hele tida, og våkne flere ganger pga for høy musikk.

Så hver så snill. La en stakkars inntektsløs student og hans familie (far, stemor og søsken) som skal bo sammen i iallfall ti år mer denne pakka, og jeg vil være evig takknemlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...