ehs5 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Omtrent alle musikkfiler som eksisterer. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Flotters Jeg 700 GB med MP3 og trenger en spiller som takler dette. mediaplayern syns jeg roter ille bra når jeg slenger inn 10k sanger og setter på random. Ofte spiller han samme sangen med 2-3 sangers mellomrom. Det er ikke bra. Denne spilleren takler vel det greit? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 http://www.mediamonkey.com/product_gold.htm Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg vet ikke hva "MediaMonkey" er, derfor burde jeg få en flying start og begynne rett på det beste. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Når kårer du vinneren? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Jeg er ikke sikker ennå, vi får se hvor stor pågangen er. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Vil det si idag? 5937300[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
nojac Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Siterer fra mitt tidligere innlegg (s. 25 på den store MediaMonkey-tråden): MediaMonkey er et flott program med mange muligheter. Særlig er jeg imponert etter at jeg fikk skiftet ut det blå MediaPlayer-inspirerte standardskin med et flott metallisk iTunes-skin. Likevel: Gratisversjonen er nedskalert og mangler noen godsaker (Bl. a. automatisk overvåkning av musikkatalogene, sleep-timer og automatiske spillelister basert på flere kriterier. Dessten er MP3-encoderen tidsbegrenset) Konklusjon: I valget mellom å kjøpe MediaMonkey Gold og å fortsette med iTunes velger jeg foreløpig det siste! Akkurat nå sjekker jeg mulighetene for å få med flere tusen ratings etc. når jeg flytter kataloger til en ny posisjon. Da hadde Gold, med sin automatiske katalogovervåkning, vært gull verd! PS Det flotte metalliske iTunes-skinet er ditt, er det ikke?? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Når Nojac er ferdig med å slikke rumpe spør jeg om dette fungerer til å overføre filer til Sony's mediaspillere... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Når Nojac er ferdig med å slikke rumpe spør jeg om dette fungerer til å overføre filer til Sony's mediaspillere... 5937347[/snapback] Det kan du spørre om i den andre tråden. Denne tråden er for de som har en god grunn til at de skal få livtidslisens av meg. Endret 17. april 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Yess. Visste ikke det. Men det må være rom å stille slike spørsmål i denne tråden og da... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg trenger Gold versjonen av programmet rett og slett fordi den mangler noen viktige funksjoner jeg kunne trenge! Sleep timeren for eksempel, sovner med pc'n på om natta, så det kunne vært bra om den hadde spilt musikk i steden for bare å stå der : ) Ellers er alle de andre funksjonene også et must! Har ikke hatt det så lenge, men liker det mere og mere for hver dag! Lenke til kommentar
warpig Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg har ikke noe spess bruk for en slik linsens, men du skal gi den til meg siden jeg sannsyneligvis er den eneste som ikke finner på en teit grunn som inneholder en død bestemor og en gammel sofa fra ikea, du skal altså gi den til meg siden jeg skiller meg ut fra resten, og det er derfor lettere å finne en grunn for at du ga den bort til meg uten at det blir krangel. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Vel, jeg burde få lisensen siden jeg har brukt dette programmet helt siden det kom. Jeg har bøtter (ja faktisk) fulle av MP3, og de renner snart over hvis jeg ikke for ordnet dem med en gold edition... I tillegg er jeg tillitsmann på jobben, og sliter daglig med harde oppgaver pga dette. Nå er vi til og med midt inne i lønnsforhandlingene og det tærer på humøret. Tenk hvordan humøret mitt ville hoppet av fryd om jeg hadde fått lisensen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 To ord: Deep throat. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Har brukt MM i endel måneder nå, og er storfornøyd. Har siden første dag reklamert til alle venner og kjente (stort sett med stort hell, bortsett fra ett par stabeist..). Det jeg savner mest er den automatiske overvåkeren. Hadde vært gull om jeg kunne fått en lisens, så lover jeg at de siste stabeista skal knekkes Edit: Angående video som ble nevnt på forrige side, så går det an. Fungerte ikke perfekt, men det er mulig. Husker ikke helt hva slags plugin jeg brukte. Var ikke noen stor opplevelse, så jeg lar MM ta seg av det den kan best (musikk). Endret 18. april 2006 av GEman Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Vis vi ser bort i fra Gold versjonen hva er forskjellen på itunes og MM? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Vis vi ser bort i fra Gold versjonen hva er forskjellen på itunes og MM? 5944898[/snapback] CTRL+L og CTRL+R ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå