Gå til innhold

Livstidslisens til MediaMonkey! Vinnerne er:

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flotters

Jeg 700 GB med MP3 og trenger en spiller som takler dette.

mediaplayern syns jeg roter ille bra når jeg slenger inn 10k sanger og setter på random. Ofte spiller han samme sangen med 2-3 sangers mellomrom. Det er ikke bra.

Denne spilleren takler vel det greit?

Lenke til kommentar

Siterer fra mitt tidligere innlegg (s. 25 på den store MediaMonkey-tråden):

MediaMonkey er et flott program med mange muligheter. Særlig er jeg imponert etter at jeg fikk skiftet ut det blå MediaPlayer-inspirerte standardskin med et flott metallisk iTunes-skin.

Likevel:

Gratisversjonen er nedskalert og mangler noen godsaker (Bl. a. automatisk overvåkning av musikkatalogene, sleep-timer og automatiske spillelister basert på flere kriterier. Dessten er MP3-encoderen tidsbegrenset)

Konklusjon: I valget mellom å kjøpe MediaMonkey Gold og å fortsette med iTunes velger jeg foreløpig det siste!

Akkurat nå sjekker jeg mulighetene for å få med flere tusen ratings etc. når jeg flytter kataloger til en ny posisjon. Da hadde Gold, med sin automatiske katalogovervåkning, vært gull verd!

PS Det flotte metalliske iTunes-skinet er ditt, er det ikke??

Lenke til kommentar
Når Nojac er ferdig med å slikke rumpe spør jeg om dette fungerer til å overføre filer til Sony's mediaspillere...

5937347[/snapback]

Det kan du spørre om i den andre tråden.

Denne tråden er for de som har en god grunn til at de skal få livtidslisens av meg.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Jeg trenger Gold versjonen av programmet rett og slett fordi den mangler noen viktige funksjoner jeg kunne trenge! Sleep timeren for eksempel, sovner med pc'n på om natta, så det kunne vært bra om den hadde spilt musikk i steden for bare å stå der : ) Ellers er alle de andre funksjonene også et must!

Har ikke hatt det så lenge, men liker det mere og mere for hver dag!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe spess bruk for en slik linsens, men du skal gi den til meg siden jeg sannsyneligvis er den eneste som ikke finner på en teit grunn som inneholder en død bestemor og en gammel sofa fra ikea, du skal altså gi den til meg siden jeg skiller meg ut fra resten, og det er derfor lettere å finne en grunn for at du ga den bort til meg uten at det blir krangel.

Lenke til kommentar

Vel, jeg burde få lisensen siden jeg har brukt dette programmet helt siden det kom. Jeg har bøtter (ja faktisk) fulle av MP3, og de renner snart over hvis jeg ikke for ordnet dem med en gold edition...

I tillegg er jeg tillitsmann på jobben, og sliter daglig med harde oppgaver pga dette. Nå er vi til og med midt inne i lønnsforhandlingene og det tærer på humøret. Tenk hvordan humøret mitt ville hoppet av fryd om jeg hadde fått lisensen :)

Lenke til kommentar

Har brukt MM i endel måneder nå, og er storfornøyd. Har siden første dag reklamert til alle venner og kjente (stort sett med stort hell, bortsett fra ett par stabeist..). Det jeg savner mest er den automatiske overvåkeren. Hadde vært gull om jeg kunne fått en lisens, så lover jeg at de siste stabeista skal knekkes ;)

Edit: Angående video som ble nevnt på forrige side, så går det an. Fungerte ikke perfekt, men det er mulig. Husker ikke helt hva slags plugin jeg brukte. Var ikke noen stor opplevelse, så jeg lar MM ta seg av det den kan best (musikk).

Endret av GEman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...