trentnorris Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) hallo. jeg har fått et problem med pcen min nu nylig. jeg skulle restarte pcen min og når den kommer fram i platinum bildet så står han der og vil ikke videre. hovedkortet mitt er msi k8n sli platinum. hard disken min jobber og jeg har sjekket ting inni pcen min om det funker. hjelp Endret 16. april 2006 av trentnorris Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hei og velkommen til forumet! Gå inn i BIOS og slå av bildet så vi får vite hvilken feilmelding som kommer. Klarer pcen å boote fra Windows-cden? God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
trentnorris Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 jeg kommer meg ikke inn i biosen og den vil ikke starte seg opp fra windows xp cden nei. han bare står der i platinum bildet. skjønner bare ikke. noe som har fuska inni pcen? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 jeg kommer meg ikke inn i biosen og den vil ikke starte seg opp fra windows xp cden nei. han bare står der i platinum bildet. skjønner bare ikke. noe som har fuska inni pcen? 5932110[/snapback] Sjekk at bootrekkefølgen er slik at pcen kan boote fra cd. Sjekk om det er noen varsel-dioder på hovedkortet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Har samme problem. Kan kjøre POST ved å trykke tab, men når den skal videre fra den kutter den ut skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå