Gå til innhold

k750i . Kunn englesk språk etter firmware update

Anbefalte innlegg

Får ikke til å sette norsk som språk etter siste firmware oppdatering på se k750I. Har ikke norsk som valgt språk. Kun engelsk eller sette samme som sim, har prøvd den siste men får fremdeles kun englesk. Har også prøvd en master resett, men fremdeles bare engelsk som språk. noen som vet hvordan man setter norsk språk igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du ENTRY eller annen branding?

Om du skulle ha det kan nemlig ikke telefonen oppdateres via nettet. Du må levere telefonen til et serviceverksted / få selger til å sende den til service for firmware-oppdatering med nyeste versjon.

Evn. kan du få den flasha så branding er borte eller til W800-firmware uten at jeg skal gå nærmere inn på dette.

Lenke til kommentar
Får ikke til å sette norsk som språk etter siste firmware oppdatering på se k750I. Har ikke norsk som valgt språk. Kun engelsk eller sette samme som sim, har prøvd den siste men får fremdeles kun englesk. Har også prøvd en master resett, men fremdeles bare engelsk som språk. noen som vet hvordan man setter norsk språk igjen?

5931577[/snapback]

Hei, det samme skjedde når jeg skulle oppdatere for min søster. Og da ble hun ikke bli. Har du funnet ut av det?

surfer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...