Gå til innhold

W800, W900 eller N90?

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Har vurdert å kjøpe meg ny mobil i Juni, og er i stooor tvil om hvilken mobil som burde kjøpes.

Har veldig lyst på både W800, W900 og N90, men har liten erfaring med både W900 og N90. Noen som kan fortelle meg litt om egne erfaringer og tips, og litt om hva jeg burde passe meg for og slikt? Eller om det kommer nye modeller av de aktuelle innen juni? Har allerede egne erfaringer med W800, så den vet jeg hva jeg går til.

Takker for svar og innspill :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vurdert å kjøpe meg ny mobil i Juni, og er i stooor tvil om hvilken mobil som burde kjøpes.

Har veldig lyst på både W800, W900 og N90, men har liten erfaring med både W900 og N90. Noen som kan fortelle meg litt om egne erfaringer og tips, og litt om hva jeg burde passe meg for og slikt? Eller om det kommer nye modeller av de aktuelle innen juni? Har allerede egne erfaringer med W800, så den vet jeg hva jeg går til. 

5931398[/snapback]

Spørs jo helt hva du ser etter i en mobil det da.

N90 og W900 er jo store telefoner. W800 er jo "gammel" Kommer både W700 og W810, for ikke å glemme N81 fra Nokia eller N91.

Spørs om du skal bruke den til å ringe med eller mye annet. Qtek S200 er meget bra, har alt.

¨å først må du si hva du skal bruke mobilen til, trenger du alt det andre som følger med eller are kamera og mobil??

Morten :thumbup:

Lenke til kommentar

5931398[/snapback]

Spørs jo helt hva du ser etter i en mobil det da.

N90 og W900 er jo store telefoner. W800 er jo "gammel" Kommer både W700 og W810, for ikke å glemme N81 fra Nokia eller N91.

Spørs om du skal bruke den til å ringe med eller mye annet. Qtek S200 er meget bra, har alt.

¨å først må du si hva du skal bruke mobilen til, trenger du alt det andre som følger med eller are kamera og mobil??

Morten :thumbup:

5931544[/snapback]

Hehe :!: Trenger i utgangspunktet kamera, men syns det er greit å ha det i kombinasjon med mobil, for det er lettere å huske å ta med mobilen enn kamera ;)

Men hvordan er det med mp3-muligheter på N90? Og hvordan blir N91 i forhold?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...